Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Koud is zwaar kut.. Het ergste was nog dat ik met me lijpe hoofd toen qlimax afgelopen was eerst in me t-shirtje naar buiten moest en me jas uit z'n kluisje toveren..Ging echt serieus bijna kotsen van de kou."
"Ik was vorig jaar ook reverze en er staan inderdaad drugshonden. Zelfde geval als Qlimax dit jaar...Honden ruiken zo fucking veel verschillende dingen dat ze de kans heel klein is dat je eruit wordt gepakt mocht je met 2 pillen gepakt worden dan pakken ze ze af en krijg je misschien boete...Zorg alleen niet dat je met 4-5+ gepakt wordt. Wij deden het als volgt we lieten 1 gozer met een vijfje wiet voorop lopen( de hond ruikt voornamelijk wiet ) Hij werd inderdaad staande gehouden en de rest mag dan doorlopen) Maar ik weet niet waar Reverze is? Is het weer in belgie? Dan weet ik niet hoe streng ze daarop zijn maar in Nederland wordt alleen je wiet afgepakt haha. Vriend werd gepakt dit jaar met 14,5 pil dit jaar en hij kreeg een taakstraf van 40 uur.. Bij 2 pillen doen ze waarschijnlijk niet eens moeilijk maarjah drop er 1 voor je naar binnen gaat en als ze de rest afpakken trip je hem iig nog."
"Op dat soort feesten mag je helemaal niks zelf mee naar binnen nemen alleen je geld Tip neem een dop mee voor een flesje water. Op grote feesten zijn het vaak van die gigantische teringlui die je een flesje water verkopen zonder dop..Aangezien iedereen lekker aan het stampen is is dus binnen 30 sec je flesje water leeg.."
"Re: Jou eerste pil Chrisstiann zei: Mijn eerste was een roze zwaluw .. echt rare pillen waren dat! Net of je in de zevende hemel zat ofzo haha maar toen ik een half jaar daarna een kwart mitsu pakte ging ik daar wel van .. wat was dat een tijd zeg Waren ze dr nu nog maar Klik om te vergroten... Tjah me laatste blauwe jammer genoeg weg op oud en nieuw, maarjah de witte dollars doen het nu ook goed... Mijn eerste pil zal ik nooit vergeten.. Ik liep met 2 vrienden door diepenveen een boerengat naast deventer met een albert heijn tas en 3 pakken ice tea het hele dorp de hele tijd door.. Zwaar vermaakt overigens gebruik ik nu alleen nog op feestjes af en toe en heel soms met vrienden gewoon lekker old school spacen en LOPUH!!!"
"Re: Geniale quotes uit je eige drugs momenten Toen ik net een dikke blunt aan het draaien was zei ik tegen een vriend: Ik weet niet of ik er nou verslaafd aan ben of er gewoon altijd zin in heb."
"@ except Je hebt inderdaad hele goede punten maar alsnog ben ik het niet met je eens en dat zal waarschijnlijk altijd zo blijven. Ik ben voor het Nederlandse leger totdat ieder land op de wereld een contract schrijft dat ze al hun wapens e.d vernietigen. Ik wil namelijk niet dat onstabiele landen met corrupte regeringen en in mijn ogen verkeerde mensenrechten maar een beetje mogen aanmodderen met hun land. Ik zal nooit zeggen dat ik het altijd eens ben met waar het leger voor ingezet wordt zoals nu bijvoorbeeld. Maar een leger is niet overbodig zoals jullie beweren. Oorlogen worden inderdaad gevochten met vaak verkeerde bedoelingen maar dat wil niet zeggen dat het leger opzich fout is. Je wilt namelijk niet weten hoeveel nucleair bommen er op de wereld zijn! Sommige landen zijn gewoon nog niet ver genoeg ontwikkeld om dit soort wapens te bezitten waaronderen Iran,Korea ga zo maar door. Ik ben dus voor het nederlandse leger en heb respect voor de mensen die vrijwillig in het leger gaan. Het is namelijk niet zo dat als je in Nederland het leger in gaat je leven heb vergooid. Toen destijds Nederland werd overgenomen waren je opa en oma maar al te blij dat Amerika een leger op de been had. Verder vond ik het een leuke discussie en de punten die jullie noemen begrijp ik ook wel maar zal nooit achter deze mening staan."
"deadlock zei: Mike64 zei: Volgens mij gaat het in een forum om het voeren van een discussie, niet om het winnen of verliezen ervan. Juist omdat mensne verschillende meningen hebben wordt zo'n discussie leuk. Als het je insteek is om te winnen of om jouw waarheid op te dringen als DE waarheid, kan je beter een ander podium zoeken. Klik om te vergroten... Fout. Het gaat om het overtuigen van de omstanders en om het winnen an sich. Als iemand de holocaust ontkent is die discussie winbaar. Dit is zo'n soort discussie. Klik om te vergroten... Ok deadlock zullen Europa en de VS dan maar het grote voorbeeld geven! Alle troepen terug trekken we gooien onze wapens in de zee en vernietigen alle bommen die we hebben...Durf te wedden dat jij over 20 jaar arabisch moet praten! Maarjah deze discussie zal altijd door blijven gaan en ik vind het echt tof van je dat je in het "goede" van de mens gelooft"
"Het aller mooiste is nog dat die Gert-jan in Hilversum woont en met die 25.000 euro die die gewonnen heeft een Pannekoeken bezorg ding heeft opgericht. Die auto die die gewonnen heeft is ingeruild voor 2 scooters. Hij blowed nog steeds Maar welke idioot gaat er nou een pannenkoeken bezorg ding oprichten ( als er een restaurant naast zou zitten zou ik het een beetje begrijpen maar alleen een bezorgdienst ) Ik zie hem wel is lopen en dan krijg ik gewoon de rillingen over me rug want een ***** is dat."
"Blanes 2007, Had een frans meisje ontmoet na hele avond versieren en flink zuipen van de red laber lagen we in mijn tent..Ik ging uiteindelijk out van de whiskey werd wakker en moest ontzettend hard zeiken. Ik stap uit de tent en zeik vrijwel direct naast de tent in de bosjes na 3 seconden zeiken schrik ik me de pleures want ik had me condoom nog om..Het gevolg was een gevulde balon met pis die ik uiteindeiljk van me pik af kon trekken en in de bosjes kon gooien. Met een rare pijn in me eikel ben ik toen maar gaan ontnuchtere onder de douche en toen me bed weer in gegaan.. Dit is vrijwel me enige blunder en ik hoop het hier bij te laten Franse meisje is overigens nog wel een weekje naar Nederland gekomen in de zomervakantie en toen hebben we heerlijke sex gehad. Maar ik mocht geen alcohol meer drinken van der"
"ja88 zei: Stoneboot zei: Je kan pillen niet schatten zonder test resultaten. Als je het dan toch wel doet: In Blauwe Mitsu's zit over het algemeen 120 Mg, niet 150. 150 is veel voor een pil voor wat ik tot nu toe ben tegengekomen Klik om te vergroten... dat zat er dus ongeveer echt in die ik had, ben niet de eninge die dat vond. kan er ook niks aan doen dat erin de jouwe maar 120mg in zat. bij mij dus meer. Mitsu's rond 150 mg is wel mogelijk. doeg Klik om te vergroten... Zeg je nou echt: IK BEN NIET DE ENIGE DIE DAT VOND.. Dus jij vind dat daar 150 mg in zit en dat is dus dan ook zo? Ik had laatst Blauwe Mitsu kkhard vriend ik vond dat er 200 mg in zat."