Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums35-plussers

35-plussers

297 antwoorden
69 weergaven
18-5-2026
D
DiogenesLid
01-01-2024, 00:00
#1
beste wat er is kristallen vind ik!! :hearteyes:
(zolang je het niet teveel doet)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
APK is gewoon methylone.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit ging niet over een escort service?
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Qocaïne zei:
lijkt mij toch vrij gezellig om met 35 jarige vrouwen te babbelen over XTC :wink:


:wave:
Klik om te vergroten...

ouwe (ehm jonge) vuns :beer:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Enesteene zei:
Qocaïne zei:
lijkt mij toch vrij gezellig om met 35 jarige vrouwen te babbelen over XTC :wink:


:wave:
Klik om te vergroten...

ouwe (ehm jonge) vuns :beer:
Klik om te vergroten...

idd slettebakje :openmouth: :P
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik weet een leuke naam: The X Wives club.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben zelf 21, maar ik vind het alleen maar tof als ik iemand die wat ouder is zie spacen! Zolang iedereen het naar zijn zin heeft ben ik blij. Ik ben wel eens outgefreakt toen een paar vrouwen van 40 ofzo op Awakenings ons de hele tijd stonden aan te kijken alsof we gek waren. Ik hoorde ze ook zeggen: "wat verschrikkelijk al die jonge mensen aan de drugs" :confused: Toen werd ik wel even verdrietig in mn trip! Maar ik neem aan dat jullie bij de mensen horen die gewoon los gaan!! :wave:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Twintigers hebben toch sowieso een spannend sexleven? :grin: Ik denk dat het niet alleen komt door de x, maar vooral door de houding van de meeste x gebruikers: lol willen hebben in het leven, en niet bang zijn voor nieuwe ervaringen. Die open instelling heeft ook goede uitwerking op je sexleven. Ik kan me voorstellen dat als je dertig bent, en je sexleven is ingekakt, en je komt dan in een fase dat je x wilt gaan gebruiken, je instelling qua sex ook automatisch beter word.
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk dan veel 35plussers XTC voor heel andere doeleinden gebruiken dan, de zeg maar 16plussers.

De 35gers gebruiken het veel relaxter en om lekker te chillen . De sex die er dan vaak bij komt kijken is een prettige bijwerking. Wij gaan niet zo vaak uit onze bol op een dancefeest, maar meer in thuissituaties.Ik zelf heb geen vrienden die ook XTC gebruiken en in onze vriendenkring is dit ook niet echt bespreekbaar. Ik probeer wel eens het gesprek erop te laten komen maar de meesten vinden het "not done" en ik denk dat ze me voor gek verklaren als ze het zouden weten.

Daarom vind ik het leuk, om met jullie hier op dit forum hierover te chatten. Ik mis het om met mede 35plus gebruikster over ervaringen ed. te praten. Daarom blijven reageren hoor!!! :wave:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dzy zei:
Ik weet een leuke naam: The X Wives club.
Klik om te vergroten...

Helemaal goed Dzy die hou ik erin!!!!! The X Wive Angie!
r
richelleLid
01-01-2024, 00:00
#11
Im m,n eigen kennisenkringetje, is het ook absoluut not done, maar heb ondertussen op feesten wel mensen , stapvrienden, leren kennen die er natuulijk wel voor open staan. Op feesten kom je toch vaak dezelfde gezichten tegen , en tis leuk samen spacen, dansen , of om gewoon wat onzin tegen elkaar uit te kramen , want serieuze gesprekken onder invloed..neuhhh dat lukt niet:wink:
Gebruik zelf thuis nooit xtc, vind het juist een feest, de muziek , iets extra,s geven.
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou ik ga maar niet meer zo graag naar feesten van die aard!1 Ze "jonkies"kijken me dan zo aan van wat doet die ouwe muts hier???
Nee ik hou het maar binnenshuis. Maar wie weet kunnen wij the X wives club eens een feestje organiseren :hearteyes: Puur voor de 35plus X gebruikers!11 Gat in de markt als je het mij vraagt :)
n
newestacidfanLid
01-01-2024, 00:00
#13
clubje +35

