Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Chris Pontius zei: Goede "tut" alleen ik denk dat de meeste mensen die een OD krijgen vaak onverstandig bezig zijn, deze mensen zullen dit ook vast niet helemaal lezen. En als mensen onverstandig gebruiken, wil ik zelf daar ook niet bijzijn. geldt natuurlijk niet in alle gevallen voor ik weer verwijten naar mijn hoofd krijg Klik om te vergroten... true story"
"Yo, Gisteravond even heerlijk gespaced. Feestje georganiseerd, spiegel op de tafel en lekker snuiven. Begonnen met een lijntje coke, toen een lijntje speed, nog een lijntje coke en nog een stuk of drie. Verder nog wat sleuteltjes in de toiletten, ja het was een mooie avond. Ohh voor ik het vergeet, bij het eerste lijntje ook nog een likje M en 1/3 pilletje erbij.. WOW wat voelde ik me lekker Om de avond te eindigen, nog even drie lijntjes keta erdoor gejast, en niet te vergeten nog een glaasje Champagne erbij. Ik heb nog nooit zo hard gespaced op keta.. Ik voelde me net een slak. Mijn benen helemaal slap en ik kon mezelf alleen nog maar door de kamer bewegen door mezelf overal aan omhoog te sleuren. Trouwens, vlak voor de keta nog een ballonnetje gepopt. En wat skunk gerookt om de scherpe randjes ervan af te halen. Ik raad jullie allen deze avond aan, het was geweldig."
"it'sme zei: Eerst X en als je flink begint "af te draaien" paar lijntjes sos Haalt nog net ff dat laatste restje X omhoog en uiteindelijk lekker in slaap vallen Klik om te vergroten... Helemaal mee eens. Gedurende de avond lekker pilletje(s) slikken en dan aan het einde van de avond (ik houd vaak als maatstaaf 2 uur voor het einde van de party aan) nog even aan de snuif. Een paar lijntjes of sleutelpuntjes (afhankelijk van de situatie) kunnen nog net even die extra kick geven. Voor mij is goede E echter de nummer 1 drug en die wil ik eerst goed ervaren, dus ik gebruik de snuif alleen om nog echt even hard te gaan aan het einde van het feest (wanneer naar mijn mening altijd nog even het onderste uit de kan gehaald wordt en de meest intense tijd van de party zich afspeelt). Ik moet wel zeggen dat snuif soms je E-rush een beetje kan afbreken als het gaat om echt bewust meemaken van het 'ik voel me zo lekker gevoel'. Daarmee bedoel ik dan voornamelijk de bewustheid van het moment die een beetje kan vervagen. Wanneer ik alleen aan de E zit kan ik me altijd (redelijk) goed herinneren hoe de avond is verlopen, maar wanneer ik er wat snuif tegenaan gooi merk ik dat ik een geweldige tijd heb (voor ongeveer 20 minuutjes/ half uur) maar dat ik alles minder bewust mee maak. Na 20 minuten denk ik dan vaak letterlijk: 'wow, dit was echt INSANE', maar ik kan niet goed aangeven waar dat precies door is gekomen (door de coke uiteraard, maar bijvoorbeeld de muziek lijkt minder door te dringen dan wanneer ik alleen E heb gebruikt). Desondanks moet ik zeggen dat ik E en snuif een geweldige combinatie vindt, maar wanneer je het gaat combineren zou ik eerst wel gewoon even de E op zichzelf ervaren."
