Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
336 weergaven
18-5-2026
w
wazigLid
01-01-2024, 00:00
#1
1- witte fast forward (laatste bach)
2- oranje q dance(oranje standby)
3- groene olifant/groene jumbo

blauwe bomen nog niet tegen gekomen hier!
zou die graag eens hebben!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toevallig deed ik vandaag nog mijn zakje met pillen open en die lucht viel me gelijk weer op.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#3
de GT zei:
momenteel trotse bezitter van blauwe bomen :hearteyes:
afgelopen dodag 1tje ingeleverd, even kijken of de resultaten op pillreports kloppen.

er zou 175+ in zitten :hearteyes:
A.s. dodag kan ik het bevestigen als het goed is (of ontkrachten natuurlijk)
Klik om te vergroten...

Ik ben benieuwd. 175+ lijkt me onmogelijk tegenwoordig.

Mocht het kloppen, dan zit je goed ouwe.. :hearteyes: :hearteyes:

:)
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fishhead0707 zei:
de GT zei:
momenteel trotse bezitter van blauwe bomen :hearteyes:
afgelopen dodag 1tje ingeleverd, even kijken of de resultaten op pillreports kloppen.

er zou 175+ in zitten :hearteyes:
A.s. dodag kan ik het bevestigen als het goed is (of ontkrachten natuurlijk)
Klik om te vergroten...

Ik ben benieuwd. 175+ lijkt me onmogelijk tegenwoordig.

Mocht het kloppen, dan zit je goed ouwe.. :hearteyes: :hearteyes:

:)
Klik om te vergroten...

Nou, mij zou het eigenlijk niet verbazen als er echt 175+ mg MDMA in zit. Er lijken naar mijn mening de laatste tijd juist weer steeds vaker pillen met een hoog MDMA gehalte op te duiken, dus 150+ mg zeg maar. Gaat de goeie kant op :sunglasses:

Al houd ik het nogsteeds gewoon bij capsules :hearteyes:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#5
WappieWappie zei:
Fishhead0707 zei:
de GT zei:
momenteel trotse bezitter van blauwe bomen :hearteyes:
afgelopen dodag 1tje ingeleverd, even kijken of de resultaten op pillreports kloppen.

er zou 175+ in zitten :hearteyes:
A.s. dodag kan ik het bevestigen als het goed is (of ontkrachten natuurlijk)
Klik om te vergroten...

Ik ben benieuwd. 175+ lijkt me onmogelijk tegenwoordig.

Mocht het kloppen, dan zit je goed ouwe.. :hearteyes: :hearteyes:

:)
Klik om te vergroten...

Nou, mij zou het eigenlijk niet verbazen als er echt 175+ mg MDMA in zit. Er lijken naar mijn mening de laatste tijd juist weer steeds vaker pillen met een hoog MDMA gehalte op te duiken, dus 150+ mg zeg maar. Gaat de goeie kant op :sunglasses:

Al houd ik het nogsteeds gewoon bij capsules :hearteyes:
Klik om te vergroten...

We zullen zien, ik ben ze nog niet tegen gekomen. Welke regio woon je?

:)
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fishhead0707 zei:
We zullen zien, ik ben ze nog niet tegen gekomen. Welke regio woon je?

:)
Klik om te vergroten...

Regio Zuid-West NL :smoke:

Maar ik ben ook benieuwd naar de uitslag GT, laat het aub weten zodra de uitslag bekend is :)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#7
WappieWappie zei:
Fishhead0707 zei:
We zullen zien, ik ben ze nog niet tegen gekomen. Welke regio woon je?

:)
Klik om te vergroten...

Regio Zuid-West NL :smoke:

Maar ik ben ook benieuwd naar de uitslag GT, laat het aub weten zodra de uitslag bekend is :)
Klik om te vergroten...

Hmm oke ik regio Haarlem / Amsterdam. Ik ben benieuwd. Ik zie ze hier in ieder geval niet.

:)
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
MDMA is MDMA.

Lul verhaal. Het kan wel anders voelen maar vroeger zat er ook 250 mics standaard in een caspule LSD. Dus er zal wel gewoon meer ingezeten hebben. Iets anders kan ik er niet van maken.
Klik om te vergroten...

