Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw eerste pil

Jouw eerste pil

166 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#1
mijn eerste pill was klein en wit maar kon niet herkenne welke het was want hij was een beetje afgebroken maargoed bleek troep te zijn want het had geen effect

me 2e en tevens laatste pill echter was een witte kleine smiley
die deed het geweldig voelde me blij heerlijk zelf een kleine haliecunatie gehad maar had wel een tijdje een bad trip.
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eerste keer echt goed was op Extrema '04 of '05 meen ik zo....nadat ik om 21u 's avonds al op apengapen lag door de drank en de jointjes. Toen maar besloten een pilletje te pakken. Heb zeker 2u helemaal stokstijf weg staan dromen op de muziek, alles mooi, alles geweldig + geen kater de volgende dag (kon alleen wel ruiken aan mn huid enzo dat ik iets chemisch had gebruikt)!! Sindsdien: :hearteyes:
u
ubettawalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit is mijn eerste ervaring,

Mijn eerste pilletje was op Awakenings Festival 2006.. :P
Het was een roze gekleurde pil met een hartje erop..
Was in het begin wel een beetje zenuwachtig maar dat is gezond, overigens had ik al genoeg bacootjes op wat mijn zenuwen ook wel wat weg nam. Ik nam een halve en ging gewoon niet anders dan normaal het feestgedruis in..........
Zowwwww, de overgang van de aangeschoten ik naar de spacende ik kwam heel geleidelijk opzetten en merkte opeens aan mezelf dat ik echt zo fuckin vrolijk werd!!! Het weer (30 graden), de slippers, de schaars geklede mensen, de muziek :hearteyes: ..van minimale klikkende beats naar dikke pompende techno...Ik vond alles helemaal geweldig!!
Heb me nog nooit zo vermaakt als die dag zeg.... :)
Door de dag heen heb ik nog 2 halfjes genomen toen, om dat ik toch voelde dat het gevoel zwakker werd soms.
Lekker rond banjeren over het festivalterrein in staat van euforie samen met een maatje die het overigens ook voor het eerst deed, wat een ervaring met zn tween zeg ppfffttt!!!! Maar de dag erna weet ik nog dat me benen zo naar de tyfus waren, spierpijn in mn reet, kuiten....mn hele lichaam was zwaar toegetakeld hahaha
Maar al met al was het het zeker weten waard!!!!!
Dit was mn eerste keer en zal het nooit nooit vergeten :hearteyes:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#4
2 blauwe peacjes tegelijk
zal t' nooit meer vergeten, 5 uur in de kou buiten op een bankje voor me uit zitten staren, Genietend van de wereld die ik zag door een wasige roseroes die ik voor me ogen had. Geweldig love gevoel alles was lief en leuk. Daarna nog 1 of 2 keer dat geweldige love gevoel gehad, tegewoordig is t' alleen maar hard gaan :P ook lekker,,,
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#5
Had Witte hartjes, heb maar halfje gepakt.
na 10 minuten begon het bovenste deel van me hoofd heel koud te worden,
en had ik tintelingen .

ik moest hoesten , en daar achter, was het geluid heel wazig behalve 1 stem van me vriendin .

achter een tijdje gingen we naar buiten en het voelde het alsof me benen de grond niet raakte , ik vond het geweldig , ik was nergens bang voor , voelde me machtig , achter een tijdje ging het dan slechter , dan weer beter , en zo heele tijd door , snachts kon ik ook niet slapen ,
en kreeg ik steken rond me hart , ook had ik geen speeksel , heb dus heele tijd water zitten drinken , dan de dag derachter heb ik daar ook nog een heel klein beetje last van had maar is dan gelukkig rond de middag beter gegaan.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#6
Begon met een roze lovertje ofzo, maarjah lekker boeiend.

Na een uur voelde ik nog geen zak terwijl mn maat al zat te knallen. Hebben er toen nog maar 1 bijgenomen. Zijn toen richting stad gegaan en hebben in een park gechilled. Zittend op een bankje daar klapte hij erin. En godverdomme wist niet wat me overkwam :mrgreen:. Geen boom was veilig voor mijn knuffels en elke vierkante meter aan asfalt heeft mijn liefkozende aaien moeten ondervinden.