"Heb sinds begin december 2010 iedere dag (met uitzondering van een aantal vakanties) echt stevig geblowd. Op dagen dat ik vrij ben eigenlijk gewoon non-stop hele dagen. Wanneer ik naar school moet dan blow ik gewoon voor of na college. Ik ben studerende en met mijn huisgenoten in de buurt betekent het dat er altijd wel joints in de roulatie zijn. Gelukkig heb ik een voordeel, ik kan goed presteren wanneer ik high (tot op een bepaald niveau uiteraard) ben. Ik ben van mezelf een erg actief en druk persoon, en wanneer ik smoke dan ben ik gewoon iets minder actief en druk. Ik schrijf mijn essays en bereid mijn presentaties voor de universiteit voor wanneer ik high ben, en krijg daar prima voldoendes voor terug. De laatste tijd begin ik echter wel te merken dat het blowen misschien iets te ver doorgezet is. Ik rook joints als sigaretten, non-stop, de hele dag door. Kost kapitalen, en ik betrap mezelf erop dat ik wiet en hasj helemaal niet meer als een drug zie maar als een gewoonte. Ik kan het desondanks nogsteeds ontzettend waarderen. Probleem is alleen wel dat wanneer ik er een keertje harddrugs tegenaan gooi en daarna door blijf smoken ik het risico loop in een soort van 'duffe mood' te blijven hangen. Het is dan bijna alsof ik permanent high ben. Gelukkig heb ik een oplossing gevonden voor dat probleem: een paar dagen nuchter! Gewoon een paar dagen (2 of 3) even geen marihuana producten consumeren, en ik ben weer helemaal scherp. Zoals ik dus kan genieten van onder invloed zijn geniet ik nu ook van nuchter zijn! Daarbij komt dat de eerste joint na 2 of 3 dagen niet blowen weer voelt alsof je jaren niet hebt geblowd"
"Denk niet dat je een grote kans loopt om in problemen te raken. Ben zelf al op meerdere grote feesten geweest waar ik dezelfde situatie tegen ben gekomen: volle tent, iedereen aan de drugs.. Daar loopt de beveiliging, en soms zelfs politie, gewoon tussendoor en ze doen niks... Sowieso onbegonnen werk om iedereen daar op te pakken, en daarbij zijn mensen onder invloed van (party)drugs vaak minder problemen veroorzakend dan wanneer zij onder invloed zijn van alcohol (vernielingen, agressie enz).. Zolang je dus niet aan het dealen bent en niet in het openbaar kilo's coke van je creditcard loopt te snuiven denk ik dat je niet zoveel problemen tegemoet moet gaan.. Desondanks is het natuurlijk altijd verstandig om, indien je mensen in uniform ziet, je drugs even weg te stoppen of niet TE lollig voorbij te lopen. Zeker als je meerdere grammen/ pillen op zak hebt kan dat verstandig zijn om extra controles te voorkomen. Veel plezier op Lowlands!"
"XTC is leuk, en zo moet je het ook proberen te benaderen. Een beetje spanning vooraf is goed, dat heb ik ook (en ik heb al wel 'een beetje' ervaring ).. Zorg gewoon dat je weet dat je goede pilletjes hebt, kan je makkelijk testen met een eztest (even googlen) en anders gewoon naar een testcentrum laten brengen. Als dat allemaal goed zit en je hebt een mooie gelegenheid om je pil te nemen dan heb je sowieso al een goede uitgangssituatie, altijd belangrijk. Dan weet ik natuurlijk niet hoeveel XTC je altijd dropt in het begin, maar ik denk dat je het bedwelmende effect in het begin als onprettig kan ervaren. Misschien is een kleinere dosering goed om mee te beginnen (een kwartje bijvoorbeeld) en dan gewoon opbouwen. Als je dan toch merkt dat je iets te hard gaat (dat overkomt ook mij nog) dan drink ik vaak even iets zoets.. Beetje frisse lucht en dan kan je na 5 of 10 minuutjes gaan met die banaan"
