Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"jcutter123 zei: NexxtGen zei: nagelbijten Klik om te vergroten... Je trekt toch ook geen haren uit je kop? J/K Klik om te vergroten... Nee nee! Alleen nagelbijten, maar het is meer een gewoonte, een symptoon van stress schijnt het, terwijl ik juist een hele rustige (lees: luie) persoon ben =/"
"ik ben ook een x van plan om paddo's te gebruiken, dus welke raden jullie mij aan en in welke dosis?"
"Heb toevallig net een bloedneus gehad. Combinatie van: 1. 2 dagen geleden nog flink gesnoven en toen al een beetje last van een bloederig korstje 2. brandende/verse pep 3. toenet 2 dikke lijnen op terwijl de neus nog kwetsbaar is 4. te onvoorzichtig checken of de neus nog beschadigd is, waardoor je dus net een korstje los wrikt, met een bloedneus tot gevolg. Oplossingen (behalve stoppen of bommetjes pakken, want dat spreekt voor zich) 1. zo fijn mogelijk hakken 2. zo dun mogelijke lijnen pakken 3. meer tussenposen 4. niet in je neus voelen. hoe voorzichtig je het ook probeert, soms raak je weer net dat korstje aan waardoor je weer een bloedneus krijgt 5. als je je neus ophaalt, doe dat gelijkmatig/opbouwend ipv in één keer keihard 6. andere neusgat 7. iets risicovollers is door een dunne snuifbuis te pakken (bijv een rietje) en daarmee wat dieper in je neus te gaan, zodat de pep langs dat kwetsbare gedeelte voorin je neus gaat waar vaak de korstjes zitten. Pas op met het randje van snuifbuis! = Erg scherp en maakt korte metten met korstjes met een grotere bloed tot gevolg. spreekt op zich allemaal wel voor zich denk ik"
"pure grenzeloosheid, ik was al zo van de kaart door pillen dat ik alles gebruikte wat me (toen gratis) werd aangeboden. Zoals jullie het lezen komt het een beetje stom van me over natuurlijk, maar als je gewoon gezellig zit te spacen bij een paar mensen die je ontmoet hebt in de discotheek en ze bieden je een paar punten aan, dan heb je gewoon schijt en dan doe je het. En een beetje groepsdruk natuurlijk, want je wilt niet als een sissy overkomen."
"Impzor7 zei: Snuiven: 20j Basen: Nooit ( en ben het ook nooit van plan) Klik om te vergroten..."
"bij mij is het vooral spelende kinderen horen, ongeveer 30 meter van je vandaan en dat je dan opeens een fluisterende stem die je dicht bij je hoort! schrik je soms echt wel van."
"Endymion zei: Ik heb tijden gekent dat hier gewoon geen speed te krijgen was, dus dan kocht je van ellende maar coke als je iets oppeppends wilde hebben. Maar wees nou eerlijk, de werking is ruk, de uitwerking een drama en dan is het nog duurder ook. Je bent alleen maar bezig met lijntjes maken of aan de volgende te denken want het echte lekkere gevoel komt toch niet. En dan de hele tijd die loopneus erbij.... Doe mij maar een bommetje speed, ook al kost die gram 2 keer zoveel als coke dan zou ik daar nog voor gaan. Klik om te vergroten... respect! same here Vooral het uit ellende coke halen omdat er geen speed is, had ik toevallig eergisteren. Zonde van me 20 euris, want het was niet eens zulke goede coke en me maat werd er allemaal maar zo sloom van. Had ie eens dezelfde hoeveelheid pep moeten pakken. Dan liep ie nu nog rondjes rond het huis."
"Ik heb gisteren om 19:00 ongeveer 2 puntjes genomen (oraal, dat wel, dus misschien kan het iets meer geweest zijn) en ik dacht dat ik niet bij moet pakken omdat ik anders niet kan slapen. Ik heb niets bijgepakt, heel de nacht niet kunnen slapen en nu (half 1 's middags) voel ik hem nog steeds aardig hangen (zweethandjes, verminderde eetlust, alerter dan normaal, beetje opgefokt.) Het is wel zo dat ik bijna geen speed gebruik, maar kan iemand er dan zó gevoelig voor zijn dat je de volgende dag nog steeds best zwaar het effect voelt na 2 punten, of is het gewoon héél erg goede pep? Of is het normaal? Ik kreeg de speed wel in pastavorm, dus misschien zegt dat iets over de kwaliteit? Zal wel niet."
"Als men een sleutelpuntje pep neemt, zal die persoon dan meteen grote pupillen krijgen als hij dit puntje voelt? simpele vraag en ik hoop niet dat het bij de meeste mensen verschilt, want ik zou graag een duidelijk antwoord willen. alvast bedankt"
"nagelbijten"