Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"marlena26 zei: Ikzelf zet gewoon een plat bord in de magnatron. Na 1 min haal ik hem er uit, bord is dan goed warm en leg de pep er op, effe wachten en dan met een pasje fijn maken Klik om te vergroten... jup hier ook (toen ik nog weleens pep gebruikte)"
"een bord in de magentron zetten tot die een klein beetje warm is en op dat bord je pep leggen. gaat prima"
"vet report morgen krijg ik nog 2 capsule's binnen met 27mg 2c-b, toch maar eens kijken waneer die gedropt gaan worden"
"Sublimo zei: Neem er de tijd voor, en geniet ervan ! Klik om te vergroten... dat zeker moet nog even kijken wat de volgende trip word. de 2c-b of 2c-p. tegen die tijd zal ik eens proberen ook een mooi report te tikken, al ben ik daar geen kei in"
"ik vond de combi G+K wel chill. had eerst 3,5 ml G gepakt en toen klein lijntje keta.... later nog wat G en K bijgepakt, maar paar goede avonden gehad op die 2 middeltjes"
"ghehehe helemaal happy die foto leuk report"
"-paarse canadees -rode motorola -blauwe mitsu dat zijn denk ik nog wel de meest fijne die ik gehad heb"
"wel 3 hele biertjes"
"Re: Het Whiskey draadje Highland park 15yo"
"Keta + XTC vind ik persoonlijk erg fijn"