Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums35-plussers

35-plussers

297 antwoorden
65 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit ging niet over een escort service?
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben 36, tussen mijn 16e en 30e zeer veel speed gebruikt. Ook veel crack, horse en xtc en zo gebruikt.. Nu ben ik nog steeds verslaafd aan benzo's, maar af en toe gebruik ik nog wel xtc.

Toch wil ik dit niet maandelijks of zo blijven doen, omdat ik toch wel veel doden heb zien vallen tussen 40-50... Meestal niet door onverstandig gebruik, maar gewoon opgeleefd... Momenteel ben ik een kuur met testosteron icm dbol aan het doen, maar dat is éénmalig.
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou ik heb een gezinsleven. Ben getrouwd en heb 3!! kinderen en een eigen bedrijf, dus een hoop verantwoordelijkheden. Juist hierdoor weet je wat je doet denk ik. Af en toe eens een fijne avond op een pil (of 2) moet kunnen om daarna weer de goede,zorgzame,lieve en vooral verantwoordelijke moeder te kunnen zijn.

Ik zal altijd zorgen dat ik de drugs de baas blijf ipv. de drugs mij!!!!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
geen probleem hoe oud je bent, maar je komt ook vaak mensen van 40 tegen totaal vandekaart en opzich moet dat kunnen maar als ze dat al 20 jaar lang constant doen zijn ze de weg vaak wel aardig kwijt.
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ach ik ben dan 33 maar eigenlijk ben ik een van de jongste in onze kennissen kring die wel eens x neemt... ik vind het wel grappig om te zien HOE iemand daarop reageerd.. ik vind de 30+ groep vaak relaxder reageren en de jongeren lopen maar druk heen en weer en doen van alles....( ook andersom natuurlijk )

ik denk dat het er mee ta maken heeft hoe je je voelt en ik welke fase je in je leven zit... ik had never en nooit gedacht dat ik op mijn 32ste ooit een pil zou durven te pakken ik vond het allemaal maar zwaar eng maar toch nieuwsgierig... dat laatste heeft gewonnen... voor sommige drugs ben ik nog als de dood.. en zou ik ook niet proberen

grz
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
lijkt mij toch vrij gezellig om met 35 jarige vrouwen te babbelen over XTC :wink:


:wave:
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#7
39 en vannacht doorgehaald.
m
maarten643Lid
01-01-2024, 00:00
#8
toch lekker veel "ouwe" liefhebbers ! we merken in onze vriendenkring dat het zeker vaker gebeurd dan je denkt.wat me wel opvalt is dat de wat oudere gebruikers het vaker thuis gebruiken en dat er bijna altijd een beter spannender en open sexleven van komt.
dat lees ik van de jongeren niet.durf je dat niet te zeggen als je 20 bent? of durf je dat nog niet te doen??
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Qocaïne zei:
lijkt mij toch vrij gezellig om met 35 jarige vrouwen te babbelen over XTC :wink:


:wave:
Klik om te vergroten...

ouwe (ehm jonge) vuns :beer:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Enesteene zei:
Qocaïne zei:
lijkt mij toch vrij gezellig om met 35 jarige vrouwen te babbelen over XTC :wink:


:wave:
Klik om te vergroten...

ouwe (ehm jonge) vuns :beer:
Klik om te vergroten...

idd slettebakje :openmouth: :P
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik weet een leuke naam: The X Wives club.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben zelf 21, maar ik vind het alleen maar tof als ik iemand die wat ouder is zie spacen! Zolang iedereen het naar zijn zin heeft ben ik blij. Ik ben wel eens outgefreakt toen een paar vrouwen van 40 ofzo op Awakenings ons de hele tijd stonden aan te kijken alsof we gek waren. Ik hoorde ze ook zeggen: "wat verschrikkelijk al die jonge mensen aan de drugs" :confused: Toen werd ik wel even verdrietig in mn trip! Maar ik neem aan dat jullie bij de mensen horen die gewoon los gaan!! :wave:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Twintigers hebben toch sowieso een spannend sexleven? :grin: Ik denk dat het niet alleen komt door de x, maar vooral door de houding van de meeste x gebruikers: lol willen hebben in het leven, en niet bang zijn voor nieuwe ervaringen. Die open instelling heeft ook goede uitwerking op je sexleven. Ik kan me voorstellen dat als je dertig bent, en je sexleven is ingekakt, en je komt dan in een fase dat je x wilt gaan gebruiken, je instelling qua sex ook automatisch beter word.
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik denk dan veel 35plussers XTC voor heel andere doeleinden gebruiken dan, de zeg maar 16plussers.

De 35gers gebruiken het veel relaxter en om lekker te chillen . De sex die er dan vaak bij komt kijken is een prettige bijwerking. Wij gaan niet zo vaak uit onze bol op een dancefeest, maar meer in thuissituaties.Ik zelf heb geen vrienden die ook XTC gebruiken en in onze vriendenkring is dit ook niet echt bespreekbaar. Ik probeer wel eens het gesprek erop te laten komen maar de meesten vinden het "not done" en ik denk dat ze me voor gek verklaren als ze het zouden weten.

Daarom vind ik het leuk, om met jullie hier op dit forum hierover te chatten. Ik mis het om met mede 35plus gebruikster over ervaringen ed. te praten. Daarom blijven reageren hoor!!! :wave:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dzy zei:
Ik weet een leuke naam: The X Wives club.
Klik om te vergroten...

Helemaal goed Dzy die hou ik erin!!!!! The X Wive Angie!
r
richelleLid
01-01-2024, 00:00
#16
Im m,n eigen kennisenkringetje, is het ook absoluut not done, maar heb ondertussen op feesten wel mensen , stapvrienden, leren kennen die er natuulijk wel voor open staan. Op feesten kom je toch vaak dezelfde gezichten tegen , en tis leuk samen spacen, dansen , of om gewoon wat onzin tegen elkaar uit te kramen , want serieuze gesprekken onder invloed..neuhhh dat lukt niet:wink:
Gebruik zelf thuis nooit xtc, vind het juist een feest, de muziek , iets extra,s geven.
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Nou ik ga maar niet meer zo graag naar feesten van die aard!1 Ze "jonkies"kijken me dan zo aan van wat doet die ouwe muts hier???
Nee ik hou het maar binnenshuis. Maar wie weet kunnen wij the X wives club eens een feestje organiseren :hearteyes: Puur voor de 35plus X gebruikers!11 Gat in de markt als je het mij vraagt :)
n
newestacidfanLid
01-01-2024, 00:00
#18
clubje +35

Beste Angie,
ik vind dit topic heel leuk. Maar een vraagje, is er ook nog plaats voor 45-plussers? Of ben je dan echt helemaal afgeschreven. Met XTC kan je toch meer dan wild gaan hakken op een feest?
r
richelleLid
01-01-2024, 00:00
#19
Er zijn ook wel feesten waar t publiek heel gemengd is en heb eigenlijk altijd wel t idee dat juist die jongere garde het wel cool vind dat je toch lekker gaat feesten, , Ga niet naar feestjes waar 15, 16 jarige zijn , maar zijn feesten vanaf de lft vanaf 23 jaar, en er is dan een groot percentage 30+. zie zelfs wel eens eens 60+ . heb er geen problemen mee, niemand eigenlijk denk ik, leven en laten leven .
en gosh die paar giegeltrutten die je stom aankijken daar heb ik maling aan , die worden ook vanzelf 35 en ouder. en oordelen en veroordelen is so easy over een ander , dat ze eerst maar eens zelf in de spiegel kijken.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
APK is gewoon methylone.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."