Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: getitd0n3 zei: No shit, wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Als een ontvangstbalie of ergens in een achterhoekje van een smartshop? Of hebben ze neonreclame tegen de gevel? Is het als een kantoor met een bediende die je verder help? Kan me geen beeld vormen. Google ik weet het. En iemand weet of dit in België ook bestaat? Link miss. Klik om te vergroten... Zojuist mijn eerste testervaring: Telefoonnummer via de site drugs-test gebeld. Ik kon langskomen en vragen naar Piet. Loket van Tactus Verslavingszorg, ik vraag naar Piet. Piet wordt gehaald. Piet verwelkomt mij hartelijk, we gaan naar zijn kantoortje. Piet neemt een beetje van mijn 2 produktjes (mdma-kristallen- hier ging het me om) en een twijfelachtige zak speed uit 2001 (onderin mijn kast gevonden, destijds gekregen- ik heb vrijwillig de hele zak ingeleverd. Voorgevoel: troep.) Leuk gesprekje met Piet, informele sfeer. Piet stelt zich spontaan maar neutraal op. Piet noteert: o.a. wat het zou moeten zijn, wanneer ik het gekocht heb, in welke stad, wat ik ervoor betaald heb. Ik krijg een nummertje mee. Geen persoonlijke gegevens worden gevraagd. Een weekje later: ik mag bellen, vragen naar Piet. Aan de hand van mijn nummertje krijg ik de uitslag. Piet vertelt mij dat mijn mdma 78% zuiver is (jummm...) en mijn speed 10% (Jakkiebah! Gelukkig heb ik die troep geloosd.)"
"Ik was dit grafiekje al eens tegengekomen op drugs-test.nl. Blijkbaar was het een slecht speed-jaar... { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Trouwens: volgens de 'deskundige aldaar' kon het niet zo zijn dat het amfetamine-gehalte door de loop der jaren lager is geworden. De werkzaamheid ervan echter... Blij dat ik die zooi geloosd heb... Ik heb er af en toe wel eens van gesnoept, maar ben niet zo'n pep-fan. Doe mij maar mdma! (*blij*)"
"Ik had het destijds gratis toegestopt gekregen. Dus twijfelde ik vanaf het begin al aan de kwaliteit, en heb het in de lade geflikkerd. Daar vond ik het toevallig terug, 8 jaar later. En omdat ik toch onderweg was naar het testcentrum, heb ik het meegepakt. Vandaar. *Edit: Ow, sorry. Je had het misschien tegen TS. Naja..."
"Katten knuffelen!"
"Pas maar op met wat ze je daar in Zwolle aansmeren. Zeker als het die 'naamloze' capsules zijn. Verschrikkelijk lekker, maar je hebt geen idee wat erin zit. Zo ben ik de laatste keer wekenlang zoet geweest met een zieke comedown na één zo'n 'nieuwe' capsule."
"Ik neem 's ochtends voor het feestje een magnesium-tablet, en net voor het feestje nog één. (en als ik thuis ben nog één.) Dat vermindert het klapperen bij mij aanzienlijk. Als ik toch gespannen kaken voel, neem ik 4 kauwgommetjes tegelijk. Die kauw ik snel goed fijn, en maak er dan vier 'lapjes' van, welke ik over mijn kiezen heen leg. En dan er niet meer aan zitten. Dat vergt even wat concentratie, maar op een gegeven moment heb je het niet meer door. (Even experimenteren wat voor jouw werkt. Je kunt de brok kauwgom in tweeën delen, en tussen je boven- en onderkiezen leggen. Kaken op elkaar. Wat er aan de zijkant uitsteekt, met je tong of vingers 'uitspreiden' over de scherpe delen van je kiezen. Dit werkt beter als je even niet hoeft te praten. Zo bescherm ik mijn wangen tegen mijn scherpe tanden. Met deze tips heb ik nog maar zelden echt last van mijn mond de volgende dag."
"Gerechtigheid!"
"Lees je ook even in hoe de Franse wet met XTC-bezit omgaat."
"Zoekendezoeker zei: ... pillen of pure MDMA bij een tripmaatje laten liggen en alleen gebruikt als hij ook gebruikt. Diegene heeft de discipline wel en op die mannier kun je toch blijven gebruiken. Zorgen dat je het niet in huis hebt helpt een boel... Klik om te vergroten... Ik heb ondervonden dat ik niet geschikt ben als 'bewaardoos'... Mijn ervaring: Nooit meer groot inslaan, en inderdaad niet in huis hebben. Gebruik ruim van te voren plannen, spulletje regelen en laten testen. En dan nóg... vandaag alleen thuis, en heb nog een beetje liggen voor 'een speciale gelegenheid' over een week of 3. Ik zit me de hele avond voor te stellen wat voor gruwlijke ruzie ik krijg als ik 'alvast een heeeel klein beetje' snoep. Wat voor junk ik mezelf dan vind. Hoe ik mijn serotonine en dopamine wil sparen voor over 3 weken... En wat doe ik? Ik ga hier rondhangen en me verlekkeren... (Ook niet slim.)"
"BlackRobBlunt zei: What is this shit. Eerst drugs, dan school. Prioriteiten stellen gast. Klik om te vergroten... Ik schiet tijdens een paddo-trip niet in de stress dat ik een maatschappij-uitzuigende nietsnut ben. En jij?"