Dit is mijn eerste ervaring,
Mijn eerste pilletje was op Awakenings Festival 2006.. :P
Het was een roze gekleurde pil met een hartje erop..
Was in het begin wel een beetje zenuwachtig maar dat is gezond, overigens had ik al genoeg bacootjes op wat mijn zenuwen ook wel wat weg nam. Ik nam een halve en ging gewoon niet anders dan normaal het feestgedruis in..........
Zowwwww, de overgang van de aangeschoten ik naar de spacende ik kwam heel geleidelijk opzetten en merkte opeens aan mezelf dat ik echt zo fuckin vrolijk werd!!! Het weer (30 graden), de slippers, de schaars geklede mensen, de muziek
![:hearteyes:]()
..van minimale klikkende beats naar dikke pompende techno...Ik vond alles helemaal geweldig!!
Heb me nog nooit zo vermaakt als die dag zeg....
Door de dag heen heb ik nog 2 halfjes genomen toen, om dat ik toch voelde dat het gevoel zwakker werd soms.
Lekker rond banjeren over het festivalterrein in staat van euforie samen met een maatje die het overigens ook voor het eerst deed, wat een ervaring met zn tween zeg ppfffttt!!!! Maar de dag erna weet ik nog dat me benen zo naar de tyfus waren, spierpijn in mn reet, kuiten....mn hele lichaam was zwaar toegetakeld hahaha
Maar al met al was het het zeker weten waard!!!!!
Dit was mn eerste keer en zal het nooit nooit vergeten
![:hearteyes:]()