Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit had ik met wiet, werd er onzeker van.. soms wel is het gevoel dat me hart vanuit me borstkas naar me keel was gevlogen en dat ik bijna me hart zou uitkotsen.. gewoon kut... ik denk dat gewoon jou beste oplossing stoppen is!!"
"wees blij ? ik denk dat sommige andere mensen zo graag wouden dat ze coke niet meer lekker vonden"
"Ik snoof af en toe ook wel is op school.. hoezo ben je dan ver heen? ik kreeg gewoon een super dikke concentratie en had zin om bezig te gaan met me schoolwerk. maar dit is ook maar bij een paar keer gebleven en dat is een poosje terug."
"de naam crack/basecoke/rookcoke klinkt alleen al naar stinkende smerige junkies. en ik vind het zo zonde om coke te roken, snuif het gewoon als je het toch zo graag wilt doen."
"Druppeltje zei: Andyy zei: de naam crack/basecoke/rookcoke klinkt alleen al naar stinkende smerige junkies. en ik vind het zo zonde om coke te roken, snuif het gewoon als je het toch zo graag wilt doen. Klik om te vergroten... weer zoéén met foute vooroordelen!! Klik om te vergroten... ja klopt:P, en daar blijf ik bij anders ga ik het ook uitproberen"
"elke keer als ik dat stemmetje hoor, zeg ik tegen dat stemmetje dat ie dood mag vallen alleen komt ie elke keer weer terug als er coke in de buurt is"
"spacelord zei: Oom Klaas zei: Rook het puur uit een pijpje en hou iedere hijs zo lang in als je kan. Klik om te vergroten... Voor mij is blowen ook saai geworden, dan is het de moment om te gaan minderen. Klik om te vergroten... voor 200% mee eens, vond het ook niks meer en ben zelfs helemaal gestopt na 3 jaar non stop elke dag gedaan te hebben. heb in het afgelopen jaar misschien 10 keer geblowt waarvan misschien 2 keer echt goed, voor de rest gewoon 2 of 3 trekjes."
"spacelord zei: Andyy zei: spacelord zei: Voor mij is blowen ook saai geworden, dan is het de moment om te gaan minderen. Klik om te vergroten... voor 200% mee eens, vond het ook niks meer en ben zelfs helemaal gestopt na 3 jaar non stop elke dag gedaan te hebben. heb in het afgelopen jaar misschien 10 keer geblowt waarvan misschien 2 keer echt goed, voor de rest gewoon 2 of 3 trekjes. Klik om te vergroten... Stoppen zie mezelf niet doen, eerder structureel blowen. Zo een joint na het avondeten en eentje om 10 uur bijvoorbeeld Klik om te vergroten... jaa ieder z'n ding natuurlijk he, ik ben voor mezelf gestopt met blowen, maar ook voor de mensen om me heen want word er echt super saai van, geen lachkicks, en kan lange grote verhalen totaal niet volgen."
"gebruik gewoon niet diep tot in de nacht"
"Re: ineens een afkeer van cocaine gekregen na 20 jaar gebrui mooi om zulke dingen te lezen zoals dit"