#1
mijn eerste pil was een rode kers.
dat was een beste avond.....denk ik.
dat was een beste avond.....denk ik.
haha dit is wel geweldigTrippy-T zei:doen alsof ik een slang was
tege n opgezette papagaai praten
tege mieren praten
gras eten
elk voorwerp strelen en zegge tege et voorwerp: jij bent zoo mooi.. wauww
vanochtend op me werk ging ik ook ff me collega omhelze, en de Tv's en de kasten... de vloer.. alles.. maar nu isset avond en voel ik alleen lichte pijn in me hoofd xD
kiekert zei:Dan heb je de eerste keer kutpillen gehad.maiskorrel zei:Vind het trouwens maar vreemd dat zoveel mensen de eerste keer de beste keer vinden. Bij mij blijft elke keer weer even goed, en soms zelfs beter![]()
De eerste keer hebben je hersens namelijk geen idee wat ze meemaken, hoe ze ermee om moeten gaan e.d. Na de eerste keer treedt al tolerantie op, omdat je hersens het 'gevoel' kennen.

kiekert zei:Voor mij ook, maar dan heb je wél goeie pillenWindhoos zei:Tilburg is voor mij helaas de andere kant van nederland
Ik rij er ook niet heen om ff 10 pillen ofzo te halen
.de laatste keer herinner ik mij beter,terug met 2en namen we een xtc pil,in de kroeg draaiden ze technomuziek 
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."