Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben vorige week op school gepakt tijdens een drugscontrole. ze kwamen met 2 honden in het lokaal, tuurlijk hebben ze mij dr uitgepakt en meegenomen naar de bureau. Ik werd gefouilleerd en m'n gsm is in beslag genomen. Maar ik had niks bij en ook in m'n gsm heeft de politie niks gevonde.. daarna heb ik een urinetest moeten afleggen en ben positief getest op THC, amfetamines & mdma. weet iemand welke maatregelen de politie zou kunnen treffen?"
"Mensen die toevallig dit weekend in gent naar Eargasm gaan in ICC? Ik hoorde van enkele mensen dat er een razzia zal zijn (weet dit niet zeker.) weet iemand hier meer over ? alvast bedankt Oja en hier alvas de Line up LINE UP INDOOR @ ICC GENT (20h-06h) ▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅ ◢ PSYCHEDELIC MADNESS (Saturday night) PENTA live (USA) SHAKTA live (UK) From Taka Taka-selection: AIRTIST live didgeridoo (HU) 1ste time in Belgium! *Mind Distortion System (Lycantrop Records) *Psyvader live (Eargasm) *Digicult live (Dacru) *Anoebis(Suntrip Records) *Ain-Soph (Eargasm, Exogenic Records) *Aida Noridania (Eargasm) ◢ KETALOCO (Saturday night) - invites MAKE UP CLUB & FEESTGEDRUIS - *STIMMING (GER) live *ANDRE LODEMANN (GER) 1st time in BE! *Caspar (Eargasm, KetaLoco, Club M) VS *don Santos (KetaLoco, Club M, Purple Edge) *Pierre (Lessizmore, FUSE) *Igor Vicente (VisionQuest) *Deejames (Decadance) VS *Gols (Thrill Recordings) *José Noventa (Feestgedruis)"
"Vraagje; als iemand met ADHD paddos of andere tripmiddelen in neemt, kan dit voor ernstige problemen zorgen?"
"Re: DMT in het bos Mooi reportje, leuk om te lezen"
"Haha lijkt me wel leuk om op die leeftijd ook nog af en toe eens een pilletje te nemen zie ik mezelf wel nog niet direct doen over 10-15 jaar, maar kom we zien wel wat de tijd brengt"
"sex & pep gaat niet same vindk gaat echt uren dure man"
"Kan mezelf hier zeker ook in herkennen, je bent niet de enige man"
"Morgen Wasted II ! De MD kristallen & pep liggen al klaar! knalleeee"
"Re: AD/HD en verslaving Ik heb een lichte vorm van ADHD, ik merk wel dat ik drugs gebruikte als zelfmedicatie maar dan alleen wiet om in slaap te geraken, rustig te worden, etc.. Andere dope is alleen voor het vermaak en daar overdrijf ik ook niet mee."
"Om van die pasta binnen de 15 minuten poeder te maken moet je een gewoon blad papier nemen en al je natte speed er op leggen en dan openwrijven zodat het vocht in het blad trekt. doe dit 10minuten ongeveer en je speed is volledig droog, mooi poeder."