Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mjah ik had daarnet .een nakkie genomen he... en toen begon me neus opeens zwaar te lopen... ik had er een tampon in gedaan.. maar die zet uit dus dat deed pijn eh.. je kan beter een doekje gebruiken..xD whaha droogkloot :P :P ik alleen: pep dxm wiet alcohol halve pil"
"speed, coke, weed, alcohol"
"^wederzijts ook aan de pep geweest, maar omdat ik me tog tot vaak ong 3 dagen erna nog kut/vermoeid/agressief(wat snellen aangebrand enzo)/beetje neerslagtig voel ben ik er ook vaak een beetje in teleurgesteld, heel raar want eind van de week heb ik er waarscheinlijk weer super zin in!.. maargoed.. tog maar eventjes niet!!"
"heerlijke pep ala mdma!!"
"pepi wiet en een glaasje alcohol"
"*eens gehoort dat het gevaarlijk is om te zwemmen op mdma,. kan ik me wel iets bij voor stellen in grote hoeveelheden, maar ik denk ook dat het zeker te doen is,, ik weet ook niet zeker of het gevaarlijk is ofzo voorde rest lijkt het me heeeerlijk om onder invloed van te gaan zwemmen, al haat ik water:P (om in te zwemmen dan) waterfobie"
"/\\ klinkt inderdaat erg vet hoeveel caps had je intotaal op toen??"
"mda is idd lastig t krijgen,, maar nietzo moeilijk als pure dmt of 2c-b ed.. bij ons iig"
"doeloos,, tenzij je op pijn kickt"
"paddos lsd mescaline dmt 4_methylaminorex http://www.erowid.org/chemicals/4_methy ... dose.shtml ayahuasca lachgas 4-fluor amf dextroamf enzz"