Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Naar het nul punt en verder. Met open mond zitten lezen. Eindeloos mooi dit! Vind het heel jammer, maar ook zeer begrijpelijk, dat er niets over je gesprek beschreven staat. Ben zelf inmiddels ook overtuigd van de helende werking van de diverse middelen. Ik heb het afgelopen half jaar meer over mezelf geleerd dan in mijn hele leven daarvoor. Ook is mijn relatie behoorlijk verdiept, iets waar ik nog iedere dag van geniet. Kortom: Drugs zijn cool, mits je er goed en verantwoord mee omgaat!"
"Dr Gonzo zei: hoogslapers bouwen,en dan het liefst beginnen om een uurtje of 1 s'nachts....lekker zagen en boren tot in de vroege uurtjes.... Klik om te vergroten... En? Goede band met je buren zeker?"
"Bij mij geldt zeker voor speed "less is more". Als ik een bommetje van 100 mg neem is het voor mij veel te intens. Ik ga dan letterlijk "strak" staan, krijg last van stuipen en voel me veel te druk. Bij een dosering van 40 tot 60 mg voel ik me heerlijk relaxed en hoef ik zeker 4 uur lang niets bij te nemen."
"Begin ook weer trek te krijgen. Laatste keer is alweer een week of 6 terug. Was toen ook blij dat het op was. Die rotzooi sloopt je wel. Ergens heeft zich een duiveltje in mijn hoofd genesteld dat zo nu en dan even zijn koppie omhoog steekt en er om gaat roepen. Gelukkig ben ik nuchter genoeg om dat te kunnen negeren. Maar ik vind wel dat het beloond mag worden die 6 weken rust... Met andere woorden, ja, ontiegelijke trek, maar nog even wachten tot het weekend natuurlijk. En hopen dat de Wehkamp op tijd bezorgt"
"knolselderij zei: W.F.L. zei: Ja wie neemt er nou ook 1,5g op een avond, 500mg is ruim voldoende man, en anders 700, maar 1,5 gram is echt kankerveel.. Goeie manier om er niet verslaafd aan te worden ja. Klik om te vergroten... haha klopt, ik had op het feest zelf t idee ohh is niet zoveel en achteraf bedacht ik me 1,5 is eigenlijk wel egt veel Klik om te vergroten... Écht wel veel! Als er iets is wat ik geleerd heb van pep, is dat de regel "less is more" hier zeker opgaat! Ik en mijn lief nemen, als we zin hebben om een avondje te "spelen" 60 mg en 2 á 3 uurtjes later zo'n 50 mg bij. Dat is voor ons meer dan genoeg om de hele nacht wakker te blijven en ons prima te vermaken. Nemen we meer dan worden we té waus en krijgen we last van stuiptrekkingen, hartkloppingen enz enz. Moet wel zeggen dat we het alleen thuis doen, kan me voorstellen dat het op een feestje wel leuk is om wat meer te nemen. Maar 1,5 gram? Moet er niet aan denken. Of het moet enorme versneden baggerzooi zijn wat je hebt!"
"Re: Heroïne, een zeer verslavende stof. Respect man! Enne.. verder afblijven he? Maar daar was je al duidelijk over. Ik zou het niet durven gebruiken, niet eens één keertje, maar ik ben blij dat ik me nu, dankzij jouw goedbeschreven ervaring, een beetje kan inleven in het verslavende van die rommel..."
"Vrijen..."
"De kaakklem die ik bij speed ervaar is peanuts vergeleken de kaakklem van xtc. Eigenlijk heb ik met speed alleen een beetje tandmalen of knarsen meer niet. Irritanter vind ik soms het echte "strakstaan" of het schoppen met mijn benen. Wij hebben vrij sterke magnesiumpillen in huis, die helpen echt wel tegen dit soort narigheid. Of misschien is het een placebo effect, maar dat maakt mij dan weer geen zak uit, als het maar helpt."
"Ik vind het een tamelijk verward verhaal, vast niet nuchter geschreven. Maar hoe dan ook, sterkte en succes ermee!"
"Prachtig geschreven Jeffrey! Maar waarom heb je het niet onder je originele account gedaan? Heb je wel eens overwogen om professioneel te gaan schrijven? Je hebt zeker talent!"