Re: Jou eerste pil
de eerste keer is heel lang geleden(ik schat zo'n 15 jaar geleden),ik herinner mij er nog amper iets van
![:grin:]()
,wel dat het heftig was
![:tearsofjoy:]()
.het was in een dancing,we waren met z'n 2en,ik was natuurlijk weer degene die er mijn niet zo lekker bij voelde
![:tearsofjoy:]()
,hallucineren man!!!s'ochtends vroeg kwam ik wakker buiten de discotheek,ik lag op de stoep te slapen,daarna ben ik een heel eind gestopt

.de laatste keer herinner ik mij beter,terug met 2en namen we een xtc pil,in de kroeg draaiden ze technomuziek
![:(]()
,mijn vriend danstte zich te pletter,hij zweette als een beest,en het schuim kwam uit zijn bek(van de efforts waarschijnlijk)
![:openmouth:]()
,ik voelde wel iets,maar ik stond rustig aan de toog verder mijn biertjes te drinken en reageerde vrij normaal,ik voelde mij wel happy
![:wink:]()
,ik heb misschien nog maar zo'n een 8 maal xtc genomen in mijn leven,maar ik vraag mij af hoe het komt dat ik 2 maal van een xtc zwaar hallucineerde(mens gingen vlugger dan normaal,voor ik het wist waren de uren verstreken
![:openmouth:]()
) en de andere pillen hadden geen hallucinerende werking,gewoon het happy feeling(misschien hadden de pillen een beter effect als ik een liefhebber van techno of house was,denk ik soms
![:confused:]()
)?
