Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw eerste pil

Jouw eerste pil

166 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eerste keer; de magische, blauwe, driehoekige, mitsu's. 1 woord: DAMN
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#2
1e keer was niet zo speciaal had maar n halve gepakt, ware 2 van die 3hoekjes aan elkaar. maar kwam ook omdat ik toen al aardig bezopen/stoned was
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#3
afgelopen weekend voelde weer als me eerste :openmouth:
Was echt compleet de weg kwijt van 1 pilletje. (ja ok later nog een 2de :P )
was dan wel weer ruim 3 maanden geleden maar toch.
Ook leuk is nog wel... ik ben gewoon weer topfit vandaag :grin:
helemaal niet zo brak als normaal :hearteyes:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
mn 1e x waren 2,5 roze hartjes..

zijn nu nergens meer te krijgen in midden NL
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#5
mijn eerste pill was klein en wit maar kon niet herkenne welke het was want hij was een beetje afgebroken maargoed bleek troep te zijn want het had geen effect

me 2e en tevens laatste pill echter was een witte kleine smiley
die deed het geweldig voelde me blij heerlijk zelf een kleine haliecunatie gehad maar had wel een tijdje een bad trip.
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eerste keer echt goed was op Extrema '04 of '05 meen ik zo....nadat ik om 21u 's avonds al op apengapen lag door de drank en de jointjes. Toen maar besloten een pilletje te pakken. Heb zeker 2u helemaal stokstijf weg staan dromen op de muziek, alles mooi, alles geweldig + geen kater de volgende dag (kon alleen wel ruiken aan mn huid enzo dat ik iets chemisch had gebruikt)!! Sindsdien: :hearteyes:
u
ubettawalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit is mijn eerste ervaring,

Mijn eerste pilletje was op Awakenings Festival 2006.. :P
Het was een roze gekleurde pil met een hartje erop..
Was in het begin wel een beetje zenuwachtig maar dat is gezond, overigens had ik al genoeg bacootjes op wat mijn zenuwen ook wel wat weg nam. Ik nam een halve en ging gewoon niet anders dan normaal het feestgedruis in..........
Zowwwww, de overgang van de aangeschoten ik naar de spacende ik kwam heel geleidelijk opzetten en merkte opeens aan mezelf dat ik echt zo fuckin vrolijk werd!!! Het weer (30 graden), de slippers, de schaars geklede mensen, de muziek :hearteyes: ..van minimale klikkende beats naar dikke pompende techno...Ik vond alles helemaal geweldig!!
Heb me nog nooit zo vermaakt als die dag zeg.... :)
Door de dag heen heb ik nog 2 halfjes genomen toen, om dat ik toch voelde dat het gevoel zwakker werd soms.
Lekker rond banjeren over het festivalterrein in staat van euforie samen met een maatje die het overigens ook voor het eerst deed, wat een ervaring met zn tween zeg ppfffttt!!!! Maar de dag erna weet ik nog dat me benen zo naar de tyfus waren, spierpijn in mn reet, kuiten....mn hele lichaam was zwaar toegetakeld hahaha
Maar al met al was het het zeker weten waard!!!!!
Dit was mn eerste keer en zal het nooit nooit vergeten :hearteyes:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#8
2 blauwe peacjes tegelijk
zal t' nooit meer vergeten, 5 uur in de kou buiten op een bankje voor me uit zitten staren, Genietend van de wereld die ik zag door een wasige roseroes die ik voor me ogen had. Geweldig love gevoel alles was lief en leuk. Daarna nog 1 of 2 keer dat geweldige love gevoel gehad, tegewoordig is t' alleen maar hard gaan :P ook lekker,,,
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#9
Had Witte hartjes, heb maar halfje gepakt.
na 10 minuten begon het bovenste deel van me hoofd heel koud te worden,
en had ik tintelingen .

ik moest hoesten , en daar achter, was het geluid heel wazig behalve 1 stem van me vriendin .

achter een tijdje gingen we naar buiten en het voelde het alsof me benen de grond niet raakte , ik vond het geweldig , ik was nergens bang voor , voelde me machtig , achter een tijdje ging het dan slechter , dan weer beter , en zo heele tijd door , snachts kon ik ook niet slapen ,
en kreeg ik steken rond me hart , ook had ik geen speeksel , heb dus heele tijd water zitten drinken , dan de dag derachter heb ik daar ook nog een heel klein beetje last van had maar is dan gelukkig rond de middag beter gegaan.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#10
Begon met een roze lovertje ofzo, maarjah lekker boeiend.