Kregen dorst dus zijn richting Irish pub gelopen. Mn maat ging bier bestellen en terwijl ik daar in me eentje aan tafel zat knalde vrolijk de tweede erin (kwartiertje na de eerste, dus ik vrees dat ik enorm HARD ging :mrgreen: ). Heb mn bier gelaten voor wat t was en zijn hem snel gesmeerd :sunglasses: . We zijn maar gaan lopen richting een ander park, nog een ander park en na vele kilometers en hallucinaties na arriveerden we weer bij mij thuis. Hups de 3e erin en lijp gedaan op mijn slaapkamer. Lijpheid kende zn weerga niet en wat ik die avond allemaal gezien heb is te idioot voor woorden. Maargoed ik zal jullie daar niet mee vervelen.

Uiteindelijk in de woonkamer een pornofilm aangezet, en terwijl ik vrolijk aandachtig zat te kijken vergat ik steeds dat t een pornofilm was. Heb mn maat wel 10x moeten vervelen met "What the fuck, dit is een fucking pornofilm!!" om t vervolgens 2 seconden later weer te vergeten. Echt enorm droog :mrgreen:

Uiteindelijk in slaap gevallen maar een avond als deze zal ik helaas niet meer meemaken :P

De eerste keer :hearteyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
Supervlieg zei:
Begon met een roze lovertje ofzo, maarjah lekker boeiend.

Na een uur voelde ik nog geen zak terwijl mn maat al zat te knallen. Hebben er toen nog maar 1 bijgenomen. Zijn toen richting stad gegaan en hebben in een park gechilled. Zittend op een bankje daar klapte hij erin. En godverdomme wist niet wat me overkwam :mrgreen:. Geen boom was veilig voor mijn knuffels en elke vierkante meter aan asfalt heeft mijn liefkozende aaien moeten ondervinden.

Kregen dorst dus zijn richting Irish pub gelopen. Mn maat ging bier bestellen en terwijl ik daar in me eentje aan tafel zat knalde vrolijk de tweede erin (kwartiertje na de eerste, dus ik vrees dat ik enorm HARD ging :mrgreen: ). Heb mn bier gelaten voor wat t was en zijn hem snel gesmeerd :sunglasses: . We zijn maar gaan lopen richting een ander park, nog een ander park en na vele kilometers en hallucinaties na arriveerden we weer bij mij thuis. Hups de 3e erin en lijp gedaan op mijn slaapkamer. Lijpheid kende zn weerga niet en wat ik die avond allemaal gezien heb is te idioot voor woorden. Maargoed ik zal jullie daar niet mee vervelen.

Uiteindelijk in de woonkamer een pornofilm aangezet, en terwijl ik vrolijk aandachtig zat te kijken vergat ik steeds dat t een pornofilm was. Heb mn maat wel 10x moeten vervelen met "What the fuck, dit is een fucking pornofilm!!" om t vervolgens 2 seconden later weer te vergeten. Echt enorm droog :mrgreen:

Uiteindelijk in slaap gevallen maar een avond als deze zal ik helaas niet meer meemaken :P

De eerste keer :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Tripreort over de hallucinaties !!!
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geen zin in, ik geloof dat ik een uur lang een boeiend gesprek gehad heb met mijn radio, en ik mn maat heb geprobeerd te versieren omdat ik d8 dat ie n wijf was. En tsja al die beestjes e.d. waren ook enorm grappig :mrgreen:

T is iig te lang geleden voor een gedetailleerde beschrijving.
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat lijp dat je van die hallucinaties had. Ik heb 1 keer gehad dat toen ik naar een kameraad keek dat zijn gezicht vervormd was, zijn ogen zaten een beetje scheef zeg maar. Maar meer heb ik ook niet gehad.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn eerste keer XTC was driekwart Schildpadje.
Niet superbijzonder, vooral omdat ik het MDMA-achtige gevoel al kende van Explosion (Methylon). De eerste keer methylon echter was wel uniek :hearteyes: Ik was met een vriendin van me (nuchter) in een de kroeg en kon maar niet ophouden met zeggen hoe lief ze wel niet was :P Alles was mooi, achja je kent het wel.

Dat waren nog eens tijden :(
s
svn_B_knallerLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja ik weet mijn eerste pil nog maar alte goed we gingen naar een vriend thuis slapen. eenmaal daar waren we naar boven gegaan, om 00.42 had ik een halve genomen om 1uur zijn we de deur uit gegaan en opad gelopen na 10min liepen langs mijn huis en ik begon al warme voeten te krijgen. ik d8 dit is het helemaal na een uur stond ik helemaal strak en nam ik de andere helft toen was het 5uur en zijn we naar huis gelopen en we deden het ram in 1uur dat terug lopen
T
Tekker_EL_FLASHLid
01-01-2024, 00:00
#12
Versacé's

