Drientje zei:
MDMA is MDMA.
Lul verhaal. Het kan wel anders voelen maar vroeger zat er ook 250 mics standaard in een caspule LSD. Dus er zal wel gewoon meer ingezeten hebben. Iets anders kan ik er niet van maken.
Ehh, als je dat letterlijk zo schrijft klopt het wel, maar de boodschap klopt toch niet helemaal waar
![:openmouth:]()
!
- Je hebt bijvoorbeeld te maken met de kwaliteit van de pers / drukker. Laatst was er een batch met rode kersen die heel slordig was gedrukt, je zag nog allemaal korrels MDMA tussen het bindmiddel zitten, waardoor de opname heel anders plaatsvindt dan met goed verdeeld mdma.
- En sowieso: Bij testcentra meten ze helemaal geen MDMA. (er staat niet voor niets MDxx bij alle pillreport uitslagen). Er wordt gekeken naar 3,4-methylenedioxyphenethylamine als het goed is, maar daar vallen MDEA, MDA en Methylone ook onder. Wie weet werd er vroeger vaak meer MDEA in verwerkt, waardoor je gewoon harder knalt (beetje speedier ook).
Enne, ongelovelijk maar waar, de blauwe boompjes lijken inderdaad die 175+ aan te tikken, ik heb een aantal uitslagen van 170-185 gehoord. Wel een forse spreiding, maar sowieso een forse dosis! Wel bizar hoor, terwijl ook verhalen over de MDMA crisis steeds meer de kop opduiken...