Na een uur voelde ik nog geen zak terwijl mn maat al zat te knallen. Hebben er toen nog maar 1 bijgenomen. Zijn toen richting stad gegaan en hebben in een park gechilled. Zittend op een bankje daar klapte hij erin. En godverdomme wist niet wat me overkwam :mrgreen:. Geen boom was veilig voor mijn knuffels en elke vierkante meter aan asfalt heeft mijn liefkozende aaien moeten ondervinden.

Kregen dorst dus zijn richting Irish pub gelopen. Mn maat ging bier bestellen en terwijl ik daar in me eentje aan tafel zat knalde vrolijk de tweede erin (kwartiertje na de eerste, dus ik vrees dat ik enorm HARD ging :mrgreen: ). Heb mn bier gelaten voor wat t was en zijn hem snel gesmeerd :sunglasses: . We zijn maar gaan lopen richting een ander park, nog een ander park en na vele kilometers en hallucinaties na arriveerden we weer bij mij thuis. Hups de 3e erin en lijp gedaan op mijn slaapkamer. Lijpheid kende zn weerga niet en wat ik die avond allemaal gezien heb is te idioot voor woorden. Maargoed ik zal jullie daar niet mee vervelen.

Uiteindelijk in de woonkamer een pornofilm aangezet, en terwijl ik vrolijk aandachtig zat te kijken vergat ik steeds dat t een pornofilm was. Heb mn maat wel 10x moeten vervelen met "What the fuck, dit is een fucking pornofilm!!" om t vervolgens 2 seconden later weer te vergeten. Echt enorm droog :mrgreen:

Uiteindelijk in slaap gevallen maar een avond als deze zal ik helaas niet meer meemaken :P

De eerste keer :hearteyes:
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re:

Trippy-T zei:
doen alsof ik een slang was
tege n opgezette papagaai praten
tege mieren praten
gras eten
elk voorwerp strelen en zegge tege et voorwerp: jij bent zoo mooi.. wauww

vanochtend op me werk ging ik ook ff me collega omhelze, en de Tv's en de kasten... de vloer.. alles.. maar nu isset avond en voel ik alleen lichte pijn in me hoofd xD
Klik om te vergroten...
haha dit is wel geweldig :hearteyes:
e
eliseliseliseLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Jou eerste pil

1/3 blauwe mitsu
ik was aan het oppassen bij de buren
toen de kindjes op bed lagen kwam mijn vriend langs met een pilletje
en het was chiiiiiiiiiiill
toen die ouders thuis kwamen ben ik nog een half uur blijfen zitten op de bank en allemaal onzin met ze geluld :') ik vond het zo chill om te praten , kon echt niet stoppen .
naja en toen naar huis ..
en verder gespaced op mn kamer (:
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Jou eerste pil

was 1 blauwe dolfijn.. 120 mg mdma. was op nieuwjaar...

1ste keer beste keer !
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Jou eerste pil

mijn eerte pil was een wit dolfijntje
zal wel iets van 70 mg in hebben gezeten..
maarja evengoed wel hard gegaan :grin:
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Solstice '06 op Ruigoord, oeioeioei wat een fijne nacht...

