Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums35-plussers

35-plussers

297 antwoorden
78 weergaven
18-5-2026
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#1
voor MDMA bestaat geen alternatief ZiZi, alle zogenaamde mdma replacers zijn meer speedy/energiek kwa effect
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-dove of APK 'scharen- en messenprimer' :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Ik ken alleen maar dove-deo en dat smeer ik onder mijn oksels.
APK keuring voor scharen en messen??? Das toch voor auto's??

Nou het zal dan wel voor 35plussers zijn, ik snap hier niets van :openmouth:
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Integendeel.

Ga maar eens praten in je smartshop.
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
HEb ik gedaan en ze stuurde me naar de Etos en naar de doe het zelf winkel.
Dit ehhhh dit is ook geen shop waar u koffie kunt krijgen hoor mevrouwtje :tearsofjoy:

Dus maar weer naar huis gegaan zonder deo en een koppie koffie :wave:
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#5
weet dat me moeder (46) welus pilletje heeft geprobeerd :grin:
beviel haar wel maar was eenmalig
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
curiouscouple zei:
Leuk om even terug te lezen vanaf het begin ( wij 35+ ers hebben gelukkig veel vrije tijd... :confused: )
Sinds begin van dit jaar gebruiken wij regelmatig; thuis, carnaval, club en feesten...........
Maar goed dat we dit nu pas ontdekken, we kunnen ons nu soms maar moeilijk bedwingen.... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Hehehe, ach leuk toch? :) Ik ken genoeg stellen die dit pas later zijn gaan ontdekken! Ik vind het alleen maar leuk voor ze. Zelf ben ik begin 30, maar vermaak me prima met m'n vriendin!
Er is eigenlijk niet echt een leeftijd aan gebonden, merk dat nu zelf ook wel.
Vaak komen we ook andere gezellige stellen tegen op feesten waar het erg mee klikt, en soms komt er zelfs een vriendschap uit. Gewoon leuk zo! :)
T
TikkelenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het geweldig ongeacht je leeftijd als je af en toe eens lekker los kan gaan! :)

Natuurlijk ben ik wel van mening dat je er niet te vroeg mee moet beginnen en dat als je het doet je er voorzichtig mee bent. Zelf heb ik ouders die er totaal op tegen zijn, dit vind ik jammer aangezien ik niet iemand ben die het gaat misbruiken.

Voor de rest voor alle leeftijden, enjoy!
c
curiouscoupleLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tikkelen zei:
Ik vind het geweldig ongeacht je leeftijd als je af en toe eens lekker los kan gaan! :)

Natuurlijk ben ik wel van mening dat je er niet te vroeg mee moet beginnen en dat als je het doet je er voorzichtig mee bent. Zelf heb ik ouders die er totaal op tegen zijn, dit vind ik jammer aangezien ik niet iemand ben die het gaat misbruiken.

Wij hebben zelf 3 kids, nog niet in de ontdekkingsleeftijd. Ik hoop dat ze later net zoveel plezier hebben als wij.
Aan ons nu de taak om ze zo verstandig "te maken" dat ze weten hoe er mee om te gaan :tearsofjoy:

Nu maar hopen dat ze niet midden in een heerlijke "thuis- op-de-bank" naar beneden komen...... :wink:
Klik om te vergroten...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Goede manier om ernaar te kijken zo, en zo zelf ook nog los te kunnen gaan als dat kan op een verantwoordelijke manier. Inderdaad moet je dan niet op dat moment ineens wat naar beneden zien/horen komen omdat het niet goed uitkomt :wink:
Peace!
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#10
op los gaan staat geen leeftijd.
kende vroeger een vrouw van 54 die zelf nog af en toe een pilletje pakte, spijtig genoeg is ze nu heen gegaan rip...
maarja zo zie je uit je bol gaan kan op elke leeftijd :hearteyes:

grtzz :wave:
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ben getrouwd met een 50 jarige die verslaafd is aan de xtc.
dat geeft hij niet toe maar dat is hij wel.
een weekend zonder pil, is geen gezellig weekend.

zijn er meer mensen die getrouwd zijn met een xtc-verslaafde?
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#12
darkbull zei:
ik ben getrouwd met een 50 jarige die verslaafd is aan de xtc.
dat geeft hij niet toe maar dat is hij wel.
een weekend zonder pil, is geen gezellig weekend.

zijn er meer mensen die getrouwd zijn met een xtc-verslaafde?
Klik om te vergroten...

