Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw eerste pil

Jouw eerste pil

166 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
mijn eerste pil was een rode kers.

dat was een beste avond.....denk ik.
T
Trippy-TLid
01-01-2024, 00:00
#2
jah gister avond was me eerste :P (5 mei) .. na ik had een kwartje genome van een dolfijn de dag daarvoor... voelde ik niks van.
Maar gister nam ik een halve van zogenaamd Roze sterretjes.. nou ik denk dat ik zo elke dag van me leve wil leven ... het is echt fantantisch

zal kort vertelle hoe ik m meemaakte:P

me vriende zeide van te voren, niet gaan overdrijven,,.. en neem elke keer een slokje water als je hem hard space,.. nou ik deed dat dus.. het was bijzonder.. leek net of er helium in me bene zate gespote.. en ik was echt vet blij... ik wou om de paar minute een groepsknuffel, en ik vond iedereen me beste vriend :P mja ik ging dus:

doen alsof ik een slang was
tege n opgezette papagaai praten
tege mieren praten
gras eten
elk voorwerp strelen en zegge tege et voorwerp: jij bent zoo mooi.. wauww

vanochtend op me werk ging ik ook ff me collega omhelze, en de Tv's en de kasten... de vloer.. alles.. maar nu isset avond en voel ik alleen lichte pijn in me hoofd xD
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#3
anderhalve blauwe mitshu driehoek..
was geweldig, hele avond flink strak gestaan en de muziek, mensen, alles om me heen was geweldig :tongueout:
R
Robert met 1 bLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Jou eerste pil

Mijn eerste keer xtc was ok. Was alleen niet zo goed dat ik daar voor veel had lopen zuipen. Stond daar niet aanspreekbaar te timetraffelen door de zaal heen. Dus die keer telde eigenlijk niet :P

De tweede keer daar in tegen.. Jezus.. wat een ervaring. had 5 pillen genomen tijdens Cocoon en after bij maandag bestaat niet. Op het begin een halfje om het een beetje uit te proberen. Ik voelde er niet zoveel van dus nam daarna gewoon maar een hele en de rest over de nacht verspreid. Hij kickte in uit het niets. Damn.. 11 uur lang lopen genieten als een mallleeee. Jezus wat voelde ik me lekker. Was echt 100% genieten.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Jou eerste pil

geen wat het was...ging wel hard voor mij gevoel...maar dat zal wel meegevallen hebben sinds het de eerste keer was :P
P
PepPrincessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Jou eerste pil

Roze fararie, Alweer 3 jaar geleden ongeveer ik was 13/14 ik had van mijn zus gekregen.
Ik en mijn zus naar de stad toe en allebei 1 genomen ik had totaal geen verstand van drugs en had ook nooit wat met drugs te maken gehad:P
Ik wist totaal niet wat ik kon verwachten maar het leek me wel lagguh :P
dus liepen wij net zoo strak door de stad heen
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Jou eerste pil

ik had meteen 2 pillen.
weet niet meer wat voor precies.
waren groen volges mij.
was echt de beste avond van me leven :hearteyes:
ik dacht dat ik de grond niet meer aanraakte :P
2 uur daarna blowtje gerookt.
echt een geweldig gevoel :hearteyes: :hearteyes:
wou dat het vaker zo kon
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re:

Trippy-T zei:
doen alsof ik een slang was
tege n opgezette papagaai praten
tege mieren praten
gras eten
elk voorwerp strelen en zegge tege et voorwerp: jij bent zoo mooi.. wauww

vanochtend op me werk ging ik ook ff me collega omhelze, en de Tv's en de kasten... de vloer.. alles.. maar nu isset avond en voel ik alleen lichte pijn in me hoofd xD
Klik om te vergroten...
haha dit is wel geweldig :hearteyes:
e
eliseliseliseLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Jou eerste pil

1/3 blauwe mitsu
ik was aan het oppassen bij de buren
toen de kindjes op bed lagen kwam mijn vriend langs met een pilletje
en het was chiiiiiiiiiiill
toen die ouders thuis kwamen ben ik nog een half uur blijfen zitten op de bank en allemaal onzin met ze geluld :') ik vond het zo chill om te praten , kon echt niet stoppen .
naja en toen naar huis ..
en verder gespaced op mn kamer (:
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Jou eerste pil

was 1 blauwe dolfijn.. 120 mg mdma. was op nieuwjaar...

1ste keer beste keer !
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Jou eerste pil

mijn eerte pil was een wit dolfijntje
zal wel iets van 70 mg in hebben gezeten..
maarja evengoed wel hard gegaan :grin:
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Solstice '06 op Ruigoord, oeioeioei wat een fijne nacht...

