Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw eerste pil

Jouw eerste pil

166 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Jou eerste pil

Hij was blauw en rond, en er stond niks op. Waren gewoon zwakke pillen.. in totaal 6 genomen en wel HARD gespaced :hearteyes:
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Jou eerste pil

kiekert zei:
Windhoos zei:
Tilburg is voor mij helaas de andere kant van nederland
Klik om te vergroten...
Voor mij ook, maar dan heb je wél goeie pillen :)

Ik rij er ook niet heen om ff 10 pillen ofzo te halen
Klik om te vergroten...

onlangs via via een dealer gevonden in de buurt die de welbefaamde mitsubishi's in bezit heeft. Verleden week geen geluk, maar aankomende weekend waarschijnlijk wel. :grin:
B
BcoreLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Jou eerste pil

Ehm, ik had roze sterretjes.
Ik vond ze echt geweldig.
Zat met een vriend in een bos ofzo, en hij zat te praten, en opeens sloegen ze in, m'n beeld ging heel raar doen, het leek als die vriend helemaal 'naar achter' ging, en hij bleef maar vragen of het goed ging, en ik kon gewoon niet praten. Toen moest ik ook nog gaan lopen, het was meer wankelen, voral omdat ik nachtblind ben, en dan ook nog 's door een donker bos lopen met veel schuine paadjes, nou, ik ben zo vaak op m'n bek gepleurd. xD
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Jou eerste pil

de eerste keer was ook niet mijn beste space eerlijk gezegd. ik wist namelijk wel wat ik kon verwachten en ik wist ook wat ik moest doen als het even niet zo goed zou gaan. heb mezelf wat dat betreft altijd al in de hand kunnen houden. (behalve vroeger met alcohol)
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Jou eerste pil

de eerste keer is heel lang geleden(ik schat zo'n 15 jaar geleden),ik herinner mij er nog amper iets van :grin: ,wel dat het heftig was :tearsofjoy: .het was in een dancing,we waren met z'n 2en,ik was natuurlijk weer degene die er mijn niet zo lekker bij voelde :tearsofjoy: ,hallucineren man!!!s'ochtends vroeg kwam ik wakker buiten de discotheek,ik lag op de stoep te slapen,daarna ben ik een heel eind gestopt :rock: .de laatste keer herinner ik mij beter,terug met 2en namen we een xtc pil,in de kroeg draaiden ze technomuziek :( ,mijn vriend danstte zich te pletter,hij zweette als een beest,en het schuim kwam uit zijn bek(van de efforts waarschijnlijk) :openmouth: ,ik voelde wel iets,maar ik stond rustig aan de toog verder mijn biertjes te drinken en reageerde vrij normaal,ik voelde mij wel happy :wink: ,ik heb misschien nog maar zo'n een 8 maal xtc genomen in mijn leven,maar ik vraag mij af hoe het komt dat ik 2 maal van een xtc zwaar hallucineerde(mens gingen vlugger dan normaal,voor ik het wist waren de uren verstreken :openmouth: ) en de andere pillen hadden geen hallucinerende werking,gewoon het happy feeling(misschien hadden de pillen een beter effect als ik een liefhebber van techno of house was,denk ik soms :confused: )? :wave:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Jou eerste pil

eerste keer had ik 5 triple x op.
getest op 50mg speed 50mg mdma 10mg mda

ik ging wel hard ja
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Jou eerste pil

gNuxx zei:
eerste keer had ik 5 triple x op.
getest op 50mg speed 50mg mdma 10mg mda

ik ging wel hard ja
Klik om te vergroten...
een vraagje gnuxx(want van xtc ken ik amper iets van) :confused: ,
1.5 triple x is dat de merk van xtc pil dat je genomen hebt?
2.getest? ik veronderstel in een testlabo(wat je in nederland kunt,maar niet in belgië),klopt dat?
3.wat is mdma en mda
groetjes!!! :wave:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Jou eerste pil

MDMA is de werkzame stof in XTC, het geeft je dat spacende love gevoel. De speed geeft je het strakke gevoel en van MDA ga je geloof ik halucineren mar dat weet ik niet zeker. Ook als je teveel MDMA neemt dan word het afgebroken in MDA dus ga je halucineren, dus als je er genoeg neemt dan ga je 'trippen'.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Jou eerste pil

de eerste x had ik roze hartjes maar heb er toen maar weinig van gemerkt.
voor mij was de 2de x veel beter toen had ik witte dolfijntjes :)
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Jou eerste pil

vanavond, eerst halve blauwe misu :)
ik verwacht veel maar weet niet precies wat, dinsdag heb ik een mening :)
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Jou eerste pil

vaagjes vaagjes, viel geen verwachting echt tegen. was niet divers maar zekerzeker leuk spul :grin:

gedaan, 1 halve blauwe mitsubisu 1 half nogiets wat ik me niet meer voor de geest kan halen.. ook met goede verhalen iig :stoned: vanochtend afgesloten met een jointje,, HEERLIJK ! perfecte avond gehad :xtc:
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Jou eerste pil

