Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums35-plussers

35-plussers

297 antwoorden
66 weergaven
18-5-2026
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#1
langeman zei:
Ik betwijfel dat. Een pil valt zo uit elkaar en dan ben je op hetzelfde punt.
Klik om te vergroten...

Dat denk ik ook. Het verschil is alleen maar psycholgisch.
D
DiogenesLid
01-01-2024, 00:00
#2
kristallen los ik altijd op in water en drink dat dan op. Komt waarschijnlijk daardoor.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Daar zou enig verschil in kunnen zitten doordat het dan al via de mondslijmvliezen wordt opgenomen, maar gezien de smaak verwacht ik niet dat je het eerst een minuutje in je mond houd dus is ook dat verschil verwaarloosbaar.
Maar waar hebben we het over. Of het nu binnen een half uur of binnen 45 minuten werkt.... als het maar werkt!!
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#4
nou mijn vader is al 48 en hij gaat af en toe met mij mee stappen, is best gezellig hoor, een discotheekje op zoeken, met oude vrienden van mijn vader ( die zelf ook alelemaal gebruiken ) ik vindt het zelf niet eens zo raar hoor.. kijk ma is bij carnaval hoeveel oude lulle allemaal staan te danse hahah vn ht bier kijkt mn ook niet raar vn op
c
curiouscoupleLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re:

Saivy zei:
Eigenlijk vind ik dat wel maar raar klinken, als ik zo verder begin te denken aan vrouwen in mijn omgeving van boven de 35 jaar.. bah.. ik moet er niet aan denken dat ik die mensen zou tegenkomen op een feestje helemaal uit de bol gaan op xtc.. maar ik ken jou niet natuurlijk. :)
Klik om te vergroten...

Hangt van de feestjes af Saivy........................... :wink:
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#6
sexfeesten of wa? :P
M
Michael 37Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben 37 jaar man en sinds 1 jaar in aanraking gekomen met Xtc, nou heb er spijt van dat ik het niet eerder heb gedaan man man wat geweldig! Gebruik af en toe het eens samen met 2 andere vrienden bij bepaalde gelegen heden (muziek) als we op stap zijn!

Afgelopen weekend alleen ben ik volgens mij out gegaan en kan me er bijna geen reet van herinneren helaas! Maar volgens mij heb ik me prima vermaakt haha! En dat van anderhalve pil het zijn ruit vormige blauwe met een breuklijn in het midden!

2 dagen later begin ik meestal een koortslip te krijgen en zoals nu zit ik met hoge koorts achter de computer na het gebruik van afgelopen weekend! Tenminste ik denk dat er een verband is!
Iemand die hier wat meer over weet kan helaas niks vinden op het internet!
D
Drugs InfolijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben 37 jaar man en sinds 1 jaar in aanraking gekomen met Xtc, nou heb er spijt van dat ik het niet eerder heb gedaan man man wat geweldig! Gebruik af en toe het eens samen met 2 andere vrienden bij bepaalde gelegen heden (muziek) als we op stap zijn!

Afgelopen weekend alleen ben ik volgens mij out gegaan en kan me er bijna geen reet van herinneren helaas! Maar volgens mij heb ik me prima vermaakt haha! En dat van anderhalve pil het zijn ruit vormige blauwe met een breuklijn in het midden!

2 dagen later begin ik meestal een koortslip te krijgen en zoals nu zit ik met hoge koorts achter de computer na het gebruik van afgelopen weekend! Tenminste ik denk dat er een verband is!
Iemand die hier wat meer over weet kan helaas niks vinden op het internet!
Klik om te vergroten...

XTC is een middel dat infecties kan veroorzaken. In jouw geval betekent dit dat je koortslip weer terug komt na gebruik. Bovendien legt XTC natuurlijk beslag op je lichamelijke reserves, het vermindert je weerstand. Hierdoor ben je ook vatbaarder voor ontstekingen. Koorts is vaak het gevolg van een ontsteking.
M
Michael 37Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Bedankt voor je reactie! Waardeer het. Het verklaart een hoop! Dus gezonder gaan leven en het niet te vaak doen! Liefst helemaal niet natuurlijk maar ja daar is het gevoel te goed voor!
c
curiouscoupleLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snoepende-Neerlander zei:
sexfeesten of wa? :P
Klik om te vergroten...

