#1
Yin Yangs, wel geen idee meer welke kleur ze hadden. Ik denk wit.
Van welke struik komen die af?blackview zei:mijn sterkste was de enige die k had : )
2 orangje bessen van 150mg mdma en 50mg pep per stuk
tomz0r zei:Fishhead0707 zei:tomz0r zei:Blauwe Yingyangs blijven chill. Eens in de maand een kwart pilletje met 6 biertjes erbij is ideaal. Hmmm.
En dan eens in het halfjaar knallen met driekwart pil.
Kwart pilletje? Dan moet de pil boven de 200 mg zijn wil je nog uberhaput iets voelen... Of je moet 20 kilo wegen?
Lijkt me niet helemaal kunnen. Of je bent super overgevoelig..
![]()
![]()
150 mg getest.
En het is ook niet heftig. Gewoon lekker, een soort subtiele energieke nuchterheid bij de alcohol met een licht blij gevoel.
W.F.L. zei:Heeft niemand door dat die Lanxiang een irritante bot of spammer is? Hij post altijd hetzelfde als wat een paar keer daarboven gepost werd.
Wel droog dat hij bij zo'n uitspraak dan weer een hoop smileys zet. Passend.![]()
Had ik ook al maar dat gevoel na een kleine hoeveelheid mdma :Ptomz0r zei:Fishhead0707 zei:tomz0r zei:Blauwe Yingyangs blijven chill. Eens in de maand een kwart pilletje met 6 biertjes erbij is ideaal. Hmmm.
En dan eens in het halfjaar knallen met driekwart pil.
Kwart pilletje? Dan moet de pil boven de 200 mg zijn wil je nog uberhaput iets voelen... Of je moet 20 kilo wegen?
Lijkt me niet helemaal kunnen. Of je bent super overgevoelig..
![]()
![]()
150 mg getest.
En het is ook niet heftig. Gewoon lekker, een soort subtiele energieke nuchterheid bij de alcohol met een licht blij gevoel.
tomz0r zei:Fishhead0707 zei:tomz0r zei:Blauwe Yingyangs blijven chill. Eens in de maand een kwart pilletje met 6 biertjes erbij is ideaal. Hmmm.
En dan eens in het halfjaar knallen met driekwart pil.
Kwart pilletje? Dan moet de pil boven de 200 mg zijn wil je nog uberhaput iets voelen... Of je moet 20 kilo wegen?
Lijkt me niet helemaal kunnen. Of je bent super overgevoelig..
![]()
![]()
150 mg getest.
En het is ook niet heftig. Gewoon lekker, een soort subtiele energieke nuchterheid bij de alcohol met een licht blij gevoel.
tomz0r zei:En het is ook niet heftig. Gewoon lekker, een soort subtiele energieke nuchterheid bij de alcohol met een licht blij gevoel.
Fishhead0707 zei:Dus jij spacde hem serieus op 37,5 mg.. wel lekker goedkoop zo![]()
KoxBox zei:tomz0r zei:En het is ook niet heftig. Gewoon lekker, een soort subtiele energieke nuchterheid bij de alcohol met een licht blij gevoel.
Fishhead0707 zei:Dus jij spacde hem serieus op 37,5 mg.. wel lekker goedkoop zo![]()
Zoek de fout.
een kwart pilletje, das toch geeneens de moeite johFishhead0707 zei:Dus jij spacde hem serieus op 37,5 mg.. wel lekker goedkoop zo![]()
SperSIZEboon zei:een kwart pilletje, das toch geeneens de moeite johFishhead0707 zei:Dus jij spacde hem serieus op 37,5 mg.. wel lekker goedkoop zo![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."