Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
333 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yin Yangs, wel geen idee meer welke kleur ze hadden. Ik denk wit.
J
JoorCashLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hier hangen de Oranje Kersen inmiddels vollop aan de bomen! Echt een topnootje! Met een heerlijk kleurtje voor koninginnedag :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Koninginnedag pillen, geniaal :grin:
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#4
die oranje kersen heb ik ook redelijk wat van in geslagen, maar ik vind dat ze wel erg brokkelig zijn. Hebben de rode duiven gelukkig geen last van. Voor mee te nemen zijn die duiven een stuk fijner, maar verder doen ze beide hun werk wel goed. ongeveer even zwaar gedoseerd, allebei rond de 120 mg
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ga lekker vlinders eten :P
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik verander van sterkste pilletje.

Paar maanden geleden van een vriend een paar pillen gekocht. Groene duifjes. Hij zei oppassen, dit zijn echte klappers, ik neem dit wel met een korreltje zout, dus 1 hele genomen.

Later werd mij gezegd dat er 180mg in zat. En na een uur geloofde ik hem zeker. Dus bij deze, mijn favoriete pilletje.
b
blackviewLid
01-01-2024, 00:00
#7
mijn sterkste was de enige die k had : )

2 orangje bessen van 150mg mdma en 50mg pep per stuk
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
blackview zei:
mijn sterkste was de enige die k had : )

2 orangje bessen van 150mg mdma en 50mg pep per stuk
Klik om te vergroten...
Van welke struik komen die af?

Zulke bessen wil ik ook wel...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze vlinders komen nu toch wel bovenaan m'n lijst van goede pillen.
Hell yeah :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Laatste keer dat ik een pil zag was vorig jaar april. Of eigenlijk voelde, ik heb het ding niet gezien want het was donker en hij zat zomaar ineens in mijn mond toen. Zomaar.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#11
tomz0r zei:
Fishhead0707 zei:
tomz0r zei:
Blauwe Yingyangs blijven chill. Eens in de maand een kwart pilletje met 6 biertjes erbij is ideaal. Hmmm.

En dan eens in het halfjaar knallen met driekwart pil.
Klik om te vergroten...

Kwart pilletje? Dan moet de pil boven de 200 mg zijn wil je nog uberhaput iets voelen... Of je moet 20 kilo wegen?

Lijkt me niet helemaal kunnen. Of je bent super overgevoelig..

:rolleyes: :)
Klik om te vergroten...

150 mg getest.
En het is ook niet heftig. Gewoon lekker, een soort subtiele energieke nuchterheid bij de alcohol met een licht blij gevoel.
Klik om te vergroten...

Iedereen heeft zijn eigen tolerantie met hoeveelheden .
De ene spaced al op 80 wn de andere op 200
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
Heeft niemand door dat die Lanxiang een irritante bot of spammer is? Hij post altijd hetzelfde als wat een paar keer daarboven gepost werd.

Wel droog dat hij bij zo'n uitspraak dan weer een hoop smileys zet. Passend. :grin:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

valt ook echt niemand op :P
N
NoizzeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
tomz0r zei:
Fishhead0707 zei:
tomz0r zei:
Blauwe Yingyangs blijven chill. Eens in de maand een kwart pilletje met 6 biertjes erbij is ideaal. Hmmm.

En dan eens in het halfjaar knallen met driekwart pil.
Klik om te vergroten...

Kwart pilletje? Dan moet de pil boven de 200 mg zijn wil je nog uberhaput iets voelen... Of je moet 20 kilo wegen?

Lijkt me niet helemaal kunnen. Of je bent super overgevoelig..

:rolleyes: :)
Klik om te vergroten...

150 mg getest.
En het is ook niet heftig. Gewoon lekker, een soort subtiele energieke nuchterheid bij de alcohol met een licht blij gevoel.
Klik om te vergroten...
Had ik ook al maar dat gevoel na een kleine hoeveelheid mdma :P
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#14
tomz0r zei:
Fishhead0707 zei:
tomz0r zei:
Blauwe Yingyangs blijven chill. Eens in de maand een kwart pilletje met 6 biertjes erbij is ideaal. Hmmm.

En dan eens in het halfjaar knallen met driekwart pil.
Klik om te vergroten...

Kwart pilletje? Dan moet de pil boven de 200 mg zijn wil je nog uberhaput iets voelen... Of je moet 20 kilo wegen?

Lijkt me niet helemaal kunnen. Of je bent super overgevoelig..

:rolleyes: :)
Klik om te vergroten...

150 mg getest.
En het is ook niet heftig. Gewoon lekker, een soort subtiele energieke nuchterheid bij de alcohol met een licht blij gevoel.
Klik om te vergroten...

Dus jij spacde hem serieus op 37,5 mg.. wel lekker goedkoop zo :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
tomz0r zei:
En het is ook niet heftig. Gewoon lekker, een soort subtiele energieke nuchterheid bij de alcohol met een licht blij gevoel.
Klik om te vergroten...

Fishhead0707 zei:
Dus jij spacde hem serieus op 37,5 mg.. wel lekker goedkoop zo :grin:
Klik om te vergroten...

Zoek de fout.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#16
KoxBox zei:
tomz0r zei:
En het is ook niet heftig. Gewoon lekker, een soort subtiele energieke nuchterheid bij de alcohol met een licht blij gevoel.
Klik om te vergroten...

Fishhead0707 zei:
Dus jij spacde hem serieus op 37,5 mg.. wel lekker goedkoop zo :grin:
Klik om te vergroten...

Zoek de fout.
Klik om te vergroten...

Oke, hij spacde hem niet. Maar de bottemline is dat hij dus genoeg heeft aan het effect van 37,5 mg MDMA. Dus het blijft dan goedkoop. Mja mijn ding is het niet.

:)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik had ooit is grijze kersjes. Getest rond de 100mg maar er zat MDEA in. Iemand hier ervaring mee?

Schijnt harder te gaan dan MDMA, ik heb ze zelf nooit gebruikt.

All time favo: Rolex :hearteyes:

Binnenkort wordt die waarschijnlijk vervangen door de Dollar ($) 128 mg.

:)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fishhead0707 zei:
Dus jij spacde hem serieus op 37,5 mg.. wel lekker goedkoop zo :grin:
Klik om te vergroten...
een kwart pilletje, das toch geeneens de moeite joh
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#19
SperSIZEboon zei:
Fishhead0707 zei:
Dus jij spacde hem serieus op 37,5 mg.. wel lekker goedkoop zo :grin:
Klik om te vergroten...
een kwart pilletje, das toch geeneens de moeite joh
Klik om te vergroten...

Lijkt mij ook.. Maarja ieder ze ding. Mijn ding is het niet.. :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
40 mg mdma geeft al een heerlijke roes hoor met wat biertjes erbij

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3435363738...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."