Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
334 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bigguy zei:
Over die maantjes, dat is geen hoax hoor, die zijn wel degelijk getest op

Blauwe maan : 70mg Methamphetamine
Gele maan : 102mg MethyleenDioxyAmphetamine (MDA)
Klik om te vergroten...

Allebei een belachelijk hoge dosis.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beanhead zei:
Vers van de pers.

Testen was niet nodig.



Iets dikker als normaal, geen breuklijn. Proper, solid pilletje

146-165.
:)
Klik om te vergroten...

Het testresultaat van een vriend van me was, schrik niet:
196 mg :sunglasses:
Wat een bom! :grin:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#3
tomz0r zei:
Beanhead zei:
Vers van de pers.

Testen was niet nodig.



Iets dikker als normaal, geen breuklijn. Proper, solid pilletje

146-165.
:)
Klik om te vergroten...

Het testresultaat van een vriend van me was, schrik niet:
196 mg :sunglasses:
Wat een bom! :grin:
Klik om te vergroten...


waar woon je want dat gaan mensen je tog wel vragen in PM's nu
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb vierkante klavertjes, witte. Maar op pill reports zie ik ze er toch echt niet bijstaan... :P Iemand ervaring?
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#5
k00k zei:
Ik heb vierkante klavertjes, witte. Maar op pill reports zie ik ze er toch echt niet bijstaan... :P Iemand ervaring?
Klik om te vergroten...

Lieve k00k,

Een opdruk zegt in feite niets over de sterkte van een pil, Er kunnen/zijn vaak meerdere batches pillen met de zelfde opdruk en de sterkte kan totaal anders zijn.

Dus of vertrouw je dealer, of laat het testen?

Dan weet je wat je in handen hebt en hoe sterk het is.

Rustig aan.

:wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Toch wel kut dat er hier niet zo vaak betere pillen rondhangen,
sterkste pilletje van de afgelopen jaren is 110-120 mg.
Die fastforwards zijn wel echt bommen :hearteyes:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja dat zijn ze, dankjewel. Ik heb er zaterdag op Decibel 2 gepakt, telkens halfjes van 4 uur tot 8 uur. Voelde tot 1,5 niks ervan. Toen ik het laatste halfje pakte ging het wel, daarna nog maar een halve paarse ster gepakt en toen ging ik pas hard. Best kut pillen dus :confused:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eigen testuitslag trouwens binnen van de witte dubbele pijl.
164-204 mg met een gemiddelde van 180. Wat een bommen! :sunglasses:

Geen pm's alsjeblieft. :P
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
tomz0r zei:
Eigen testuitslag trouwens binnen van de witte dubbele pijl.
164-204 mg met een gemiddelde van 180. Wat een bommen! :sunglasses:

Geen pm's alsjeblieft. :P
Klik om te vergroten...
FastForwards heten ze
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maar het imperium van "de dubbele pijl" is ten einde hè :), de laatste batch (met die hoge uitschieters) is ook echt de laatste batch die gedrukt is.

Maar dat maakt mij alleen maar gelukkig, ik heb afgelopen zaterdag de opvolger van de FF mogen testen: Groene Olifanten (Jumbo's): als het goed is grote dosis met een kleine spreiding (170-180mg MDMA), en dit keer mét een fatsoenlijk breeklijntje. Bij mijn test brak ie in elk geval perfect af zonder te brokkelen (y) [en bij m'n test spacede ik em als een banaan aan het einde van de avond toch wel een slag zwaarder dan ik gewend ben]. Eerste testuitslag komt as donderdag trouwens, en dan weer een week geduld voor nog 1tje...

B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Erg mooie pil zeg die Jumbo
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#12
Daar heb ik er ook eentje van gehad zaterdag, best sterke dingen zeg.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het kleurtje? Hij verliest wel een beetje van zn snoepjes achtige looks ja, maar ik ben juist wel blij met een niet-knallend-kleurtje voor de verandering, al die felle kleurstoffen in die bindmiddelen kunnen nooit goed voor je lichaam zijn :mrgreen: ...
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Telpeva zei:
Het kleurtje? Hij verliest wel een beetje van zn snoepjes achtige looks ja, maar ik ben juist wel blij met een niet-knallend-kleurtje voor de verandering, al die felle kleurstoffen in die bindmiddelen kunnen nooit goed voor je lichaam zijn :mrgreen: ...
Klik om te vergroten...

het gaat om de inhoud en die is goed.. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Ja toch??
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
Toch wel kut dat er hier niet zo vaak betere pillen rondhangen,
sterkste pilletje van de afgelopen jaren is 110-120 mg.
Die fastforwards zijn wel echt bommen :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Op dit gelukkige moment in de geschiedenis zijn er pillen met sterktes die in jaaren niet meer zijn gezien en jij noemt het kut? Kwestie van glas halfvol denk ik, of een serotonine dipje :confused:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#16
geemiesch-goedje zei:
Oom Klaas zei:
Toch wel kut dat er hier niet zo vaak betere pillen rondhangen,
sterkste pilletje van de afgelopen jaren is 110-120 mg.
Die fastforwards zijn wel echt bommen :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Op dit gelukkige moment in de geschiedenis zijn er pillen met sterktes die in jaaren niet meer zijn gezien en jij noemt het kut? Kwestie van glas halfvol denk ik, of een serotonine dipje :confused:
Klik om te vergroten...

Ja ik klaag niet :hearteyes:
M
MaximeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik kan bijna niet volgen met ze allemaal uit te testen :hearteyes: :hearteyes:
Die groene test ik mss dit weekend al :) hoppa hoppa :rock:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn eerste goeie pil was een witte mitshubitshi
Andere pillen waarvan ik me herinner dat het goeie zijn: blauwe dolfijnen, roze stieren, rode dollars, groene motorolla's
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maxime zei:
Ik kan bijna niet volgen met ze allemaal uit te testen :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja het leven van een drugs liefhebber gaat niet over rozen :grin:. Met Pilletjes geloof ik het meeste nog wel, maar ik heb nog zoveel spannende RC's liggen die ik nog niet eens heb kunnen testen :(....
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hey, even voor de duidelijkheid he: als een pil niet sterk is, waarom neem je er dan niet anderhalf of twee van. Heb je dan niet gewoon het equivalent van een sterke pil?

Waarom is iedereen altijd zo enthousiast over sterke pillen, zal toch niet die 1-2 euro prijsvoordeel zijn?

MDMA = MDMA hoor je vaak, maar anderen hebben het weer over lange hoogtepunten, snelle opkomst, etc. Lijkt me persoonlijk niets met de pil te maken hebben, maar met andere omstandigheden.

Of zit ik er volledig naast?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3536373839...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."