Ik nam, ietwat nerveus, om 0.30 een halve witte pil met opdruk van een haai, getest tussen de 50&80 mg MDMA, geen speed. Het leek uuuuren te duren voor ik die warme, alles overspoelende geluksgloed en lichtvoetigheid voor het eerst mocht meemaken, maar toen het eenmaal gebeurde wist ik van de gekkigheid niet wat voor moois me allemaal overkwam. Mijn vrienden, de meesten ook first-timers, waren al helemaal los, waarschijnlijk was de verukkelijke maar zware risotto van die avond de reden van mijn "vertraging"

Na eindeloos dansen in de tent mijn vriendin gebeld en aan één stuk door verteld hoe mooi Ruigoord was, hoe mooi zíj was, hoeveel ik van haar hield en hoe fijn mijn vrienden zich over het weiland verplaatsten. Uiteindelijk in de "boomhut" beland, de zonsopgang over het industrieterrein bekeken, wilde kersen geplukt en tegen 9 uur AM (en zo'n 4 halfjes verder) zonder spijt of verlangen het prachtige Ruigoord weer achter ons gelaten. 10 uur lang geslapen als een roos, volgende dag amper tot geen last van wat dan ook.

En het mooie is; als je het kan opbrengen je gebruik tot max. 3 á 4 keer per jaar te houden voelt het iedere keer weer bijna als die eerste keer.. :hearteyes:
V
VintageBABELid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Jou eerste pil

Hmm eerste pil was nog maar 2 maanden geleden ofzo.
Eigenlijk waren het er drie op één dag.
Echt , pure brol genaamd yingyangs.
Pas bij de derde voelde ik er iets van omdat we toen op de foor (kermis dus :P) zaten en ik had alcohol gedronken en er was van dan flitslicht.
Toen voelde ik me echt niet goed.
Ik was aan't bibberen enal.
Maarjah ..
de dag erna voelde ik me wel miserabel.
Dus dat ervaar ik niet echt als een eerste pil.
De tweede keer, ongeveer 2 weken derna.
Begon ik met een ap'ke (vooral bekend in belgie)
Dat is het pil met het slechtste spul erin , rattenvergif , wasproducten en heroine (heb ik gehoord =/)
Noujahh , ik nam hem in de morgend een halfuur voor het school.
Dus dan kon ik de school heel actief beginnen enal.
Ik voelde me echt fantastisch.
Mijn concentratievermogen was ongelooflijk.
Ik stond wel strak , en er was een zware druk op men tanden.
Dus onbewust beet ik mijn kaken kapot en mijn tanden.
Ik beet op mijn pennen enal tot ze kapot waren.
Wij hadden met lo trampolinespringen.
Ik zweer het je , zoiets zalig had ik nooit beleefd
Ik had het gevoel dat ik zweefde Ö

Noujahh , het bleef ongeveer 6 uur werken =)
V
VintageBABELid
01-01-2024, 00:00
#17
Re:

Acon zei:
1 Ying yang
Kvoelde wel een soort van love-gevoel.
Maar ik weet niet egt meer.
Wel gecombineerd met alchol toen.
Klik om te vergroten...

Ik vond m'n yingyangs zwaarn afrip eigenlijk . =/
Maar welke yingyang had je genome?
Zo de nieuwe met die rode spikkeltjes? =P
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Jou eerste pil

VintageBABE zei:
Dat is het pil met het slechtste spul erin , rattenvergif , wasproducten en heroine (heb ik gehoord =/)
Klik om te vergroten...

:grin: :grin: :grin:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Jou eerste pil

Dolfijntje, niks van gevoeld omdat ik niet had gepaft.
2e Keer was dubbele mitsu's. Was heel raar.
Ik pak een halfje in de tram naar 't feestje, kom aan en voel niks. Zie dat de sfeer goed zit enz, dus pak nog eentje. Ben erg moe en ga in de chillout zitten en val in slaap.
Ik wordt wakker, pak me nog eentje, voel nogaltijd niks. Loop naar buiten, neem 1 trekje van een joint en ben beginnen flashen, ben zelfs visueel gegaan.
Ben op een of andere manier in iemand z'n auto beland, daar hebben we ballonnen gedaan, ondertussen is 't feestje stilgelegt en zijn we naar een ander feestje gegaan.
Toen ik terug bij bewust zijn werd was ik ineens op een ander feestje, met kapotte tanden en kaken. Enorme afkick gehad en meteen afgeleerd pillen te pakken.
Heb veel liever mdma, hou je tenminste ook je kaken onder controle.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Jou eerste pil

Was een zetpil omdat me amande geknipt waren :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."