Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De idee om sex te hebben met iemand anders dan met mijn ventje, spreekt me, na 20 jaar huwelijk soms wel (stikum) aan. Ik weet dat dat bij hem ook zo is. Toch vind ik het moeilijk om sex en liefde te scheiden van elkaar. Ik denk niet dat ik het zou kunnen, dus begin ik er ook maar niet aan. Ik ben er ook veel te verlegen voor ben ik bang Als je tevreden bent met je sexleven (en dat zijn we) waarom zou je dan Iedereen moet voor zich weten wat hij/zij doet en laten we vooral plezier beleven in bed (en daar buiten natuurlijk)."
"Ik was echt onder de impressie dat dit een drugs forum was en geen forum voor sexueel gefrustreerde mannekes"
"Telefoon zei: Deeetaaills (L) hoe vaak gekomen ? Standjes ? hoe vaak ? voor spel ? hoelang NOGMAALS HET IS HIER GEEN SEXFORUM!!!!! gewoon hints ? Klik om te vergroten..."
"Ik kan het maar niet vinden waar ik verslaafd aan kan raken Mischien niet te begrijpen, maar ik denk dat mijn geest sterker is dan de wil. Het zit gewoon in je genen. Heb je de pech dat je een verslavings-gen hebt dan ben je gewoon de pineut. Ik heb gewoon mazzel denk ik :P"
"Grappig Ik hoef me niet te verantwoorden, maar ik "gebruik" zo heel af en toe wat en laat het daar bij. Zo zie je dat (bij sommige) recreatief gebruik kan."
"http://www.youtube.com/watch?v=fx_Bri3VsiE Deze is goed!!"
"Hoeveel lijntjes leggen jullie uit een gram? Ik heb zelf geeeeeeen idee. Snuif je een gram in een keer "hoppa" op of doe je daar een hele avond/nacht mee???"
"Er is met crack "om te gaan", maar heel moeilijk en dan moet je wel erg sterk in je schoenen staan!!! Begin er nooit aan, het is het gevoel zeker niet waard!"
"HELEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL klaar mee!!!!!!!!!!!!!!! Gelukkig op tijd mee gestopt!! Nu na zeker ander half jaar niet meer gebased te hebben kan ik echt zeggen NOOIT MEER!!! Wat een klote zooi is dat. Al leggen ze het nu bij me op tafel, ik zou het zo door de plee spoelen. Heerlijk om er zo vrij van te zijn. Als je eenmaal een eerste keer van de pijp hebt geproeft kom je er nooit meer echt vanaf, het blijft in je hoofd zitten voor de rest van je leven. Je geest moet de sterkste zijn, om nooit meer in de verleiding te komen. BTW. Ik ben nooit echt verslaafd geweest aan crack hoor. Deed het heel af en toe puur recreatief en was me altijd bewust van het grote gevaar dat dit spul met zich mee bracht. Ik kan wel zeggen van mezelf dat ik er goed mee ben omgegaan, maar..........................het is heel moeilijk en gelukkig heb ik op tijd mijn verstand gekregen en er totaal mee gekapt. Free you mind!!!!!"
"chocolade!!!!!"