Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Afsplitsing van: viewtopic.php?f=44&t=52314 Wie, waar & wat: Svali in Leeuwarden aan de Kambo. We waren met z'n zessen en de sjamaan en z'n vrouw. Voordat je het gif toegediend krijgt moet je eerst twee liter water naar binnen werken om het overgeven makkelijker te maken. zodra de eerste het toegediend krijgt begint de tweede met drinken en zo voort. Ze branden dus gaatjes in je arm met een liaansoort en daarin brengen ze het gif aan. Toen dat gebeurt was bij mij ging ik op een stoel zitten en kreeg een emmer in m'n handen gedrukt. Ik kreeg het eerst heel erg warm en voelde een druk op m'n hoofd, het leek wel alsof ik iets wegviel en kon me bij vlagen niet herinneren wat ik aan het doen was of waar ik was. Ik voelde me wel wat grieperig en begon te zweten, maar niet heel erg. Daarna moest ik naar de WC en daar viel ik weer even weg. Toen ik daarna bijkwam ben ik even gaan liggen maar voelde me eigenlijk wel weer in orde en ben weer gaan zitten. De rest was wat langer bezig en terwijl hun allemaal druk bezig waren met overgeven, was ik al helemaal klaar. Daarna moesten de meesten ook even liggen om bij te komen en sommigen bleven overgeven terwijl de sjamaan en z'n vrouw druk bezig waren met zingen en gitaar spelen. Wel apart om aan te horen en te zien als je zelf helemaal bij bent. Verder voel ik me wel goed maar niet bijzonder of zo. Ik heb ook niet overgegeven en het duurde rond de 5-10 minuten bij mij terwijl de rest aanmerkelijk langer bezig was. Of het verder nog wat gaat opleveren merk ik de komende dagen wel of niet. Soms heb je ook meerdere behandelingen nodig om wat te merken. Ik ga het wel zien dus..."
"ZERO- zei: Ok茅, vreemd. Wel fijn voor jou dat jij niet zo hoefde over te geven als de anderen, denk ik.. Laat even weten of je nog verschil merkt de aankomende tijd, ben wel benieuwd (: Klik om te vergroten... Tot op heden geen verschil gemerkt. Kan ook komen dat het met trainen in m'n rug is geschoten dat maakt het er niet beter op natuurlijk. Over een paar weken ga ik het weer doen, maar dan in combinatie met ayahuasca. Overigens is dat overgeven juist iets wat bij het proces hoort, het loslaten van kwalijke stoffen. Overgeven tijdens ayahuasca bijvoorbeeld is echt een heel mooi proces, al klinkt dat vast niet zo."
"Supergave reports, echt leuk om te lezen!"
"Nathaniel zei: gregory94 zei: denk ik? Klik om te vergroten... En dat is je houvast, je rots in de branding want: "Ik denk dus ik ben" (Ren茅 Descartes) Klik om te vergroten... Niet echt, Nathaniel. Het cogito ergo sum geeft een scheiding aan tussen de fysieke, waarneembare realiteit en de mentale realiteit van het denken. Daarmee werd het bestaan van ons gevoel feitelijk honderden jaren ontkent (omdat we via ons gevoel contact kunnen maken met het grotere geheel). Nu weten we dat er drie verschillende bestaansbewijzen zijn, waarvan er 茅茅n van toepassing is op ieder mens: 路 Ik neem waar, dus ik besta (percipio ergo sum). 路 Ik voel, dus ik besta (sentio ergo sum). 路 Ik denk, dus ik besta (cogito ergo sum). Niet dat de zin helemaal fout is, maar de stelling op zich is zeer incompleet en de filosofie erachter is inmiddels achterhaald."
"Zelden zo'n heartfelt report gelezen."
"Tetsuo zei: Trippin-28 zei: Volgende keer krik ik mijn dosis op tot 300mg aangezien deze effecten waarschijnlijk harder konden. Klik om te vergroten... Val je dan niet gewoon harder in slaap? Klik om te vergroten... Dat was ook het eerste waar ik aan dacht."
"Verandert weinig aan het verhaal. Derde keer en bommetjes van 250mg is waanzin. Maar goed, het is jouw lichaam, doe ermee wat je wil."
"Boeberke zei: Gisteren speed eens anders ervaren. Normaal doe ik het zo: bommetje 250mg, uurtje wachten. Geen effect, 2de bommetje en dan een sleutelpuntje snuiven. Voel me er super op. Euforisch, helder. Gisteren andere volgorde: half lijntje snuiven, geen effect, bommetje 250mg. Steeds nog geen effect na 1,5uur. Nog een bommetje van 250mg. NOOIT MEER op deze manier !!! Heb me nog nooit zo opgefokt gevoeld. Totaal niet fijn. Geen gevoel van euforie, geen helderheid. Mijn maag heeft zeker 4uur als een betonmolen aangevoeld. Heel onaangenaam. Klik om te vergroten... Je gebruikt nog maar sinds kort en dan neem je bommetjes van 250 mg? De kwaliteit van je speed is niet al te best dat kan ik nu al wel zeggen, of misschien weeg je 200kg of zo? Dat je maag als een betonmolen aanvoelt is niet zo gek, dit is een regelrechte aanslag op je maag en dan ga je je ook niet fijn voelen nee. Ga eerst eens normaal doseren en dan rustig opbouwen, indien dat gewenst is. Speed werkt veel beter als je het juist doseert. Dat dit de eerst keer goed ging is al apart. Laat je speed eerst eens testen, dan weet je waar je mee te maken hebt en voorkomt erger voor als je eens echte speed hebt."
"Boeberke zei: Ik eet namelijk soms 2dagen niets en neem maagbeschermers. Zou dit een verkeerd effect geven ofzo ? Klik om te vergroten... Twee dagen niet eten is al niet aan te raden zonder speed. Als je dan ook nog eens grote hoeveelheden in je maag gooit in combinatie met maagbeschermers, kun je wel stellen dat je echt geen idee hebt waar je mee bezig bent. Bij het gebruik van speed moet je eigenlijk extra eten omdat je lichaam meer verbrandt, als je al geen eten hebt genomen zal je alleen maar een ongemakkelijk gevoel krijgen, of wat jij opgejaagd noemt. Ook zal de maagwand ernstig beschadigd worden omdat het direct in aanraking komt met de speed. Het is dus ECHT af te raden wat jij doet. Vergeet nou maar even of je tolerantie te hoog is of welke kwaliteit de speed heeft, ga eerst eens echt uitzoeken wat speed doet met je lichaam en hoe je het moet gebruiken. En niet eerst grote hoeveelheden innemen en dan gaan vragen hoe of wat."
"Ja, ik heb nog steeds buikpijn van het lachen."