Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zit ook echt veel verschil in het ''day after'' gevoel"
"Ik snap niet dat mensen geen xtc kater hebben, ik was altijd ontzettend gaar de volgende dag.."
"ghetto stylo"
"coke is minder schadelijk voor je lichaam dan pep.. en aan niet slapen moet ik al helemaal niet denken.. dan liever wat meer geld uitgeven aan lekker strak staan van de coke en heerlijk spacend slapen met een jointje dan 2 dagen wakker van de pep en dan dat brandend gevoeld bij pep... eerder dat lekkere verdovende gevoel van coke.. thats my opinion..."
"Snuifdoos zei: ow, good ol' first gram. 1 maand mee gedaan. 1 lijntje was al bijna genoeg voor 2 dage. geniet ervan =) Klik om te vergroten... 1 lijn voor 2 dagen?"
"nou ik zie zo waneer iemand een ptje op heeft :P meestal kijk ik zo (zie foto).. en nee ik ben het niet op de picca"
"trippen met dieren is so magical.. erg mooi report, met plezier gelezen.. en lsd is zeker confronterend, maar dat hoeft niet negatief uit te pakken lsd is gewoon koning"
"Henkfloyd zei: Egodeath caught on tape. Ik heb groot respect voor de paddestoel en vraag nederig of hij me verder mee wilt nemen in m’n gedachten en de spirituele wereld in. Omdat ik eerlijk ben geweest over m’n intenties en respect heb voor het middel neemt hij me mee en komt de trip pas echt op gang. Klik om te vergroten... mooi geschreven man Heb het stoned gelezen en het klonk echt zeer heftig.. Very nice report! Peace.."
"leuk reportje, had wel wat uitgebreider gemogen maar leuk leesvoer! Heb 1x een sigaret gerookt onder LSD, maar wat smaakt een peuk dan vies zeg.. bleh, had jij dat niet? Een jointje daarintegen..."
"wat is slechter, 3x 1 vloetjes/capsules met 0,3 gram slikken, of 3x 0,3 gram snuiven (op n avond) en kan je trouwens ook sos slikken? en merk je het anders bij slikken dan als je snuift? thankss (en kan je na een gram pep verdeeld over n avond wel slapen, ja tog?)"