Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"'s Nachts buiten shirt-loos met een deken om en een mp3 op en lekker rond je heen kijken of naar de sterren, succes gegarandeerd! Ook als je je mp3 afdoet, die stilte (moeten er natuurlijk geen autos langsrijden, gewoon absoluut stil zijn."
"Ik moet ook altijd 4 keer schijten voor ik ook maar ga beginnen, krijg de hele tijd van die kleine adrenaline stootjes als ik aan een lekker avondje wauzen denk en schijnt dat je door de adrenaline moet schijten"
"Misschien omdat de pure stof mdma niet zo'n kater veroorzaakt maar juist andere zooi die er af en toe doorheen zit? Ook maken andere mensen nou eenmaal sneller hun serotonine voorraad weer normaal."
"Ja, maar dit is een vraag m.b.t me maag :P Omdat ik niet meer weet of ik avondeten had gehad.."
"Ik weet dat het chill is, maar is het ook gevaarlijk? Is lachgas een downer en mdma een upper of wat? Hoe zit het met zuurstoftekorten. Mvg, HENK"
"Hallo, Ik kom net terug van een feestje nog steeds klein beetje vaag.. Ik had roze olifantjes gehaald (ofzoiets, zo werden ze genoemd, terwijl er geen olifant op stond) gewoon een roze pil, hard gedrukt met een breeklijn aan 1 kant. 1 jongen voelde na een halfje al wat, het echte mdma effect. Ik had die avond ook nog genomen, eerst 4 kwartjes binnen 3 uren, omdat ik niet strak wou staan maar gewoon gezellig mee kon genieten. Daar merkte ik niets /tot weinig van. Na een uur kwam er eindelijk iets opzetten, een rush van 5 minuten, maar die verdween ook weer en ik was nuchter, dit herhaalde zich 3x. Daarna met ze allen nog een halfje genomen, waarna ik een goeie rush en fellere kleuren voelde maar daarna ook weer verdween en mij vaag achterliet. Geen love gevoel, geen verbondschap gevoel, geen lekker gevoel, ook geen kutgevoel, gewoon meer zoiets van; Ja wat moet ik hier mee aan? Bovendien heb ik al meer dan 3 maanden niet pillen genomen en ik eet elke dag een Centrum vitamine pil bij het ontbijt. Moet wel erbij zeggen dat ik de laatste weken bijna elke dag blow. Hoe komt dit? Ik had overigens de hele trip honger en heb dus af en toe wat koekjes en ontbijtkoek. Ook heb ik gewoon last van klemmende kaakjes, grote doppen en een drugslulletje (en niet zon beetje ook zeg ) Waar kan het aan hebben gelegen? Of zou er iets anders in hebben gezeten? (sorry als het vaag overkomt)"
"Is het niet zo dat je het pas merkt bij een hoeveelheid van rond de 80mg? Trouwens die jongen gebruikt meer en vaker allerlei drugs, blowt dagelijks, eet wel vaak snoepjes en vooral veel. Dus het lijkt me niet dat er maar 24gr mdma in zat. Nja ik weet het ook niet, beschik helaas niet over een testkitje."
"underworld zei: gekkehenkie zei: Is het niet zo dat je het pas merkt bij een hoeveelheid van rond de 80mg? Trouwens die jongen gebruikt meer en vaker allerlei drugs, blowt dagelijks, eet wel vaak snoepjes en vooral veel. Dus het lijkt me niet dat er maar 24gr mdma in zat. Nja ik weet het ook niet, beschik helaas niet over een testkitje. Klik om te vergroten... even langs het testcentrum om je pil te laten testen? Klik om te vergroten... Geloof me dit wil ik graag doen, maar om nou 50km te rijden voor het testen van een pil van een paar euro, nee dankje.."
"Ok, dat zou het geweest kunnen zijn idd. Nou ja, ik heb in ieder geval een Ez-test Marquis kitje bestelt bij azarius zodat ik de volgende keer iets meer zekerheid heb."
"gewoon dikke noten!"