#1
langeman zei:Ik betwijfel dat. Een pil valt zo uit elkaar en dan ben je op hetzelfde punt.
Dat denk ik ook. Het verschil is alleen maar psycholgisch.
langeman zei:Ik betwijfel dat. Een pil valt zo uit elkaar en dan ben je op hetzelfde punt.
Saivy zei:Eigenlijk vind ik dat wel maar raar klinken, als ik zo verder begin te denken aan vrouwen in mijn omgeving van boven de 35 jaar.. bah.. ik moet er niet aan denken dat ik die mensen zou tegenkomen op een feestje helemaal uit de bol gaan op xtc.. maar ik ken jou niet natuurlijk.![]()
Ik ben 37 jaar man en sinds 1 jaar in aanraking gekomen met Xtc, nou heb er spijt van dat ik het niet eerder heb gedaan man man wat geweldig! Gebruik af en toe het eens samen met 2 andere vrienden bij bepaalde gelegen heden (muziek) als we op stap zijn!
Afgelopen weekend alleen ben ik volgens mij out gegaan en kan me er bijna geen reet van herinneren helaas! Maar volgens mij heb ik me prima vermaakt haha! En dat van anderhalve pil het zijn ruit vormige blauwe met een breuklijn in het midden!
2 dagen later begin ik meestal een koortslip te krijgen en zoals nu zit ik met hoge koorts achter de computer na het gebruik van afgelopen weekend! Tenminste ik denk dat er een verband is!
Iemand die hier wat meer over weet kan helaas niks vinden op het internet!
Snoepende-Neerlander zei:sexfeesten of wa? :P

curiouscouple zei:Leuk om even terug te lezen vanaf het begin ( wij 35+ ers hebben gelukkig veel vrije tijd...)
Sinds begin van dit jaar gebruiken wij regelmatig; thuis, carnaval, club en feesten...........
Maar goed dat we dit nu pas ontdekken, we kunnen ons nu soms maar moeilijk bedwingen....![]()
Tikkelen zei:Ik vind het geweldig ongeacht je leeftijd als je af en toe eens lekker los kan gaan!
Natuurlijk ben ik wel van mening dat je er niet te vroeg mee moet beginnen en dat als je het doet je er voorzichtig mee bent. Zelf heb ik ouders die er totaal op tegen zijn, dit vind ik jammer aangezien ik niet iemand ben die het gaat misbruiken.
Wij hebben zelf 3 kids, nog niet in de ontdekkingsleeftijd. Ik hoop dat ze later net zoveel plezier hebben als wij.
Aan ons nu de taak om ze zo verstandig "te maken" dat ze weten hoe er mee om te gaan![]()
Nu maar hopen dat ze niet midden in een heerlijke "thuis- op-de-bank" naar beneden komen......![]()

darkbull zei:ik ben getrouwd met een 50 jarige die verslaafd is aan de xtc.
dat geeft hij niet toe maar dat is hij wel.
een weekend zonder pil, is geen gezellig weekend.
zijn er meer mensen die getrouwd zijn met een xtc-verslaafde?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."