Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"I rest my case..."
"Beter zorg je voortaan dat je het wel weet. Eerst even je drugs laten testen en daarna afmeten is een passende portie. Bij xtc is het 1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht op een avond niet vaker dan 1x in de 6 weken."
"2C-B"
"Klinkt als een leuke ervaring waar je later alleen maar over kan lachen. Op het moment is het natuurlijk kut als je fiets gesloopt is en het ook nog gaat regenen enzo, maar in retrospectief zal het alleen maar leuker worden. Ik begrijp allen niet dat je het nooit weer zou doen. Wat is je redenering precies?"
"Je rijdt dus ook nooit meer auto?"
"Als je XTC op een verstandige wijze gebruikt dan zul je er niet aan dood gaan. Hetzelfde geldt voor de meeste andere drugs. Natuurlijk zitten er risico's aan, maar dat zitten er aan zoveel dingen, zoals bijvoorbeeld autorijden. Ik wil niet zeggen dat je weer moet gebruiken, dat moet je helemaal zelf weten. Wel stel ik je argumentatie om het niet te doen ter discussie. Het gaat er meestal niet om wat je doet, maar wel om hoe je het doet."
"Het hele onderscheid tussen hard en soft is onzinnig. Harddrugs zoals paddo's of LSD zijn veel minder schadelijk dan alcohol, wat volgens het nederlandse wettelijke onderscheid geen drugs zou zijn. Het gaat er niet om wat, maar des te meer om hoe je gebruikt."
"Je bent niet omgeluld... jij hebt hooguit je standpunt gewijzigd en maakt daarom nu een andere keuze. Niet gaan afschuiven he."
"Leuk je eerste ervaring te lezen. Erg herkenbaar voor de meeste denk ik. De redose, heb je daar nog echt iets extra's van gevoeld? waarschijnlijk niet zo heel veel? Goed dat je gegeten hebt. Ik hoop dat je dat de rest van de (zon?)dag ook hebt gedaan. Dat is belangrijk. Voor herhaling vatbaar? Dat geloof ik. Zorg dat je niet teveel en tevaak gaat nemen. Niet om te bemoederen, maar om je te behoeden voor tolerantie. Minder is meer bij speed! Dus die 80 mg kan 100 worden de volgende keer, maar zorg dat je het daar voortaan bij houd!"
"Helaas Meestal wel, maar niet altijd."