Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw eerste pil

Jouw eerste pil

166 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Jou eerste pil

Chrisstiann zei:
Mijn eerste was een roze zwaluw .. echt rare pillen waren dat!
Net of je in de zevende hemel zat ofzo haha maar toen ik een half jaar daarna een kwart mitsu pakte ging ik daar wel van .. wat was dat een tijd zeg
Waren ze dr nu nog maar :(
Klik om te vergroten...


Tjah me laatste blauwe jammer genoeg weg op oud en nieuw, maarjah de witte dollars doen het nu ook goed...

Mijn eerste pil zal ik nooit vergeten..
Ik liep met 2 vrienden door diepenveen een boerengat naast deventer met een albert heijn tas en 3 pakken ice tea het hele dorp de hele tijd door.. Zwaar vermaakt overigens gebruik ik nu alleen nog op feestjes af en toe en heel soms met vrienden gewoon lekker old school spacen en LOPUH!!!
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re:

GabberSnoePie zei:
2 blauwe peacjes tegelijk
zal t' nooit meer vergeten, 5 uur in de kou buiten op een bankje voor me uit zitten staren, Genietend van de wereld die ik zag door een wasige roseroes die ik voor me ogen had. Geweldig love gevoel alles was lief en leuk. Daarna nog 1 of 2 keer dat geweldige love gevoel gehad, tegewoordig is t' alleen maar hard gaan :P ook lekker,,,
Klik om te vergroten...

Daar begon het allemaal mee! :hearteyes:

Blauwe Peace!



Daarna witte schilpadjes! Die waren zelfs nog ietsjes beter! :xtc:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Jou eerste pil

de eerste waren de blauwe, ronde mitchu's en waren zeer zacht van effect.
daarna de blauwe, driehoekige mitchu's, lekker, dat was eigelijk pas mijn
eerste pil want de eerste was niks tege de driehoekige
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Jou eerste pil

Mn eerste keer was een halfje. Een wit pilletje met een hartje op en een breuklijn. Toen het opkwam wist ik niet wat er gebeurde, zo'n heerlijk gevoel. Ik wist echt niet dat een pilletje je zo goed kon laten voelen en vanaf dan wist ik gewoon dat ik het terug opnieuw wilde doen. Ik voelde me ledematen gewoon niet meer en liep de hele avond rond op een feesje met een smile op mn gezicht. Best wel een verslavend gevoel vond ik
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Jou eerste pil

Gister heb ik voor het eerst in 6 maanden een pil genomen weer, en terwijl ik daarvoor best een hoge tolerantie had, kwam dit gevoel toch wel in de buurt van de eerste paar keren. Na 1 rode blanco kreeg ik al een beetje het love gevoel en voelde alles heel lekker.

Kan dit kloppen? Zo ja, dan is het echt aan te raden om er een lange tijd tussen te laten :openmouth:
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Jou eerste pil

Wit tabletje met een €'tje erop.
Getest op rond de 70mg MDMA, niet té hard dus.
Ik was rond die tijd nog wat jong (15 jaar) en heb er verspreid over een avond 2,5 genomen. We hadden er een wat oudere ervaren gebruiker bij die me op een gegeven moment ook verboden had meer te nemen, ik kon er geen genoeg van krijgen uiteraard :beer: .

Tweede keer was één roze hartje dat al uit elkaar miepte als je ertegen blies, maar O-MY-GOD wat een relaxt ding was dat, een jaar later per toeval op Lowlands nog tegen gekomen, toen met 1.5 stuks 7 uur zoet geweest :hearteyes: .
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Jou eerste pil

Een welbekende blauwe driehoekige mitsu (hoeveel MDMA weet ik niet maar wel veel in ieder geval :P ). Eentje was genoeg voor een hele avond space , eerste 2/3 en paar uur later 1/3 (had helaas te lang gewacht met bijnemen en had een inkakmoment hierdoor). We zaten eerst bij iemand thuis, en een kwartier na innamewerd ik echt weggeblazen :hearteyes: Echt het chillste gevoel ooit gehad die avond, inderdaad de eerste keer de beste:grin:! Daarna nog naar een feest gegaan, wel vet, maar het was vetter om thuis te spacen met 3 vrienden! Ook nog vette hallicunaties gehad, en dat van een kleine rakker :P

berten zei:
Toen het opkwam wist ik niet wat er gebeurde, zo'n heerlijk gevoel. Ik wist echt niet dat een pilletje je zo goed kon laten voelen en vanaf dan wist ik gewoon dat ik het terug opnieuw wilde doen. Ik voelde me ledematen gewoon niet meer en liep de hele avond rond op een feesje met een smile op mn gezicht. Best wel een verslavend gevoel vond ik
Klik om te vergroten...

Ja ik had precies hetzelfde!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."