Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Paperplane. zei: Auditieve perceptie Ik hoor geen lage tonen meer als ik over een bepaalde dosis heenga. Hoop dat dit met mdma erbij anders is. Weet iemand dat? Klik om te vergroten... Volgens mij gaat mdma hier niet echt bij helpen zodat je toch die lage tonen gaat horen onder invloed van ketamine. Mocht je dit toch willen hebben, probeer dan niet over die bepaalde dosis ketamine te gaan. gewoon een lichte dosis ketamine + mdma en dan zou ik het wat bekijken hoe je gehoor op deze combinatie reageerd. mocht je die lage tonen kunnen horen dan kan je stelselmatig je dosis opbouwen. Het is moeilijk hierover een oordeel te vellen aangezien iedereen anders reageert, vooral wanneer er gecombineerd gaat worden. Wie weet kan iemand anders op dit forum een ander of beter oordeel hierover. allesins succes en veel plezier"
"Hey 25tolife Bedankt om hem terug te vinden en hem er weer op te zetten groetjes psych-out"
"25tolife zei: psych-out zei: Hey 25tolife Bedankt om hem terug te vinden en hem er weer op te zetten groetjes psych-out Klik om te vergroten... De dank is juist aan jou! Dank voor het delen ervan verdomd handig wat erin staat Klik om te vergroten... haha is met alle plezier gedaan 25tolife!!!"
"89suited zei: Heb altijd een afkeer gehad van psychedelische drugs, maar als ik dit en de trip reports lees Toch maar een keertje proberen dan! Klik om te vergroten... Zeker eens een gokje wagen dan valt het mee, dan opent er zich een prachtige wereld voor je... Valt het tegen... dan heb je het allesins al eens meegemaakt . veel succes mocht je het doen!"
"boenkeng zei: Ik had deze nog helemaal niet gezien. Ik heb het één keertje gedaan, wel steeds vaag en 3x echt getript, heerlijk. Dit is echt wel iets om vaker te doen Klik om te vergroten... leuk om te horen dat je er aangename ervaringen door hebt meegemaakt veel plezier mocht je het nog eens doen en mocht je vragen hebben... aarzel dan niet om ze te posten."
"boenkeng zei: Dit alles heb ik steeds met kleine sleutelpuntjes gedaan om de ongeveer 20 minuten. De volgende keer wil ik dus met veel meer starten, maar hoe groot is de kans dat dit een negatieve wending gaat krijgen? Ik wil het de volgende keer wel met een maatje doen, gewoon voor de zekerheid. Klik om te vergroten... Een leuke ervaring heb je daar gehad De kans dat er een negatieve wending zich kan voordoen als je meer gaat nemen dan eerst, is klein maar hangt grotendeels van jezelf af. Als ik jou was dan zou ik het wat kekijken en aanvoelen. Begin met een wat grotere punt of klein lijntje en bouw het naarmate je gevoel op. Gewoon stelselmatig je dosis wat vergroten om de trip ervaring te versterken. Het is niet gemakkelijk te bepalen wanneer iemand een negatieve wending beleeft of krijgt maar als je je aan deze richtlijn houdt dan ben ik er van overtuigd dat je ervaring zo min mogelijk als negatief ervaren zal worden. Veel succes en mocht je nog vragen hebben, dan stel je ze maar. Have fun"
"MXE vindt ik zelf ook leuker dan ketamine qwa gevoel. Dat jou vrienden hun mening hierover wat verdeeld is kan ik wel snappen. Bij ketamine komt het gevoel op en gaat weer zoals bij de meeste bekende drugs dat zo het geval is maar bij MXE ligt dit anders, dit bouwt zich op qwa gevoel waardoor de meeste mensen die nog wat onervaren zijn met dissociatieven hierin een wat gemengd gevoel krijgen. MXE is ook wat moeilijker te doseren dan ketamine waardoor een onervaren gebruiker snel hiervan teveel heeft en misschien een lichte angst krijgt om te veel te nemen. moest ik kiezen tussen MXE of ketamine dan ga ik voor de MXE, geeft zo'n lekker gevoel. een leuker en aangenamer gevoel dan ket vind ik."
"bedoel je het K-hole In doseringen lager dan gebruikt voor narcose, wordt ketamine ook als drug gebruikt, het wordt dan Special K (ook Vitamin K of de afkorting ket worden gebruikt) genoemd. Ketamine wordt meestal gesnoven, maar sommige gebruikers nemen het ook oraal of spuiten het in. Om het middel te kunnen snuiven wordt de ketamine, die voor medische toepassingen in vloeibare vorm wordt gebruikt, uitgekookt tot een kristallijn poeder. Lagere doseringen maken de gebruiker dromerig, hogere doseringen kunnen leiden tot een K-Hole, waarbij de gebruiker zich amper bewust is van zijn omgeving en moeilijk kan bewegen. Lage dosissen ketamine worden ook als party-drugs gebruikt, waarbij de lichte dromerigheid en verzwakking van lichamelijke prikkels de gebruiker toelaten meer in de muziek op te gaan. Hogere dosissen zijn psychedelisch van aard en vereisen dat de gebruiker gaat liggen omdat bewegingen, evenwicht en tastzin sterk verstoord worden door de verdovende eigenschappen van de stof. De stof wordt dan ook geklassificeerd onder dissociatieve psychedelica, omdat het de gebruiker losmaakt van de waarnemingen van zijn lichaam. Als ketamine gespoten wordt, wordt dat vaak intramusculair gedaan omdat intraveneus te intens is. Bij intraveneuze injectie is de gebruiker vaak al in de K-Hole voordat hij de naald kan verwijderen, hetgeen risico's met zich meebrengt. De K-Hole wordt beschreven als een transcendentale droomwereld waarover gebruikers soms zeggen dat zij daar God of entiteiten ontmoeten. De beschrijving van een K-hole komt sterk overeen met die van een bijna-doodervaring. Dit kan een zeer heftige ervaring zijn en kan zeer angstaanjagend overkomen op onervaren gebruikers. De effecten van ketamine zijn kortdurend, waarbij injectie het kortst en orale inname het langst duurt, met een maximum van enkele uren. Ketamine is een van de weinige psychedelische drugs die verslaving kunnen veroorzaken het lijkt alsof je de hele tijd valt alle bij mij toch LSD vind ik ook wel zoiets het zijn wel 2 helemaal verschillende soorten drugs maar met LSD kom je toch ook wel in ander(e) wereld(en) terecht"
"als je nie zoveel neemt bv 10mg dan kan je (ik toch) nog wel wandelen alle wat stroever maar het gaat en als je rond kdenk 20 a25 mg zit dat je dan helemaal verdoofd bent over keta weet ik zelf nie zoveel dus"
"mandragora zei: Idd, mooie duidelijke inhoud psych-out! grts Klik om te vergroten... thanks mandragora"