Mijn eerste waren versacés .. 5,5 op een hele avond . Ik heb heel de nacht niet kunnen stilzitten , mijn ogen draaiden weg en ik maakte van alles andere dinges ...wel was ik heel sociaal tegenover andere mense ..maar de afkick was wel een beetje zwaar , ik liep erbij als een wrak , schrok van alles en had echt überveel maagpijn.
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#13
-spaceman- zei:
ExceptionalInsight zei:
Damn, als je je eerste keer niet meer weet, moet het wel troep zijn geweest :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ik snap nooit wat iedereen nou zo speciaal vind aan de eerste keer... Het enigste wat mij echt opviel aan de eerste keer is dat ik ongelovelijk brak was de dag erna... Voorderest blijft mdma zijn werk doen, ik heb altijd het love gevoel en voel me altijd heerlijk!... Ik lijkt wel alsof ik iedere keer meer geniet...

Ik geef toe dat mn eerste keer mooi en speciaal was, maar mn beste keer x was het zeker niet...
Klik om te vergroten...
1+
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Doet me denken aan mijn eertste pilletje, was twee januarie, extreem koud, en de laatste trein gemist. ben ik door de stad gaan lopen en wkam een dealer tegen, die verkocht bruin, wit, en xtc. toen maar een pilletje gekocht. (wit werkt maar een uurtje, en bruin wilde ik niet aan) Heb m genomen, naast een zwerver gaan zitten op een bankje, en van 03:30 tot 06:30 gepraat tot de trein er weer was. Wel maf, volgens mij was die zwerver ook ergens aan, hij vreg steeds het zelfde, en ik gaf steeds het zelfde antwoord..... :grin: Weet niet mer hoe vaak, maar de laatste half uurtje begon het me ineens te dagen, dat ik steeds de zelfde vraag aan het beantwoorden was, maar het maakte me ook helemaal niet uit, was helemaal niet koud meer, en alles was mooi, zelfs de remmende goederentrein van 6:15 hinderde me niet...
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#15
mijn eerste keer waren 2 witte mitsu's het was een zalig gevoel, eerst een felle rush, keihard gaan en na 2 uur rustig praten met iedereen, ik heb nog op 20 minuten zowat alle wereldproblemen opgelost ( in mijn hoofd dan ) en daarna nog 6 uur ofzo gepraat en gelachen :grin: :hearteyes:
t
trippertLid
01-01-2024, 00:00
#16
mijn eerste keer was met 1.5 witte molentjes.
Begon met een halfje en ik maar denken dat ie niet in klapte :wave:
2 halfjes later had ik nog steeds het gevoel, ongeduldig als ik ben :P , dat ie niet inklapte... ik ging ff binnen zitten en WOOOW :openmouth: ik zakte voor mijn gevoel helemaal in de stoel en voelde me ook helemaal 1 met de stoel :grin:

Een kameraad vroeg aan me om naar de tv te kijken, tv was wel uit maar na enkele minuten geconcentreerd kijken zag ik alles erom heen met golfjes bewegen..!! zoo mooi :sunglasses:

vervolgens uuuuuuuuurenlang in me eigen wereldje gezeten genietend van het feit hoe mooi de wereld wel niet was en hoeveel ik wel niet van alles hield. Volgende dag erachter gekomen dat ik me halve telefoon lijst gesmst heb dat ik van ze hou en ze nooit kwijt wil :rolleyes: :grin:

haha zelfde avond weer geprobeerd, want had nog wat over... hele avond gepraat over van alles en nog wat.. serieuse verhalen tot fantasie van de bovenste plank.. ging geloof ik over groene smurfen en gemuteerde vissen :rolleyes: Geweldig!! heb me nog nooit zo verbonden gevoeld met de mensen om me heen


-edit- "met dezelfde avond bedoel ik de dag erna :grin: 1e x op een vrijdag en op zaterdag dus weer,, 2e x was trouwens ook heel mooi omdat ik het iets beter onder controle had :sunglasses: "
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn eerste keer (en tot nu toe ook mijn enigste keer) was een blauw dolfijntje. Was een leuke ervaring en op de piek kreeg ik ook een vet realistische halucinatie :grin: (de kop van mijn maat veranderde in een gorilla :P)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
geen id wat de eerste was...was een halfje...te lang geleden om dat nog te herrineren
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#19
mijn eerste waren flinstones en die waren echt toppie zoals alle pillen in the ninetees.. :wave:
p
pumbumLid
01-01-2024, 00:00
#20
2 blauwe mitsu driehoek! gewoon super. echt nummer 1!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."