Op feesten van Exceptionel en Crazyland zijn wij vaak van gemiddelde leeftijd ( 37 & 3:sunglasses:.
Kijk zelf maar eens wat voor feesten dat zijn, wij zijn in ieder geval hooked!!!!!!!
:wink:
c
curiouscoupleLid
01-01-2024, 00:00
#11
Leuk om even terug te lezen vanaf het begin ( wij 35+ ers hebben gelukkig veel vrije tijd... :confused: )
Sinds begin van dit jaar gebruiken wij regelmatig; thuis, carnaval, club en feesten...........
Maar goed dat we dit nu pas ontdekken, we kunnen ons nu soms maar moeilijk bedwingen.... :rolleyes:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
curiouscouple zei:
Leuk om even terug te lezen vanaf het begin ( wij 35+ ers hebben gelukkig veel vrije tijd... :confused: )
Sinds begin van dit jaar gebruiken wij regelmatig; thuis, carnaval, club en feesten...........
Maar goed dat we dit nu pas ontdekken, we kunnen ons nu soms maar moeilijk bedwingen.... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Hehehe, ach leuk toch? :) Ik ken genoeg stellen die dit pas later zijn gaan ontdekken! Ik vind het alleen maar leuk voor ze. Zelf ben ik begin 30, maar vermaak me prima met m'n vriendin!
Er is eigenlijk niet echt een leeftijd aan gebonden, merk dat nu zelf ook wel.
Vaak komen we ook andere gezellige stellen tegen op feesten waar het erg mee klikt, en soms komt er zelfs een vriendschap uit. Gewoon leuk zo! :)
T
TikkelenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind het geweldig ongeacht je leeftijd als je af en toe eens lekker los kan gaan! :)

Natuurlijk ben ik wel van mening dat je er niet te vroeg mee moet beginnen en dat als je het doet je er voorzichtig mee bent. Zelf heb ik ouders die er totaal op tegen zijn, dit vind ik jammer aangezien ik niet iemand ben die het gaat misbruiken.

Voor de rest voor alle leeftijden, enjoy!
c
curiouscoupleLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tikkelen zei:
Ik vind het geweldig ongeacht je leeftijd als je af en toe eens lekker los kan gaan! :)

Natuurlijk ben ik wel van mening dat je er niet te vroeg mee moet beginnen en dat als je het doet je er voorzichtig mee bent. Zelf heb ik ouders die er totaal op tegen zijn, dit vind ik jammer aangezien ik niet iemand ben die het gaat misbruiken.

Wij hebben zelf 3 kids, nog niet in de ontdekkingsleeftijd. Ik hoop dat ze later net zoveel plezier hebben als wij.
Aan ons nu de taak om ze zo verstandig "te maken" dat ze weten hoe er mee om te gaan :tearsofjoy:

Nu maar hopen dat ze niet midden in een heerlijke "thuis- op-de-bank" naar beneden komen...... :wink:
Klik om te vergroten...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Goede manier om ernaar te kijken zo, en zo zelf ook nog los te kunnen gaan als dat kan op een verantwoordelijke manier. Inderdaad moet je dan niet op dat moment ineens wat naar beneden zien/horen komen omdat het niet goed uitkomt :wink:
Peace!
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#16
op los gaan staat geen leeftijd.
kende vroeger een vrouw van 54 die zelf nog af en toe een pilletje pakte, spijtig genoeg is ze nu heen gegaan rip...
maarja zo zie je uit je bol gaan kan op elke leeftijd :hearteyes:

grtzz :wave:
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik ben getrouwd met een 50 jarige die verslaafd is aan de xtc.
dat geeft hij niet toe maar dat is hij wel.
een weekend zonder pil, is geen gezellig weekend.

zijn er meer mensen die getrouwd zijn met een xtc-verslaafde?
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#18
darkbull zei:
ik ben getrouwd met een 50 jarige die verslaafd is aan de xtc.
dat geeft hij niet toe maar dat is hij wel.
een weekend zonder pil, is geen gezellig weekend.

zijn er meer mensen die getrouwd zijn met een xtc-verslaafde?
Klik om te vergroten...

Nee niet getrouwd met een verslaafde wij gebruiken als we het samen willen en niet te vaak .
Als we gebruiken doen we het omdat we het samen heel graag willen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."