Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw eerste pil

Jouw eerste pil

166 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Jou eerste pil

Was een zetpil omdat me amande geknipt waren :rolleyes:
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Jou eerste pil

Debris zei:
Enorme afkick gehad en meteen afgeleerd pillen te pakken.
Heb veel liever mdma, hou je tenminste ook je kaken onder controle.
Klik om te vergroten...

in pillen zit mdma :wave:
maar je bedoelt vast mdma kristallen.
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Jou eerste pil

3 salmiakjes achter elkaar.
1 woord: godlike
k
kaboutertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Jou eerste pil

Mijn 1ste een kroonje.. hahah alleen het idee hebben waarschijnlijk da je het pakt want volgens mij was het allang uitgewerkt en wij stonden met zun 2en nogsteeds de springen... :xtc:
B
Basta BasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Jou eerste pil

Mijn eerste keer XTC was met Masters of Hardcore op 16 februari 2008. Ik ga al een paar jaar naar dit soort feesten en de eerste keer dat ik iemand zag krullen had ik niet echt de behoefte om ooit eraan te beginnen, maar na een hoop informatie te hebben gelezen op internet en ervaringen van vrienden besloot ik dat ik het ook maar een keer moest doen aangezien ik toch wel erg benieuwd was naar de ervaring.
Ik had drie witte dolfijntjes op de kop getikt via een vriend van me, geen idee hoe sterk ze waren. Die vriend van me schatte ze zelf op zo'n 120 mg. per stuk maar ik vraag me af of dat wel zo was aangezien ik ze allemaal opgegeten heb die nacht :flushed:
Het leek mij verstandig om te beginnen met een halfje, die ik dan ook met een klamme hand innam gevolgd door een paar slokken water. Daarna gewoon terug de grote zaal in en los gaan (op advies van die vriend van me, die zei dat ik niet moest gaan wachten en steeds eraan moest gaan denken of 'ie wel insloeg of niet). Na ongeveer 75 minuten voelde ik me een beetje vaag, het hoogtepuntje (voor zover je het al een hoogtepunt kon noemen want er gebeurde eigenlijk weinig) was alweer aan het afzwakken en ik kon niet geloven dat dit nou zo geweldig was. Toen heb ik gelijk een hele ingenomen rond een uurtje of 01:00 en een kleine 20 minuten later voelde het alsof ik een andere wereld ingezogen werd. Ik had echt tintelingen over mijn hele lichaam in het begin en daarna voelde ik me intens gelukkig. Een onbeschrijvelijk gevoel eigenlijk, een beetje het idee van vlinders in je buik maar dan veel intenser, alsof ze door je hele lichaam heen vliegen :grin: Daarna heb ik eigenlijk gewoon steeds halfjes bijgenomen als ik weer wat harder wilde gaan, tot ik rond een uurtje of 4 door mijn spul heen was. Ik ben nog naar die vriend van me gegaan maar die wilde me geen nieuwe geven (en terecht, achteraf natuurlijk ook blij om maar op dat moment dacht ik alleen maar aan dat gevoel van eerst wat ik weer wilde hebben).

Tweede keer was 5 april, toen had ik 200 mg. MDMA kristallen (84% zuiver) en 4 pillen op (geen idee hoe sterk). Die keer vond ik het echter veel minder leuk dan de eerste keer, en om die reden wil ik nu minimaal een maandje of 5 wachten in totaal (aangezien dan weer MoH is :beer: ) in de hoop dat het dan weer een beetje in de buurt komt van mijn eerste ervaring (5 april werd ik er alleen vaag van) :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Jou eerste pil

die witte dolfijnen waren dus niet 120mg...met 120mg ga je flink hard met de eerste keer...en sinds je steeds bij pakte enzo moet het wel troep zijn geweest...meestal is weinig al genoeg voor mensen die eerste keer gebruiken...bij mij was een halfje al zat :hearteyes:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Jou eerste pil

Mijn eerste pil, pff dat ook alweer eenn jaar of 5/6 geleden.
Ik geloof dat het een blauw red bulletje was ofzo iets.

Ik deed het bij een vriendin thuis met een aantal vrienden. Met z'n drieen hadden we een p-tje genomen, ieder 1.
Die 2 vrienden van me hadden het vaker gedaan. Ik weet nog dat toen m'n pilletje in begon te slaan 1 van due vrienden tegen me zei dat ik een slok cola moest nemen, omdat dat zoooo lekker zou zijn. Het smaakte ook echt te lekker :P echt heel stom eigenlijk.
Later ging ik met die 2 vrienden boven zitten, we voelde ons echt een drie-eenheid. We hebben toen heel lang gepraat over serieuze dingen enzo, ons hele levensverhaal op tafel gegooit enzo, heel veel geknuffeld, ik vond ze zooooo lief :P
Verder kan ik me er eigenlijk weinig meer van herinneren, m'n volgende pilletje was veel beter.
Ik vond dit wel heel chill, maar wel 1 van de minste keren.
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Jou eerste pil

mijn eerste pil moet nog komen
:grin:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Jou eerste pil

Chill geniet ervan ^^,

Mijn eerste pil was zwak :(
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Jou eerste pil

mijn eerste pil was dit weekend
voelde me goed in me vel
liefdevol gevoel
heb zelf men beste maat staan knuffelen op de weg om 4uur snachts :)
ik hou het liefst van de "oplom" het tintelig gevoel door heel je lichaam
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Jou eerste pil

Myn eerste was MDMA-pil, klavertjes (geloof ik) 1,75 pil op.

