Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wiet en gvd veel te veel nicotine"
"Wanneer ik lekker high op een feestje sta te genieten en als er dan voor mij iemand staat die zich niets aantrekt van de anderen, constant staat te duwen... Ze is de vriendin van één van mijn beste vrienden, dus ze staat altijd bij ons groepje. Ik garandeer het jullie: iets irritanter bestaat niet! Heb al meerdere keren gewoon naar buiten gegaan omdat ik het niet meer kon verdragen. Ik weet wel dat het niet aan mij ligt, want er zijn meerdere mensen die er zich verschrikkelijk ergeren."
"Gbl in redbull. Het ranzigste is als je gbl gewoon in water pleurt. Maar zelfs dat lukt me nog Voor de smaak moet je alleszins geen gbl nemen"
"Aan GHB komen gemakkelijk? Waar dat ik woon wordt de drug GHB helaas als de grootste troep gezien die er bestaat. Coke, hero, XTC, speed,... Allemaal geen probleem, maar GHB "gevaarlijk gevaarlijk". Zeer spijtige zaak"
"Ik heb nog maar één keertje gehallucineerd van MDMA, ik ging toen echt véél te hard Op een feest waar ik met enkele vrienden uit de buurt was, zag ik plotseling heel mijn klas enkele meters verderop staan, zag ik plotseling iedereen in de zaal neerzitten, dacht ik op een gegeven moment dat ik aan een vijver stond, toen ik naar het toilet ging dacht ik dat ik in een trein zat,... Was me wel een heftig avondje Alleen jammer dat ik dikwijls het gevoel had dat ik gelijk van de wereld was, het werkelijkheidsbesef kwijt... En dat ik dan plotseling terug wakkerschrok en mij afvroeg wat ik op dat moment daar deed. Ook vage gesprekken gehad met onbekenden: "Over wat hadden we het nu weer??" Al bij al een avond om nooit te vergeten"
"Re: Jou eerste pil Mijn eerste keer was gelijk mdma-poeder Hoeveel weet ik niet meer precies. Het was op een gewone boerefuif, waar ik me anders waarschijnlijk kapot verveeld zou hebben. Met wat mdma in mijn lichaam één van de mooiste nachten van mijn leven. Ik had mij nog nooit zo goed gevoeld. Iets om nooit te vergeten"
"Wat heb je aan vakantie als je doordeweeks brak in bed ligt? Sinds wanneer is vakantie het uitgelezen moment om jezelf kapot te slikken? Vakantie of niet, ik hou het XTC-gebruik bij één keer om de 2 a 3 maand."
"Ik heb nog nooit echt last gehad van een kater Hoogstens een beetje minder opgewekt de dagen erna, maar dit komt alleen voor als ik niets te doen heb die dagen. Misselijk zijn ofzo lijkt me echt vreemd. Maarja, ik hou me dan ook aan de regel van maar om de paar maand eens te gebruiken"
"Hoe harder, hoe liever"
"SoSSoS zei: ja hallicunaties heb ik ook wel eens met mdma. maar vooral dat lopen vink zo vaag. en heb ook weleens dan ben ik een verhaal aant vertellen. en dat word ik een soort van wakker zegmaar. en dan denk ik. wtf ben ik nou weer aant lulle. en weet ik totaal niet meer waar ik het over had. altijd zo luek als mensen dat de volgende dag tegen je zeggen Klik om te vergroten... Hahahaha, dat heb ik ook dikwijls. Zit je op je gemakje een verhaal te vertellen, schiet je plotseling terug naar de realiteit en weet je totaaaaal niet meer waarover je het had"