Nee niet getrouwd met een verslaafde wij gebruiken als we het samen willen en niet te vaak .
Als we gebruiken doen we het omdat we het samen heel graag willen
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#13
darkbull zei:
ik ben getrouwd met een 50 jarige die verslaafd is aan de xtc.
dat geeft hij niet toe maar dat is hij wel.
een weekend zonder pil, is geen gezellig weekend.

zijn er meer mensen die getrouwd zijn met een xtc-verslaafde?
Klik om te vergroten...

Raar om aan xtc verslaafd te zijn. Zeker op die leeftijd merk je er op zeker moment niets meer van dan een beetje vaagheid. Het heerlijke xtc gevoel van love en onbezorgdheid is bij mij verdwenen na een jaar van te regelmatig gebruik. Bovendien lijkt mij er geen hol aan om in mijn eentje te gebruiken. Of neem je er zelf ook ééntje om mee te doen met hem?

Ik ken wel het gevoel van saaiheid als je een weekend niet gebruikt, je moet er dan iets anders voor in de plaats hebben, wel eens gedacht aan een tantra weekend met zijn tweeën? Ik kan het je aanraden!
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#14
nee, ik neem zelf geen xtc.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je hebt ook mensen die elk weekend drinken, maar dat zijn echt geen alcoholisten. Waarschijnlijk is hij afhankelijk van XTC om plezier te hebben in het weekend, maar dat is geen verslaving. Niettemin kan het net zo goed tot problemen leiden.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#16
afhankelijk zijn is geen verslaving?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wel een soort vorm van, maar ik kan hier niet van een echte verslaving spreken. Een verslaving kenmerkt zich ook door lichamelijke ontwenningsverschijnselen als je er mee stopt, dat zal hier niet het geval zijn.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je kan het problematisch gebruik kunnen noemen of een (weekend)verslaving. In ieder geval is ieder weekend xtc geen normaal gebruik meer. Lichamelijk zal de verslaving idd niet zijn, maar geestelijk des te meer.
M
MachineLid
01-01-2024, 00:00
#19
Was een tijdje geleden op een feest in Amsterdam, Ruigoord, misschien kennen jullie dat wel. Daar vind je vrij veel mensen van 35 jaar en ouder die lekker te lopen spacen op van alles en nog wat.. Die bewuste avond was ik daar met een stel vrienden en vriendinnen, leeftijd tussen de 20 en 24 jaar, en we zijn daar een stel tegen gekomen waarvan de dame al meer dan 40 jaartjes op onze planeet rondloopt. Naar eigen zeggen had zij even een 'lekkere lik van de grote M' gehad, en ze had een geweldige tijd.. Tijdje met haar rond een kampvuur gezeten en leuke (maar vooral trippy) gesprekken gevoerd.. En dan zie je maar dat het niet zoveel hoeft uit te maken of je een twintiger of een veertiger bent :)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
darkbull zei:
ik ben getrouwd met een 50 jarige die verslaafd is aan de xtc.
dat geeft hij niet toe maar dat is hij wel.
een weekend zonder pil, is geen gezellig weekend.

zijn er meer mensen die getrouwd zijn met een xtc-verslaafde?
Klik om te vergroten...

Hmm verslaafd aan xtc? Je zal het wel anders bedoelen. Tenminste zo zie ik het, verslaafd zijn aan het middel kan praktisch niet...hij wil gewoon een bepaald soort weekend hebben. Waarom is het niet gezellig? Voor hem niet of voor jullie niet? Hoelang doet hij dat al? Dat hij dat merkt uberhaupt, iedere week...moet er niet aan denken. Ik vind het heel erg lekker, maar doe het maar een paar keer per jaar :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."