Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"eens een keer goed van genomen gisteren :P Pep, dex, xtc, ghb en wiet"
"koninginnedag ging te ver veeeeeel bier, wat wiet, mdma, coke, pep en ghb =nokkie"
"pillen of na paar dagen pep dat bewegende water laat je allelei vage en vette dingen horen... muziek enzo. Maja denk dat je met bepaalde middelen beter kan uitkijken"
"Speed XTC Bier! :P"
"1. Mdma/XTC (gedeelde plaats, hou wel van het energieke in XTC ook tegenover het pure lovegevoel van MDMA) 2. Speed 3. GHB"
"hou van verschillende soorten drugs.. maar ik rook niet (alleen af en toe een blowtje :P )"
"Corona, Jupiler, Heineken of Desperados meestal"
"Feesten en muziek voor mij toch Zonder feest ook vrijwel geen drugs dusja"
"10 uur voor de free record shop!"
"GHB, 2cb, MDMA puur/crystal, ketamine, coke heb nog niet zoveel geprobeerd :P mss ook nog wel eens lsd"