Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums35-plussers

35-plussers

297 antwoorden
77 weergaven
18-5-2026
c
candygirlLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: 35+ vrouwen

Geweldig dat vrouwtje.. echt super...
Zo kan het dus ook...

Sweet kiss,
Candy
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: 35+ vrouwen

Je bent niet de enige zoals je al gemerkt had :wink:

Vind het altijd wel leuk om te horen..en te zien :grin: :P
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: 35+ vrouwen

Soms vraag ik me ook wel eens af of ik 20 jaar later nog steeds zo hiermee bezig ben :)
De muziek, mensen, drugs etc. Lijkt me wel geinig aan de ene kant. Ik denk dat de grens steeds verder verschoven wordt voor jezelf. Of ik nu 31 of 45 ben..leuk blijft het denk ik altijd wel.
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: 35+ vrouwen

Fresh zei:
Soms vraag ik me ook wel eens af of ik 20 jaar later nog steeds zo hiermee bezig ben :)
De muziek, mensen, drugs etc. Lijkt me wel geinig aan de ene kant. Ik denk dat de grens steeds verder verschoven wordt voor jezelf. Of ik nu 31 of 45 ben..leuk blijft het denk ik altijd wel.
Klik om te vergroten...

Ik zou er geen problemen mee hebben denk ik als ik het heel beperkt zou doen 2 x per jaar ofzo
M
MegasumoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: 35+ vrouwen

Fresh zei:
Soms vraag ik me ook wel eens af of ik 20 jaar later nog steeds zo hiermee bezig ben :)
Klik om te vergroten...

Jawel...:)

Het wordt misschien even minder (kinderen, verschuivende prioriteiten zoals carriere etc). Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan. :)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: 35+ vrouwen

Megasumo zei:
Fresh zei:
Soms vraag ik me ook wel eens af of ik 20 jaar later nog steeds zo hiermee bezig ben :)
Klik om te vergroten...

Jawel...:)

Het wordt misschien even minder (kinderen, verschuivende prioriteiten zoals carriere etc). Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan. :)
Klik om te vergroten...

Dat denk ik ook! Gelukkig maar!!! :rock:
Z
ZIZILid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: 35+ vrouwen

Ik ben blij dat er ook tijdgenoten zijn die graag uit de bol gaan.

Wijzelf hebben een paar jaar geleden genoten van explotion, hiermee beleefden we een zalige roes, een goed gesprek en zeer intens voor alle zintuigen. Sindsdien zijn we op zoek gegaan naar een vervangend produkt. We hebben een beetje van alles geprobeerd ( zelfs de nieuwe explotion die op de markt is), maar kunnen niet echt iets vinden. Kunnen jullie ons iets aanraden waarmee jullie een soortgelijke ervaring mee hebben.

Mijn man is jarig volgende maand en ik zou hem zo graag willen verrassen!
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: 35+ vrouwen

ZIZI zei:
Ik ben blij dat er ook tijdgenoten zijn die graag uit de bol gaan.

Wijzelf hebben een paar jaar geleden genoten van explotion, hiermee beleefden we een zalige roes, een goed gesprek en zeer intens voor alle zintuigen. Sindsdien zijn we op zoek gegaan naar een vervangend produkt. We hebben een beetje van alles geprobeerd ( zelfs de nieuwe explotion die op de markt is), maar kunnen niet echt iets vinden. Kunnen jullie ons iets aanraden waarmee jullie een soortgelijke ervaring mee hebben.

Mijn man is jarig volgende maand en ik zou hem zo graag willen verrassen!
Klik om te vergroten...

Wat is explotion? Ik ken het echt niet...... :confused:
Of is dat dat spul wat zo'n vanille achtige geur heeft?
Weet wel dat er eens zoiets was, heb het wel eens gezien bij de smartshop dacht ik. Zat daar geen Methylone in is als "opvolger" van de MDMA?

Help me ff :)
Z
ZIZILid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: 35+ vrouwen

Ja inderdaad het werd verkocht al room adorizer in buisjes en bevatte methylone (editie 2005)
K
Koos-MatroosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re:

richelle zei:
Eenpilletje geeft de nacht net een iets andere demensie,
Klik om te vergroten...

En zo is het maar.. :)
K
Koos-MatroosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: 35+ vrouwen

Fresh zei:
ZIZI zei:
Ik ben blij dat er ook tijdgenoten zijn die graag uit de bol gaan.

Wijzelf hebben een paar jaar geleden genoten van explotion, hiermee beleefden we een zalige roes, een goed gesprek en zeer intens voor alle zintuigen. Sindsdien zijn we op zoek gegaan naar een vervangend produkt. We hebben een beetje van alles geprobeerd ( zelfs de nieuwe explotion die op de markt is), maar kunnen niet echt iets vinden. Kunnen jullie ons iets aanraden waarmee jullie een soortgelijke ervaring mee hebben.

Mijn man is jarig volgende maand en ik zou hem zo graag willen verrassen!
Klik om te vergroten...

Wat is explotion? Ik ken het echt niet...... :confused:
Of is dat dat spul wat zo'n vanille achtige geur heeft?
Weet wel dat er eens zoiets was, heb het wel eens gezien bij de smartshop dacht ik. Zat daar geen Methylone in is als "opvolger" van de MDMA?

Help me ff :)
Klik om te vergroten...

Explotion is naar mijn wete een drankje ( Bleu curacao ???)
Met een flinke dosis Mdma( 140-150mg) en d8 ook nog beetje Speed
Heel zeker weten doe ik het ook niet..

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/200 ... 27-350.jpg
Dit is ook van dat spul, zo ziet het eruit..
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: 35+ vrouwen

Ziet er redelijk spannend uit :wink:
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: 35+ vrouwen

Fout, dit is Original 69 , dat is heel wat anders als Explosion...
p
peachLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: 35+ vrouwen

proton zei:
Fout, dit is Original 69 , dat is heel wat anders als Explosion...
Klik om te vergroten...

en is dat spul nog te verkrijgen?of is het niets?
Z
ZIZILid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: 35+ vrouwen

Dank je wel voor de reacties, maar het is voor mij niet echt duidelijk of er een alternatief bestaat?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: 35+ vrouwen

Waarom eigenlijk alleen een topic over 35+ vrouwen? Waarom niet gewoon 35+ ers in het algemeen?

Meer mensen die het daar mee eens zijn? Zo ja, dan verander ik de topic titel even...
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: 35+ vrouwen

vind ik prima, ben nu 41 en lust best wel een snoepie, of paar ml G, of Ballonnetje, of speedbommetje... :tongueout:
M
MegasumoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: 35+ vrouwen

Marla Singer zei:
Waarom eigenlijk alleen een topic over 35+ vrouwen? Waarom niet gewoon 35+ ers in het algemeen?

Meer mensen die het daar mee eens zijn? Zo ja, dan verander ik de topic titel even...
Klik om te vergroten...

Sjop...ik stem voor...alleen maar omdat ik sinds vrijdag bij die groep hoor. :)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: 35+ vrouwen

Jaah ik ben ook voor! :wink:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: 35+ vrouwen

Marla Singer zei:
Waarom eigenlijk alleen een topic over 35+ vrouwen? Waarom niet gewoon 35+ ers in het algemeen?

Meer mensen die het daar mee eens zijn? Zo ja, dan verander ik de topic titel even...
Klik om te vergroten...

Deze oude lul is ook voor! :)

Edit: Vrijdag mogen we weer!!!! :mrgreen: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."