Voelde me er echt goed door, was veruit de beste nacht van mijn leven. Was precies zoals ik me had voorgesteld; knuffelneigingen, gelukkig, niet bang, actief e.d. alleen de kater was erger dan ik had verwacht :openmouth:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Jou eerste pil

Mijn eerste keer was geweldig. Ik had van een vriend van mij Mitshubishi Triples (De gebruikelijke blauwe driehoeken alleen met een grotere hoeveelheid MDMA) en dat waren een partij sterke dingen. Op die avond heb ik misschien hoogstens een halfje genomen, misschien niet eens, want ik kon voor geen meter breken (Zie 2 mongolen met een sleutel beetje in het wild aan het snijden). We zaten dus op zo'n skatebaan en we wachten maar. Hij sloeg niet in, wat eigenlijk gebruikelijk is met die soort pillen maar dat wisten we niet. Dus we gingen zitten, wachten tot die inslaat. En op een gegeven moment zeg ik: Ja fock dit, ik ga wel gewoon naar huis. En ik sta op....WHAM, straalmotor in je rug XD De hele avondjes rondjes lopen rennen en toen ik weer naar huis ging 1 uur in mezelf lopen praten en om de 5 minuten het licht aandoen om te kijken hoe mooi het licht was en om in die spiegel te zien dat me pupillen te groot voor woorden waren XD Mooie eerste keer, misschien de beste, moet nog meer ervaring opdoen ^^
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Jou eerste pil

Lauu zei:
die witte dolfijnen waren dus niet 120mg...met 120mg ga je flink hard met de eerste keer...en sinds je steeds bij pakte enzo moet het wel troep zijn geweest...meestal is weinig al genoeg voor mensen die eerste keer gebruiken...bij mij was een halfje al zat :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja precies, dat moeten een partij baggerpillen zijn geweest, ik had superweinig nodig. Nou ben ik ook maar een licht ventje, maar toch !
k
king-joostLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Jou eerste pil

Mijn eerste keer pillen waren blauwe mitsu's :grin:
Ik wist niet wat me overkwam
mijn beste maat vroeg opeens, Wat doe je raar?
Geweldig :hearteyes:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Jou eerste pil

geel xje :hearteyes:
ik klapte er gewoon 1tje.. na een tijd toen hij insloeg, ,BANG!!
Ik lag op een bankje midden op t marktplein, en daar begon ik ineens hard te zweten en trillen enzo,, ik zag alles oppeens dubbel enzo,. was vet opgefokt, ff een flesje AA gedronken en tegen mezelf gezecht dat het kkr goed gaat!!!,.., en opeens vloog ik!! :mrgreen:
geweldig :grin:
ik heb lopen klapertanden niet normaal!! geleik een stukje van mn tand afgebroken :P :tearsofjoy:
ik zag alles trillen en ik kon niet eens meer mn eigen peuk aansteken,, ik hield mn aansteker tog wel een dikke 30 cm van mn peuk af :tearsofjoy:
geweldig :stoned: :tearsofjoy:
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Jou eerste pil

Mijn eerste keer waren jammer genoeg 3 versaces in de les.
Onverantwoord omdat het in de klas was maar damn :hearteyes: dat gevoel dat ik had..

Nouja iedereen weet wel wat ik bedoel.
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Jou eerste pil

Eerste keer was in een café. Een klein wit pilletje (hardgedrukt, dus sloeg echt opeens in) in het begin in paniek geraakt maar daarna top avond gehad (had het love gevoel wel heel erg) maar vond m'n eerste keer niet de mooiste keer.
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Jou eerste pil

Mijn eerste keer was te vet, maar duurde iets te kort... ik weet niet precies wat voor pil het was, maar ik voelde me iig oneindig goed (zoals iedereen het wel herkent :wink: maar ze haddne geen 2de dus het zakte vrij snel weg.

De keer daarop echter, wat ik wel als me eerste ECHTE keer beschouw, was in een disco, toen ik er 2 op had... ik viel half om, ik dacht dat ik nok zou gaan, maar daarna was alles beter dan ik ooit had durven dromen hahahhah... was echt niet normaal... mijn koninkrijk voor die momenten, want die zullen nooit meer terugkomen :(
S
SloebertjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Jou eerste pil

Mijn eerste keer was gelijk mdma-poeder :) Hoeveel weet ik niet meer precies. Het was op een gewone boerefuif, waar ik me anders waarschijnlijk kapot verveeld zou hebben. Met wat mdma in mijn lichaam één van de mooiste nachten van mijn leven. Ik had mij nog nooit zo goed gevoeld. Iets om nooit te vergeten :xtc:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Jou eerste pil

verbazend vind ik nog steeds,, mdma is zoooow apart en mooi en lief en vet en dikspace!! :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."