Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vanadesse zei: Fresh zei: Maddo17 zei: Het zou ook heel goedkoop zijn en gemaakt worden van batterijentroep enzo? Klik om te vergroten... Als je meer interesse hebt, kijk dan eens op NGC (ook via youtube) naar crystalmeth docu('s) Er zijn er een stuk of 3 die hierover gaan. Heb ze zelf gezien en zijn interessant om te bekijken Klik om te vergroten... Ik heb daar ook eens wat van gezien. Het schijnt toch best makkelijk te zijn om dat spul te maken? Of heb ik nou iets heel anders gekeken? :P Klik om te vergroten... Je hebt het juiste gekeken Al moet je dondersgoed weten wat je doet, het is relatief eenvoudig ja."
"Met je kop tegen de muur bonken totdat je niet meer kan en op de grond ligt."
"JelleSnel zei: Na lange tijd afwezigheid maar weer een nieuw profiel aangemaakt. Goedenacht mensen! Ik zit hier zelf nu aardig te gaan en heb onlangs in Deventer 2 verschillende soorten weggebracht. Nu na 2 weken zit ik nog altijd op de uitslag te wachten. Afgelopen woensdag zelf maar eens gebeld maar de vrouw die ik had gesproken was helaas niet beschikbaar. Ben nou wel benieuwd naar de uitslag! Ht komt uit de omgeving Arnhem. Meer lui ervaring? Vorig jaar haalde ik nog in Zutphen. Dat was gele pep en had 38% Amp gehalte dus dat was best acceptabel. Klik om te vergroten... 38% is ook niet je van het inderdaad, maarja....lijkt erop dat het op dit moment wel één van de betere is Heb zelf nog <4 gram liggen van 69%! Maar die bewaar ik voor hele speciale gelegenheden Laatste keer had ik hier zelf 21% ook niet best, maar ik dacht het moet maar. Wil ik wat halen, was het alweer uitverkocht haha zit niet mee."
"Zo zuiver mogelijk; meer betalen en minder ervan gebruiken"
"Heb wel eens échte dex gehad in pastavorm..daar deed ik vet 10 uur mee miss nog wel langer, en daarvan had ik echt héél weinig genomen..."
"Het is al eerder genoemd, maar mij is ook bekend dat amfetamines een andere werking hebben op vrouwen, niet veel maar het kan nét datgene zijn waar jij wat last van hebt gehad. Het hoeft ook zeker niet altijd voor te komen, ook al is het uit hetzelfde zakje Ik zou me er niet te druk om maken, maar wel gewoon een beetje opletten en het in de gaten houden. Feit blijft dat het nou niet het gezondste is wat er is Je lichaam moet er hard door werken."
"Flameon zei: Fresh zei: Zo zuiver mogelijk; meer betalen en minder ervan gebruiken Klik om te vergroten... En harder stuiteren? Klik om te vergroten... Niet persé... Ben je de markt aan het verkennen?"
"Beetje kansloos verder"
"Sublimo zei: Percentage zegt niet alles, als voorbeeld speed van 71 % met een gele kleur die ik een tijdje terug in mijn bezit had, die was veel slechter voor mijn neus dan hetgene wat ik normaal heb. Ik weet niet precies waar de gele kleur vandaan kwam, ik vermoed een foutje bij het productieproces. Stoffen die er niet bij horen te zitten. Dat was dus speed van 71 %, maar die zou ik echt niet meer snuiven, al kreeg ik hem gratis. Klik om te vergroten... Gewoon urine!"
"Maddo17 zei: Het zou ook heel goedkoop zijn en gemaakt worden van batterijentroep enzo? Klik om te vergroten... Als je meer interesse hebt, kijk dan eens op NGC (ook via youtube) naar crystalmeth docu('s) Er zijn er een stuk of 3 die hierover gaan. Heb ze zelf gezien en zijn interessant om te bekijken"