Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Adrenochroom zei: wow dit lijkt me echt heel bijzonder, de ultieme confrontatie met je acties in het verleden! Wie weet komt het ooit op mijn pad, of ga ik er naar op zoek. Is dit in Nederland verkrijgbaar/kweekbaar? Klik om te vergroten... Oh, maar is gewoon te koop in Nederland. Ben zelf niet zo'n tripper. 1x per jaar is genoeg, maar hier is de info: http://www.azarius.nl/smartshop/psyched ... the_iboga/ Bij Azarius kun je het dus kopen"
"Naar mijn mening wordt je niet verslaafd, maar heb je dat meegekregen in je genen, je wordt er mee geboren. De een is er wat meer gevoelig voor dan de ander. Ik heb mensen gekend die eraan kapot zijn gegaan en ik ken mensen die goede functies hebben bij bedrijven en die het alleen recreatief doen"
"Ik heb vanaf 1990 recreatief drugs gebruikt. Veel pillen veel speed. Ik vind speed eigenlijk het lekkerste wat er is en zoals hier al vaker genoemd is: Je voelt je lekker opgewekt, vrolijk, je hebt veel zin om dingen te doen. Je kunt lekker kletsen en je hebt voor elk wereldprobleem een oplossing. Van pillen word ik altijd zo vaag. Wel heb ik altijd een dikke kater de volgende dag, want troep is het."
"Rapido zei: om de zoveel weken/maanden xtc is toch véél gezonder dan een paar dagen na mekaar speed Klik om te vergroten... Dit raakt echt kant noch wal. Dat kun zo niet zeggen"
"angie123 zei: Ik snap nou niet waar alle ophef over speed vandaan komt! Ik vind er gewoon niets aan!!!!!. Ik krijg er geen rusch van. Ik ga er niet door babbelen. Ik word er niet actiever door. Ik voel me niet ön top of the world". Een beetje wakkerder en het remt mijn eetlust, maar dat is alles. Dat je er een verslaving van kan krijgen is mij vreemd, sterker nog 'voor mij hoeft het niet eens meer" Ik hoor de commentaren al "Wees blij!!" Ja eigenlijk wel jah, maar toch zou ik het speed-gevoel wel eens willen ervaren. Ben ik er imuun voor, of heb ik gewoon altijd shit spul gehad (mijn dank hiervoor dan )? Zijn er meer die dit herkennen? Klik om te vergroten... Dan heb je echt troep."
"Ik ben ook 35, begin van de housetijd meegemaakt en die tijd komt nooit meer terug. Echt het heeft iets toegevoegd aan mijn leven. En ook voor mij geldt: Netjes mijn HBO-tje afgemaakt en een verantwoordelijke baan"
"DjTrips zei: beste is nog eens het gewicht van een andere stof erdoor gooien, messchien een stof die de amfetaminen die vrijkomen absordbeerd, zo behoud je nog een 10g ongeveer die ook vol zit met amfetaminen, zo heb je minder verlies en meer pep, maar dit oefen/probeer je best 1st paar keer met kleine hoeveelheden Klik om te vergroten... HAHAHAHAHa, wat een dom antwoord weer"
"DjTrips zei: Wel, je hebt de pasta, de pasta wordt droog, een deel van de amfetamines staan op punt te verdampen, je gooit er wat nietschadelijk poederdoorheen, dit absorbeerd deze amfetamines ( hoe goed hangt af van de stof ) doe wel niet te veel nonpeppoeder dat je je pep ni verfuckt zo heb je meer massas van uw pasta en nog goeie pep en terwijl je da andere ding erbij gooit hakken en hakken Klik om te vergroten... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, geweldig vezonnen weer."
"Interessant dat je dit gaat doen. Ik heb een tijd Piracetam gedaan. Wellicht in een te lage dosis, maar bij mij hielp het niks. Noopept is een verbetering hierop, die ook nog eens goedkoper is. Ik ga je onderzoek zeker volgen en wellicht dat ik dan over een tijd een zelfde soort onderzoek zal doen. Ik weet niet wat jij doet, maar ik heb een vak waarbij veel beta-kennis (berekeningen, logica etc) benodigd is. Succes en inderdaad.... als je de volgende keer iets typt, typ het dan eerst in word en kopieer het dan naar het forum. Die fout maakt iedereen, ook ik"
"Gisteren Bruce Parry gezien op Nederland 3? Hij gebruikte bij een of andere stam in Gabon Iboga, een sterk hallocigene plant die je flashbacks geeft naar je jeugd. Vooral slechte dingen die je mensen hebt aangedaan. Dit middel schijnt ook junks weer op het rechte pad te krijgen: http://www.youtube.com/watch?v=KB2qjMVl39s"