Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Graag gedaan *post uit verveling bij vrijwel uitsterven van df.nl...*"
"Over die energie waar je het over had: Het is idd niet zo dat je, zoals bij uppers, energie krijgt. Het is vaak wel zo dat als mensen kleinere hoeveelheden nemen, dat ze door het 'roesje' op je hoofd / de keta-wapheid die je krijgt, zin krijgt om te ouwehoeren / dingen te doen / te lachen, en die vermeerderde zin in allerlei dingen zorgt er dus soms, voor sommige mensen, voor dat ze "meer energie hebben". Enne, persoonlijke smaak en afhankelijk van je persoon + sterkte keta, maar ook voor een beginner zou ik met iets grotere stapjes beginnen, 20 a 25 mg, en dan idd netjes 20 minuten wachten tot redose. <naar verwachting ben je een eerste keertje dan of na je 1e, of na je 2e dosis helemaal gelukkig>"
"Ehhh, ik ben geen ervaringsdeskundige, maar tenzij je de 2c-b wil gaan snuiven (en dat wil je niet ), dan zou ik het andersom doen. Keta werkt namelijk in een kwartiertje ofzo, 10 minuten? Met 2C-B ben je rap een uur verder voordat er iets gaat gebeuren, dus het is veel moeilijker om het moment te bepalen waarop je de overstap qua trip moet gaan maken. En als je in je K-hole achtige space zit, is de kans heel groot dat je niet de coordinatie hebt om die 2C-B in te nemen, terwijl dat andersom veel beter gaat. (misschien heb je dan wel energie tijdens je keta trip?). Enne, ik sprak een keer een vrouwtje dat vaak tripte, en die was echt helemaal lyrisch om tijdens een LSD trip ff aan de keta te gaan, en LSD is dan wel vergelijkbaar qua duur en efffect met 2C-B."
"Sublimo: Und, hoe was het? Pascal: Ik heb op het moment alleen nog 2C-I liggen, combineert dat ook goed denk je? En kan je een beschrijving tikken over wat je dan kan verwachten?"
"Als je de euforie en energie van MDMA kan meenemen in je keta trip.... Als het gaat onderdrukken... Dan is het gewoon niet zo heel spannend toch, maar geen ramp"
"Maarre, @ Oom Klaas, je hebt ondertussen Kreta al opgezocht toch [eerder in deze thread nog niet namelijk]? Hoe was je eerste trip eigenlijk verlopen? Mijn eerste keer was ik vooral in de war: was een gast tegen me aan het ouwehoeren die ik probeerde te snappen, en ik was wel een beetje wazig, maar niet ver genoeg om hem gewoon te negeren . Ik denk dat het me zelfs nog is gelukt om soms een zinnig lijkend antwoord terug te geven (telefoontraining met mn oma, van een heel verhaal alleen de laatste zin op doorvragen :P ) @ Vissehoofd: Zekerssss, lekker fijnmalen en snuiven die handel . Met 200mg zou ik zelf 2 dikke lijnen doen, of wil je em in 1 keer erdoor knallen? En heb je nog geen S gehad? Omgekeerde volgorde eigenlijk, dat kan echt niet! Snel wat aan doen"
"Kotsen in de K-Hole? Gruwelijk! Maar met m'n R-Keta ben ik altijd te ongeduldig om beetje bij beetje te doseren, vind het gewoon prettig om een goede lijn naar binnen te werken en dan te genieten! Maar met s-keta is dit dus niet aan te raden? 2 sleutelpuntjes dan om mee te beginnen?!"
"thnx for the pointers!"
"Nog heel even hierop voortbordurend : Thnx voor die rip van DHP. Klopt het dus dat als de meeste mensen babbelen over R-ket, dat ze gewoon fout zitten en eigenlijk racemisch voor hun neus hebben liggen? Of heeft iemand enig idee welk percentage van de ket in NL R-ket is? En heeft iemand misschien een link naar een artikel dat iets definitiefs zegt over de kristalstructuur van ket en ofwel verklaring voor die kristalvorm, ofwel uitleg waarom dat aan S- of R-Ket gekoppeld kan worden? Ik heb tegenstrijdige berichten erover gehoord, ook dat er dus helemaal niet aan te zien valt wat voor soort ket je nu hebt, en vind het wel interessant om te weten!"
"S-keta vond ik maar een laffe boel eigenlijk . SMaakte wel beter, maar geef mij maar R"