Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"keer of 10-20 geprobeerd, vond er niks aan..."
"Ik vind het zo stom je longen zwaar te gaan verneuken door zoiets. Het is een korte lege roes voor mij, maar goed de werking van drugs is voor iedereen anders."
"Van mn 14 tot 17 gemiddeld 2-3x per week geblowd, van 17-32 zo goed als dagelijks geblowd, daarna nog 4-5 jaar occasioneel (1-2x per week), en de laatste 2 jaar niet meer (ok nog eens een paar keer per jaar). Heb nooit moeite gehad om te stoppen, gebeurde automatisch, ik werd het stoned zijn gewoon wat beu. Zou nu ook wel meer roken als ik in huis had, maar ken hier geen dealers meer en geen zin om ernaar te zoeken of naar Holland te rijden... Belangrijkste is gewoon dat je iets om handen hebt. Bij mij ging blowen gepaard met verveling. Vast werk en een hobby + vriendin kan wonderen doen."
"Bij mij slaat het dan gaten uit mijn geheugen, maar trippen..... nee.... Toch niet als je met 'trippen' bedoelt zoals trippen op LSD of psyllocibine..."
"wat is "trippen" tegenwoordig eigenlijk?? in mijn tijd betekende dat hard gaan van lsd of paddo's maar die termen veranderen wel met de tijd waarschijnlijk.."
"ja, als freak moet je eigenlijk constant bijscholen!!"
"Hallo, ben een 38-jarige die normaal geen drugs meer gebruikt.. Slaap wel elke nacht op 15mg zopiclone (eigenlijk zijn dat wel zware drugs, maar goed.. pharmaceutische industrie moet draaien) Nu is mijn vraag: is hierop een antwoord hoeveel flugeldopjes GHB ik zou moeten slikken om zonder zopiclone in slaap te vallen (zonder alcohol erbij bedoel ik)??? Heb hier nog zo 2 flugelflesje liggen nu . Een maand geleden voor de 1e '(en enigekeer tot hiertoe) geprobeerd in combinatie met wat alcohol (1/4 fles whisky + paar pilsjes) en kon toen wel gemakkelijk zo'n half flugelflesje aan verspreid over 6-7 uur (atijd maar af en toe met zo'n half dopje, probeerde voorzichtig te zijn, jullie kenne het ongetwijfeld wel.....). Mijn neefje van 23 leerde me dit kennen en vond al respectol dat dit veel was..., ik speelde vroeger in een "hogere league" denk ik Toch snap ik na die ene keer dat dit toch wel spul is waar je voorzichtig mee moet zijn.... Misschien gekke vraag, maar hier lijken wel "ervaringsdeskundigen" te zitten..... Zou dus 1-2 nachten geen zopiclone willen gebruiken om van de zopiclone te ontwennen... edit: voel me van zo'n half dopje precies wel leuk, normaal typ ik niet snel zoveel hahah! Alvast bedankt!"
"waarom zou GHB dan zo populair zijn? Het effect is wel leuk, maar niet veel ander dan een paar pilsjes..."
"MR_I zei: Je kan ook geen overdosis krijgen van pure mdma (lichaam neemt niet meer op dan 100mlg !!! Klik om te vergroten... Gevaarlijke stelling vind ik... Al verschillende keren gelezen dat 5,7 gram (of zoiets) wel degelijk dodelijk kan zijn.. (afhankelijk van het lichaamsgewicht)."
"kristallen los ik altijd op in water en drink dat dan op. Komt waarschijnlijk daardoor."