Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw eerste pil

Jouw eerste pil

166 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#1
Begon met een roze lovertje ofzo, maarjah lekker boeiend.

Na een uur voelde ik nog geen zak terwijl mn maat al zat te knallen. Hebben er toen nog maar 1 bijgenomen. Zijn toen richting stad gegaan en hebben in een park gechilled. Zittend op een bankje daar klapte hij erin. En godverdomme wist niet wat me overkwam :mrgreen:. Geen boom was veilig voor mijn knuffels en elke vierkante meter aan asfalt heeft mijn liefkozende aaien moeten ondervinden.

Kregen dorst dus zijn richting Irish pub gelopen. Mn maat ging bier bestellen en terwijl ik daar in me eentje aan tafel zat knalde vrolijk de tweede erin (kwartiertje na de eerste, dus ik vrees dat ik enorm HARD ging :mrgreen: ). Heb mn bier gelaten voor wat t was en zijn hem snel gesmeerd :sunglasses: . We zijn maar gaan lopen richting een ander park, nog een ander park en na vele kilometers en hallucinaties na arriveerden we weer bij mij thuis. Hups de 3e erin en lijp gedaan op mijn slaapkamer. Lijpheid kende zn weerga niet en wat ik die avond allemaal gezien heb is te idioot voor woorden. Maargoed ik zal jullie daar niet mee vervelen.

Uiteindelijk in de woonkamer een pornofilm aangezet, en terwijl ik vrolijk aandachtig zat te kijken vergat ik steeds dat t een pornofilm was. Heb mn maat wel 10x moeten vervelen met "What the fuck, dit is een fucking pornofilm!!" om t vervolgens 2 seconden later weer te vergeten. Echt enorm droog :mrgreen:

Uiteindelijk in slaap gevallen maar een avond als deze zal ik helaas niet meer meemaken :P

De eerste keer :hearteyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
Supervlieg zei:
Begon met een roze lovertje ofzo, maarjah lekker boeiend.

Na een uur voelde ik nog geen zak terwijl mn maat al zat te knallen. Hebben er toen nog maar 1 bijgenomen. Zijn toen richting stad gegaan en hebben in een park gechilled. Zittend op een bankje daar klapte hij erin. En godverdomme wist niet wat me overkwam :mrgreen:. Geen boom was veilig voor mijn knuffels en elke vierkante meter aan asfalt heeft mijn liefkozende aaien moeten ondervinden.

Kregen dorst dus zijn richting Irish pub gelopen. Mn maat ging bier bestellen en terwijl ik daar in me eentje aan tafel zat knalde vrolijk de tweede erin (kwartiertje na de eerste, dus ik vrees dat ik enorm HARD ging :mrgreen: ). Heb mn bier gelaten voor wat t was en zijn hem snel gesmeerd :sunglasses: . We zijn maar gaan lopen richting een ander park, nog een ander park en na vele kilometers en hallucinaties na arriveerden we weer bij mij thuis. Hups de 3e erin en lijp gedaan op mijn slaapkamer. Lijpheid kende zn weerga niet en wat ik die avond allemaal gezien heb is te idioot voor woorden. Maargoed ik zal jullie daar niet mee vervelen.

Uiteindelijk in de woonkamer een pornofilm aangezet, en terwijl ik vrolijk aandachtig zat te kijken vergat ik steeds dat t een pornofilm was. Heb mn maat wel 10x moeten vervelen met "What the fuck, dit is een fucking pornofilm!!" om t vervolgens 2 seconden later weer te vergeten. Echt enorm droog :mrgreen:

Uiteindelijk in slaap gevallen maar een avond als deze zal ik helaas niet meer meemaken :P

De eerste keer :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Tripreort over de hallucinaties !!!
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geen zin in, ik geloof dat ik een uur lang een boeiend gesprek gehad heb met mijn radio, en ik mn maat heb geprobeerd te versieren omdat ik d8 dat ie n wijf was. En tsja al die beestjes e.d. waren ook enorm grappig :mrgreen:

T is iig te lang geleden voor een gedetailleerde beschrijving.
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat lijp dat je van die hallucinaties had. Ik heb 1 keer gehad dat toen ik naar een kameraad keek dat zijn gezicht vervormd was, zijn ogen zaten een beetje scheef zeg maar. Maar meer heb ik ook niet gehad.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn eerste keer XTC was driekwart Schildpadje.
Niet superbijzonder, vooral omdat ik het MDMA-achtige gevoel al kende van Explosion (Methylon). De eerste keer methylon echter was wel uniek :hearteyes: Ik was met een vriendin van me (nuchter) in een de kroeg en kon maar niet ophouden met zeggen hoe lief ze wel niet was :P Alles was mooi, achja je kent het wel.

