Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"een kop warme melk, heeft je moeder je dat niet verteld?"
"Dit lijkt me dus 3x niks .. but if it does the trick for you"
"J86 zei: euhm oud topic?... Enne je moet niet XTC de schuld geven voor je eigen gebrek aan discipline... In feite is alles troep waar je maar teveel van neemt, water bijvoorbeeld -_- Wereldwijd gezien is alcohol een stuk erger dan MDMA wat dat betreft Klik om te vergroten... +1"
"In een huis"
"Je hebt angst dat het misgaat en dat je t niet meer kan terugdraaien maar je wilt t toch heel erg graag proberen? Doe het niet ajb. Lees je er goed over in en neem ruim de tijd om aan het idee te wennen om xtc tot je te nemen zodat die angst weggaat. Als de dag is aangebroken, zorg dan dat je goed voorbereid bent en n goede setting hebt. Lees eens wat ervaringen hier op DF Je zult zien dat als je verstandig gebruikt dat de kans dat er iets misgaat klein is, laat je pil(len) testen als je die mogelijkheid hebt. Een pil die een fijne uitwerking heeft op n vriend van je hoeft dat niet op jou te hebben.."
"Idd. Klamme handen/zweetvoeten maar die lekkere rush maakt dat weer goed Ik heb t tot nu toe steeds binnenshuis gebruikt, ik pak dan meestal n dekentje [= dan extra zacht ] want soms krijg k t toch n beetje koud =["
"Iemand enig idee of ze ook in Maastricht verkrijgbaar zijn?"
"Ingevuld Veel succes toegewenst"
"tomz0r zei: Meisjes met bier zijn cool. Doen gewoon wat ze zelf willen in plaats van die plakkerige breezer zooi drinken omdat hun vriendinnen dat ook doen. Klik om te vergroten... Haha +1"
"40%"