"Was een tijdje geleden op een feest in Amsterdam, Ruigoord, misschien kennen jullie dat wel. Daar vind je vrij veel mensen van 35 jaar en ouder die lekker te lopen spacen op van alles en nog wat.. Die bewuste avond was ik daar met een stel vrienden en vriendinnen, leeftijd tussen de 20 en 24 jaar, en we zijn daar een stel tegen gekomen waarvan de dame al meer dan 40 jaartjes op onze planeet rondloopt. Naar eigen zeggen had zij even een 'lekkere lik van de grote M' gehad, en ze had een geweldige tijd.. Tijdje met haar rond een kampvuur gezeten en leuke (maar vooral trippy) gesprekken gevoerd.. En dan zie je maar dat het niet zoveel hoeft uit te maken of je een twintiger of een veertiger bent"
"Heb het nog nooit gebruikt, en ik weet ook niet of ik het ooit ga proberen. Ik ben nu 20 en heb al aardig wat dingen gedaan, waar ik veel van geleerd heb. Ik ben absoluut niet vies van drugs (groot liefhebber zelfs), maar ik let wel op wat ik neem en waarom ik het doe. Voor mij staat voorop dat gebruik alleen maar recreatief mag, en gelukkig heb ik nog nooit echt meegemaakt dat ik afhankelijkheid heb opgebouwd. Zeker als je nog jong bent (en met 20 ben ik eigenlijk ook nog jong) zou ik maar even wachten met het proberen van te zware/ intense drugs. Ik weet nog hoe ik voor de eerste keer XTC gebruikte en daarbij al merkte dat de eerste keer stappen zonder XTC niet eens half zo leuk was. Gelukkig heb ik mij daar, toen ik meer ervaring kreeg, overheen kunnen zetten. Daarna nog andere middelen gebruikt, waaronder bijvoorbeeld het verslavende speed en cocaïne. Ik heb het gevoel dat de middelen die ik eerder heb gebruikt mij stapje voor stapje hebben geleerd om te gaan met drugs en eventuele vraag naar meer. Ik heb geleerd mijn momenten bewust te kiezen en niet door te slaan in gebruik. Daarom kan ik nu ook probleemloos met 2 vrienden in 4 dagen 8,5 gram coke erdoor jagen zonder daarna behoefte te hebben naar meer (ik spreek uit ervaring). Nu weet ik niet hoe het is om heroïne te proberen, maar ik durf wel op verhalen te vertrouwen die mij vertellen dat het extreem verslavend is (als ik hoor dat heroïne verslaafden wonden open houden om de heroïne daar in te wrijven zou ik toch wel van extreme afhankelijkheid willen spreken). Als je het toch wil proberen zou ik dat in ieder geval niet in één stap doen, kleine stapjes hebben mij geleerd mezelf te beheersen, en daarbij natuurlijk altijd mijn vuistregel: gebruik nooit drugs om aan de realiteit te ontsnappen, zorg dat je in het dagelijks leven er (redelijk) goed voor staat en maak dan uitstapjes naar de andere wereld."
"Ik hoor de laatste tijd veel mensen praten over Mkat, een drug die vooral in Engeland populair lijkt te zijn (althans de verhalen die ik hoor spelen zich voornamelijk af in Engeland). Ik hoor echter dat Mkat echt rommel is; je voelt je verrot, je gaat stinken etc. Verder dat het een legaal product is dat gebruikt wordt als een soort mest, maar wanneer het gesnoven wordt een effect oplevert dat het beste omschreven wordt als een soort combinatie van XTC en coke. Iemand ervaring met Mkat?"
"Cocaïne, alleen op festivals of in clubs en meestal in combinatie met XTC, keiharde techno. Het liefst de vieste, donkerste en rauwste techno die ik kan vinden. Acid techno doet het altijd goed bij mij... Artiesten zoals Industrialyzer en Boys Noize (live geweldig) maken mij altijd blij in deze situatie. Alléén op de pillen ook techno, maar ik kan dan ook helemaal los gaan op een psytrance/goa party. Snelle, harde beats. Echt een aanrader voor iedereen die wel van een pilletje houdt. Wil binnenkort eens een keer een hardstyle event gaan bijwonen.. Goede verhalen over gehoord. Truffels zijn erg verschillend voor mij. Meestal electronische muziek, deep-house ook erg geliefd. Maar again, de moods op truffels zijn vaak zo verschillend dat heel erg veel muzieksoorten wel fijn kunnen zijn. Bij Wiet/ Hasj is heel veel muziek goed. Liever geen keiharde muziek zoals techno of hardstyle ofzo, maar kan dan vaak wel genieten van goede reggay, hip-hop, lounge of gewoon wat mooie electronische muziek"