Dat waren nog eens tijden :(
s
svn_B_knallerLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja ik weet mijn eerste pil nog maar alte goed we gingen naar een vriend thuis slapen. eenmaal daar waren we naar boven gegaan, om 00.42 had ik een halve genomen om 1uur zijn we de deur uit gegaan en opad gelopen na 10min liepen langs mijn huis en ik begon al warme voeten te krijgen. ik d8 dit is het helemaal na een uur stond ik helemaal strak en nam ik de andere helft toen was het 5uur en zijn we naar huis gelopen en we deden het ram in 1uur dat terug lopen
T
Tekker_EL_FLASHLid
01-01-2024, 00:00
#7
Versacé's

Mijn eerste waren versacés .. 5,5 op een hele avond . Ik heb heel de nacht niet kunnen stilzitten , mijn ogen draaiden weg en ik maakte van alles andere dinges ...wel was ik heel sociaal tegenover andere mense ..maar de afkick was wel een beetje zwaar , ik liep erbij als een wrak , schrok van alles en had echt überveel maagpijn.
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#8
-spaceman- zei:
ExceptionalInsight zei:
Damn, als je je eerste keer niet meer weet, moet het wel troep zijn geweest :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ik snap nooit wat iedereen nou zo speciaal vind aan de eerste keer... Het enigste wat mij echt opviel aan de eerste keer is dat ik ongelovelijk brak was de dag erna... Voorderest blijft mdma zijn werk doen, ik heb altijd het love gevoel en voel me altijd heerlijk!... Ik lijkt wel alsof ik iedere keer meer geniet...

Ik geef toe dat mn eerste keer mooi en speciaal was, maar mn beste keer x was het zeker niet...
Klik om te vergroten...
1+
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Doet me denken aan mijn eertste pilletje, was twee januarie, extreem koud, en de laatste trein gemist. ben ik door de stad gaan lopen en wkam een dealer tegen, die verkocht bruin, wit, en xtc. toen maar een pilletje gekocht. (wit werkt maar een uurtje, en bruin wilde ik niet aan) Heb m genomen, naast een zwerver gaan zitten op een bankje, en van 03:30 tot 06:30 gepraat tot de trein er weer was. Wel maf, volgens mij was die zwerver ook ergens aan, hij vreg steeds het zelfde, en ik gaf steeds het zelfde antwoord..... :grin: Weet niet mer hoe vaak, maar de laatste half uurtje begon het me ineens te dagen, dat ik steeds de zelfde vraag aan het beantwoorden was, maar het maakte me ook helemaal niet uit, was helemaal niet koud meer, en alles was mooi, zelfs de remmende goederentrein van 6:15 hinderde me niet...
Z
ZusterPoesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Jou eerste pil

mijn eerste ervaring met XTC was afgelopen weekend dance valley!!
het was zo geweldig ik raak er nog steeds niet over uitgepraat...

ik ben altijd een beetje angstig ervoor geweest maar nu overwon mijn nieuwsgierigheid het van de angst en ik had mijn vriend bij me waarvan ik wist dat die me altijd goed in de gaten zou houden (en die zorgt er ook voor dat ie niet te ver heen is, kent zn grenzen)

dus ik kreeg s'middags mn eerste halfje (een witte), volgens mn vriend niet zo'n sterke was wel een goed begin aangezien ik nog nooit iets gebruuikt had en vanwege mijn kleine postuur...
een uur later, ik voel niks!! oke mn vriend zegt neem dan maar die andere halve van die witte want ze zijn niet zo sterk, ik neem dat ding..... nou ik voelde nog steeds niet!!

ongeveer 4 uur later s'avonds toch maar weer proberen, weer zo'n halve witte: nou echt waar nog steeds niets!! mn vriend begreep er ook niets van! oke dan 3 kwartier later toch maar een kwartje van een blauwtje: een uur later nog steeds niets!! oke ik was niet moe, en miss een tinteling in mn benen maar ik dacht is dit het nou??? oke een uur later nog maar een kwartje van die blauwe....

2 uur later op de terug weg naar de auto ik maar zeiken erover van ja maar hoe kan dat nou, en wat had ik dan moeten voelen?? al die vrienden het proberen uit te leggen, van je voelt echt wel als het inslaat: nou ik voelde niks!! iemand zei nog mijn eerste keer sloeg ook pas heel laat in, toen ik ontspannen in de auto zat. ik geloofde dr inmiddels niks meer van.

dus wij komen aan bij de auto: wordt lang wachten want door de modder staan er een aantal auto's vast waardoor niemand weg kan. geeft mij uitstekend de gelegenheid om nog maar eens te zeiken over wat nou het effect is van een pilletje.

alles leuk en aardig.... maar ik zit een half uurtje in die auto, beetje misselijk ik denk nog gatver moet ik nou kotsen?? en ineens KEDDENG :hearteyes:!!!