Beste Angie,
ik vind dit topic heel leuk. Maar een vraagje, is er ook nog plaats voor 45-plussers? Of ben je dan echt helemaal afgeschreven. Met XTC kan je toch meer dan wild gaan hakken op een feest?
r
richelleLid
01-01-2024, 00:00
#14
Er zijn ook wel feesten waar t publiek heel gemengd is en heb eigenlijk altijd wel t idee dat juist die jongere garde het wel cool vind dat je toch lekker gaat feesten, , Ga niet naar feestjes waar 15, 16 jarige zijn , maar zijn feesten vanaf de lft vanaf 23 jaar, en er is dan een groot percentage 30+. zie zelfs wel eens eens 60+ . heb er geen problemen mee, niemand eigenlijk denk ik, leven en laten leven .
en gosh die paar giegeltrutten die je stom aankijken daar heb ik maling aan , die worden ook vanzelf 35 en ouder. en oordelen en veroordelen is so easy over een ander , dat ze eerst maar eens zelf in de spiegel kijken.
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou ik heb een clubje opgericht voor 35plus gebruikers/genieters!!!
Ik geloof dat ik toch wel een discussie heb losgemaakt, dus het lijkt me leuk om met "lotgenoten"te chatten. PB me maar voor het adres, zodat je je kunt toevoegen. :hearteyes:

En ehhhhh natuurlijk leuk als iedereen blijft reageren. Vooral het commentaar van de jonkies vind ik erg leuk!!!!! :hearteyes:
E
EternalParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#16
het leven is mooi als men jong bent, pas vanaf 26 de drugs gebruiken of niet?
L
LekkerDingLid
01-01-2024, 00:00
#17
WOW leuk topic vond ik nog ff, hier ook zo'n oldie die dit jaar begonnen is met wappen.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: clubje +35

newestacidfan zei:
Beste Angie,
ik vind dit topic heel leuk. Maar een vraagje, is er ook nog plaats voor 45-plussers? Of ben je dan echt helemaal afgeschreven. Met XTC kan je toch meer dan wild gaan hakken op een feest?
Klik om te vergroten...

Ja tuurlijk, ik ben begon met XTC op feesten maar na een tijdje had ik het daarmee helemaal gehad.. Ik zie zelf namelijk ook wel in dat het voor andere mensen op een feest best irritant kan zijn.... o als je zelf strak staat heb je dat helemaal niet door. Ook zie je er vaak belabberd uit.. voor mij reden genoeg om het niet meer op een kleinschalig feestje te doen... Op festivals is het een ander verhaal...
Maar waar ik nu erg van geniet is gewoon lekker met goede vrienden een speciale avond thuis hebben. Daar leer je heel veel van!
h
huppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
kijk al een paar dagen op dit forum,als ik nou vertel dat ik 51 ben en het heel leuk vind een keer per week een halve x te nemen.

Vind het een geweldig ding om te doen en dat niet alleen maar je blijft er ook met je hersens bij en s'morgens geen kater . Niet dat ik ooit een kater heb gehad maar voel me de andere dag helemaal oke dat ik weer eens lekker heb kunnen feesten, heb het gewoon nodig dat je eens lekker kunt uitleven .

Kun je zonder x ook natuurlijk maar dit is gewoon veel leuker.

Ik weet ook niet hoe lang ik het zal blijven doen maar zoals ik me nu voel ga ik nog wel een paar feestjes bouwen hoor.

Ik zeg altijd later is nu .
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Heel erg leuk om zoveel reacties te krijgen van "de oudjes"!!!!

Ik denk dat als ik 51 ben en nog in goede gezonheid nog steeds in zal zijn voor een feestje!!!!!! Je bent nooit te oud om jezelf een pleziertje te gunnen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."