Mijn eerste keer was bij een vriend thuis op zn kamer, eerst 1 genomen toen voelde ik me al chill, maar daarna nog 1 en ik wist niet wat me overkwam :grin:

Waren ronde blauwe mitsus
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Jou eerste pil

mijn eerst was perfect voor een eerste keer.
een vriend van me had het al een paar keer gedaan met uitgaan en op een avond gingen we naar een discotheek en wou ik het ook wel eens proberen. net voordat we gingen een halve genomen, ik voel me al blij worden en had echt super veel zin om uit te gaan en al me vrienden te zien. iedereen was lief en de wereld was geweldig. toen na een uur in die discotheek de andere helft genomen en dat was precies genoeg om de avond met xtc door te komen. ik heb me de hele avond geweldig gevoelt en kon echt overal ongelofelijk veel van genieten. :hearteyes:
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Jou eerste pil

mijn 1ste pil was een rozen hartje, was wel iets te jong om dan al te beginnen met dat ( jaar of 15 ). ik had ook een beter moment moeten nemen want toen het begon te werken moesten mijn vrienden al naar huis... daar zat ik dan 3 kwartier op een bankje alleen te wachten tot het effect wat minder was zodat ik naar huis kon gaan.. maar ik heb me wel goed geamuseerd in die 3 kwartier :P

ondertussen al 19 jaar maar niet veel meer geslikt, dit weekend eens een ufo'tje nemen, heb gehoord dat er al veel mensen zijn slecht gekomen van die pillen, iemand die al een oranje ufo heeft genomen?
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Jou eerste pil

idd ik had de eerste keer ook kutpillen

er was daarna nog een beter keer :grin:
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Jou eerste pil

Rendeo zei:
mijn 1ste pil was een rozen hartje, was wel iets te jong om dan al te beginnen met dat ( jaar of 15 ). ik had ook een beter moment moeten nemen want toen het begon te werken moesten mijn vrienden al naar huis... daar zat ik dan 3 kwartier op een bankje alleen te wachten tot het effect wat minder was zodat ik naar huis kon gaan.. maar ik heb me wel goed geamuseerd in die 3 kwartier :P

ondertussen al 19 jaar maar niet veel meer geslikt, dit weekend eens een ufo'tje nemen, heb gehoord dat er al veel mensen zijn slecht gekomen van die pillen, iemand die al een oranje ufo heeft genomen?
Klik om te vergroten...

dan zou ik ze zeker laten testen als ik jou was...
straks zit er mcpp in ofzo

verder zeggen opdruk en kleur niks, kunnen verschillende soorten van zijn namelijk.
p
pumbumLid
01-01-2024, 00:00
#17
2 blauwe mitsu driehoek! gewoon super. echt nummer 1!
K
KmindLid
01-01-2024, 00:00
#18
1 Ying yang
Kvoelde wel een soort van love-gevoel.
Maar ik weet niet egt meer.
Wel gecombineerd met alchol toen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
Supervlieg zei:
Begon met een roze lovertje ofzo, maarjah lekker boeiend.

Na een uur voelde ik nog geen zak terwijl mn maat al zat te knallen. Hebben er toen nog maar 1 bijgenomen. Zijn toen richting stad gegaan en hebben in een park gechilled. Zittend op een bankje daar klapte hij erin. En godverdomme wist niet wat me overkwam :mrgreen:. Geen boom was veilig voor mijn knuffels en elke vierkante meter aan asfalt heeft mijn liefkozende aaien moeten ondervinden.

Kregen dorst dus zijn richting Irish pub gelopen. Mn maat ging bier bestellen en terwijl ik daar in me eentje aan tafel zat knalde vrolijk de tweede erin (kwartiertje na de eerste, dus ik vrees dat ik enorm HARD ging :mrgreen: ). Heb mn bier gelaten voor wat t was en zijn hem snel gesmeerd :sunglasses: . We zijn maar gaan lopen richting een ander park, nog een ander park en na vele kilometers en hallucinaties na arriveerden we weer bij mij thuis. Hups de 3e erin en lijp gedaan op mijn slaapkamer. Lijpheid kende zn weerga niet en wat ik die avond allemaal gezien heb is te idioot voor woorden. Maargoed ik zal jullie daar niet mee vervelen.

Uiteindelijk in de woonkamer een pornofilm aangezet, en terwijl ik vrolijk aandachtig zat te kijken vergat ik steeds dat t een pornofilm was. Heb mn maat wel 10x moeten vervelen met "What the fuck, dit is een fucking pornofilm!!" om t vervolgens 2 seconden later weer te vergeten. Echt enorm droog :mrgreen:

Uiteindelijk in slaap gevallen maar een avond als deze zal ik helaas niet meer meemaken :P

De eerste keer :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Tripreort over de hallucinaties !!!
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#20
Geen zin in, ik geloof dat ik een uur lang een boeiend gesprek gehad heb met mijn radio, en ik mn maat heb geprobeerd te versieren omdat ik d8 dat ie n wijf was. En tsja al die beestjes e.d. waren ook enorm grappig :mrgreen:

T is iig te lang geleden voor een gedetailleerde beschrijving.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."