WOW wat heb ik een geweldige terugreis gehad!! mn vrienden hebben zich rotgelachen: heb 80 keer de foto's van mn mobiel zitten kijken van die dag en 80 keer gezegd hoe leuk ik mezelf wel niet vond en hoe leuk ik mn vriend wel niet vond!!
iedereen was zuur van het lange wachten in de file maar ik kon me nergens aan storen!!
eenmaal thuis wilde ik niet meer uit de auto, ik zat zo lekker!! met een beetje hulp van mn vriend toch maar eruit en ook maar even onder de douche gezet (moest wel: een en al blubber)

en daarna kon ik niet meer ophouden met praten!! helaas viel mn vriend op gegeven moment in slaap, dus die praatte ineens nie meer terug: dan maar bellen!!

kortom wat een geweldige ervaring! raak er nog steeds niet over uitgepraat!!
beetje jammer dat ik wel veel last had van mn kaken de dag erna....

wel vreemd dat het zo lang duurde voordat ie insloeg?? zou het ermee te maken hebben dat je wellicht toch een beetje angst heb, de controle wil behouden en zit te wachten erop??
hebben meer mensen daar ervaring mee en duurt het dan de volgende keer dat ik een pilletje neem weer zo lang???

X
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Jou eerste pil

duurde bij mij ook 2+ uur voordat het insloeg, ±200 mg genomen in bommetjes. een lijntje gesnoven 50 mg, en toen leek alles tegelijk in te slaan, want ik voelde me geweldig. Daarna nog een keer gedaan, gesnoven 80(omdat ik eerst dacht dat het effect van de eerste keer van die 50 kwam..) voelde me prima, hele vette dag gehad, maar het haalde het niet bij de eerste keer..

volgende keer 200 mg droppen denk ik :)
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Jou eerste pil

De eerste keer dat ik x gebruikte heb ik (thuis, met vriendin) 5 roze lovertjes opgegeten...
Een beetje veel voor de eerste keer maar ik zal het nooit vergeten, wist niet wat me overkwam! :hearteyes:
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Jou eerste pil

inferno33 zei:
duurde bij mij ook 2+ uur voordat het insloeg, ±200 mg genomen in bommetjes. een lijntje gesnoven 50 mg, en toen leek alles tegelijk in te slaan, want ik voelde me geweldig. Daarna nog een keer gedaan, gesnoven 80(omdat ik eerst dacht dat het effect van de eerste keer van die 50 kwam..) voelde me prima, hele vette dag gehad, maar het haalde het niet bij de eerste keer..

volgende keer 200 mg droppen denk ik :)
Klik om te vergroten...
Eerste keer 200mg kan ik goed inkomén dat die keer hemels was :hearteyes:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Jou eerste pil

MDMA rouleert gewoon, topt alle drugs :grin:
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Jou eerste pil

moedig mensen maar niet aan om teveel als eerste keer te gebruiken want ik ken iemand die nam halve pil en die ging een boom neuken. maarjah het was vast zo'n uber sterke heb ze wel gezien
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Jou eerste pil

Als mensen op dit forum zitten zijn ze sowieso al nieuwsgierig en gaan ze waarschijnlijk toch al gebruiken als ze het al niet eerder hebben gebruikt.
A
AlliceDLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Jou eerste pil

Me eerste schijven waren 3 toyota's. Ik wist niet hoe het voelde en was best zenuwachtig. Ze waren niet zo heftig.. Ik wou het gewoon rustig aan beginne. :hearteyes:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Jou eerste pil

@zusterpoes.

Ik denk dat het het idd een stukkie controle geweest is. Omdat je op DV tussen allemaal vreemden zou staan... Op de terugweg in de auto zat je alleen tussen je vrienden.

Zoiets kan het best geweest zijn
D
DreamyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Jou eerste pil

Gisteren mijn eerste ptje genomen en wow!
Gewoon zoveel beter dan ik verwacht had! :hearteyes:
Moest alleen vandaag op vakantie, heb nog de halve dag last gehad van een zwevende onderkaak.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Jou eerste pil

Dreamy zei:
Gisteren mijn eerste ptje genomen en wow!
Gewoon zoveel beter dan ik verwacht had! :hearteyes:
Moest alleen vandaag op vakantie, heb nog de halve dag last gehad van een zwevende onderkaak.
Klik om te vergroten...

relaxed :stoned: watvoor pilletje had je en hoeveel?? :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."