#1
Dat geloof ik best. :P En ik zie soms ook wel oudere mensen op feesten enzo, maar mensen uit mijn omgeving zie ik dat persoonlijk nog niet doen. Nou ja.. wie weet wat zij allemaal stiekem doen 's nachts.. 



Dzy zei:Caatje van het forum valt ook onder je categorie.


En 35+ is echt niet oud. Er zijn vaak veel 33+ waarmee je goed kan feesten. 
Telefoon zei:beter doe je dat via pb..![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."