Ik nam, ietwat nerveus, om 0.30 een halve witte pil met opdruk van een haai, getest tussen de 50&80 mg MDMA, geen speed. Het leek uuuuren te duren voor ik die warme, alles overspoelende geluksgloed en lichtvoetigheid voor het eerst mocht meemaken, maar toen het eenmaal gebeurde wist ik van de gekkigheid niet wat voor moois me allemaal overkwam. Mijn vrienden, de meesten ook first-timers, waren al helemaal los, waarschijnlijk was de verukkelijke maar zware risotto van die avond de reden van mijn "vertraging"

Na eindeloos dansen in de tent mijn vriendin gebeld en aan één stuk door verteld hoe mooi Ruigoord was, hoe mooi zíj was, hoeveel ik van haar hield en hoe fijn mijn vrienden zich over het weiland verplaatsten. Uiteindelijk in de "boomhut" beland, de zonsopgang over het industrieterrein bekeken, wilde kersen geplukt en tegen 9 uur AM (en zo'n 4 halfjes verder) zonder spijt of verlangen het prachtige Ruigoord weer achter ons gelaten. 10 uur lang geslapen als een roos, volgende dag amper tot geen last van wat dan ook.

En het mooie is; als je het kan opbrengen je gebruik tot max. 3 á 4 keer per jaar te houden voelt het iedere keer weer bijna als die eerste keer.. :hearteyes:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Jou eerste pil

kiekert zei:
maiskorrel zei:
Vind het trouwens maar vreemd dat zoveel mensen de eerste keer de beste keer vinden. Bij mij blijft elke keer weer even goed, en soms zelfs beter :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Dan heb je de eerste keer kutpillen gehad.

De eerste keer hebben je hersens namelijk geen idee wat ze meemaken, hoe ze ermee om moeten gaan e.d. Na de eerste keer treedt al tolerantie op, omdat je hersens het 'gevoel' kennen.
Klik om te vergroten...

Als je eens in de 8 weken gebruikt, bouw je volgens mij geen tolerantie op, dan is je serotine weer hersteld. Ik denk dat het wel anders is omdat je dan weet wat je kan verwachten.
G
GODdamnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Jou eerste pil

Mijn eerste pil was een kleine witte met een dollartekentje,
lovekick lovekick lovekick
stond op een gegeven moment, TE hyper, met mezelf te flirten voor de spiegel :mrgreen:
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Jou eerste pil

Hij was blauw en rond, en er stond niks op. Waren gewoon zwakke pillen.. in totaal 6 genomen en wel HARD gespaced :hearteyes:
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Jou eerste pil

kiekert zei:
Windhoos zei:
Tilburg is voor mij helaas de andere kant van nederland
Klik om te vergroten...
Voor mij ook, maar dan heb je wél goeie pillen :)

Ik rij er ook niet heen om ff 10 pillen ofzo te halen
Klik om te vergroten...

onlangs via via een dealer gevonden in de buurt die de welbefaamde mitsubishi's in bezit heeft. Verleden week geen geluk, maar aankomende weekend waarschijnlijk wel. :grin:
B
BcoreLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Jou eerste pil

Ehm, ik had roze sterretjes.
Ik vond ze echt geweldig.
Zat met een vriend in een bos ofzo, en hij zat te praten, en opeens sloegen ze in, m'n beeld ging heel raar doen, het leek als die vriend helemaal 'naar achter' ging, en hij bleef maar vragen of het goed ging, en ik kon gewoon niet praten. Toen moest ik ook nog gaan lopen, het was meer wankelen, voral omdat ik nachtblind ben, en dan ook nog 's door een donker bos lopen met veel schuine paadjes, nou, ik ben zo vaak op m'n bek gepleurd. xD
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Jou eerste pil

de eerste keer was ook niet mijn beste space eerlijk gezegd. ik wist namelijk wel wat ik kon verwachten en ik wist ook wat ik moest doen als het even niet zo goed zou gaan. heb mezelf wat dat betreft altijd al in de hand kunnen houden. (behalve vroeger met alcohol)
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Jou eerste pil

de eerste keer is heel lang geleden(ik schat zo'n 15 jaar geleden),ik herinner mij er nog amper iets van :grin: ,wel dat het heftig was :tearsofjoy: .het was in een dancing,we waren met z'n 2en,ik was natuurlijk weer degene die er mijn niet zo lekker bij voelde :tearsofjoy: ,hallucineren man!!!s'ochtends vroeg kwam ik wakker buiten de discotheek,ik lag op de stoep te slapen,daarna ben ik een heel eind gestopt :rock: .de laatste keer herinner ik mij beter,terug met 2en namen we een xtc pil,in de kroeg draaiden ze technomuziek :( ,mijn vriend danstte zich te pletter,hij zweette als een beest,en het schuim kwam uit zijn bek(van de efforts waarschijnlijk) :openmouth: ,ik voelde wel iets,maar ik stond rustig aan de toog verder mijn biertjes te drinken en reageerde vrij normaal,ik voelde mij wel happy :wink: ,ik heb misschien nog maar zo'n een 8 maal xtc genomen in mijn leven,maar ik vraag mij af hoe het komt dat ik 2 maal van een xtc zwaar hallucineerde(mens gingen vlugger dan normaal,voor ik het wist waren de uren verstreken :openmouth: ) en de andere pillen hadden geen hallucinerende werking,gewoon het happy feeling(misschien hadden de pillen een beter effect als ik een liefhebber van techno of house was,denk ik soms :confused: )? :wave:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Jou eerste pil

eerste keer had ik 5 triple x op.
getest op 50mg speed 50mg mdma 10mg mda

ik ging wel hard ja

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...456789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."