Ehh, als je dat letterlijk zo schrijft klopt het wel, maar de boodschap klopt toch niet helemaal waar :openmouth: !
- Je hebt bijvoorbeeld te maken met de kwaliteit van de pers / drukker. Laatst was er een batch met rode kersen die heel slordig was gedrukt, je zag nog allemaal korrels MDMA tussen het bindmiddel zitten, waardoor de opname heel anders plaatsvindt dan met goed verdeeld mdma.
- En sowieso: Bij testcentra meten ze helemaal geen MDMA. (er staat niet voor niets MDxx bij alle pillreport uitslagen). Er wordt gekeken naar 3,4-methylenedioxyphenethylamine als het goed is, maar daar vallen MDEA, MDA en Methylone ook onder. Wie weet werd er vroeger vaak meer MDEA in verwerkt, waardoor je gewoon harder knalt (beetje speedier ook).

Enne, ongelovelijk maar waar, de blauwe boompjes lijken inderdaad die 175+ aan te tikken, ik heb een aantal uitslagen van 170-185 gehoord. Wel een forse spreiding, maar sowieso een forse dosis! Wel bizar hoor, terwijl ook verhalen over de MDMA crisis steeds meer de kop opduiken...
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ow en nog even Bijna on topic :sunglasses: :

Ik heb heb afgelopen weekend zowaar een XTC/MDMA alternatief gebruikt waar ik gewoon Echt heel erg enthousiast over ben: 6-APB. Ik heb nooit een officieel lijstje bijgehouden voor mezelf, maar de ervaring staat sowieso in m'n 'XTC achtige top 5', ik denk zelfs op een derde plek!

Omdat:
- ik het idee had dat deze thread wat vaker wordt bekeken dan andere threads :rolleyes:
- het voor sommigen van jullie misschien wel interessant is (ivm de eventuele MDMA crisis of gewoon als alternatief voor MDMA)
- ik me gewoon het apelazerus heb getikt aan het report
wil ik jullie hier graag even wijzen op de thread met mn user report over 6-APB (of Benzofury):
viewtopic.php?f=21&t=28525

Laterz!
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ben van de provincie zuid holland.

Hiervoor had ik duiven en dollars, die 120-130mg waren,
ook canadezen die 140mg waren.

Een tijd terug had ik nog kersen die 110mg waren.

Tussendoor nog een paar FFWD, en halve maantjes voorbij zien komen, allemaal 150+
Ook nog davidsterren in de kleuren roze, geel en groen voorbij zien komen. resp. 90, 110 en 140mg uit mn hoofd, weet die uitslagen niet meer precies.
de BYY destijds waren ook 130-160mg.

de stap naar 175+ zou wat dat betreft niet onlogisch zijn.

Alle bovenstaande waardes heb ik van mijn verkoper gekregen, en de helft ervan heb ik zelf geverifieerd bij het testcentrum. Daarmee durf ik de andere helft ook wel als betrouwbaar te achten. De waarde van de bomen heb ik ook van mijn verkoper gekregen, en morgen kan ik dat verifieren, en dan zal ik dat hier ook zeker even laten weten.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11


Tot nu toe enkel deze :hearteyes: :grin:



Binnenkort dus maar wat van deze kopen. :hearteyes:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#12
laatst paarse sterren gehad ie knalde tog ook fftjes lekker.

maajja aan de andere kant ik kan mdma/pillen steeds minder waarderen
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#13
Groene canadezen :grin: Heb er laatst 50 voor 2.50 per stuk gekocht
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Jammer van het kleurtje, ziet er niet zo heel fancy uit :P
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Netjes hoor :)
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#16
de blauwe bomen zijn een hoax
De eerste waren inderdaad erg hoog gedoseerd!
Maar dat waren er maar een stukof 50, de rest in amper 120mg:wink:
Nieuwe testresultaten van de jellinek.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Grappig, dat zou heel erg netjes volgens voorspelling zijn :)...

Maarre, waar heb je uitslag(en) van Jellinek gespot? Kan er zo 1,2,3 nog niets over vinden :(
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Telpeva zei:
Grappig, dat zou heel erg netjes volgens voorspelling zijn :)...

Maarre, waar heb je uitslag(en) van Jellinek gespot? Kan er zo 1,2,3 nog niets over vinden :(
Klik om te vergroten...

Middels een dichtstaande maat van mij.
Die heeft ze laten testen en kwamen dus veel lager uit dan hun eerste minibatch waar ik van had gehoord.
Wat ik hoorde is: stuk op 200 van rond de 180mg en de rest is gewoon om en nabij de 120-140.
Wat nog niet gek is natuurlijk.
Maar er gaan meerdere pillen rond met verschikkelijke spreiding, ook zo de standby's hebben de zelfde gezeur.
Ik had er 1 laten testen op 184mg en nu zijn er zelfs resultaten varierend van 37mg tot 188mg.
Maar denk eerder dat er meerdere oplages zijn.
Want weet mij te herinneren van vroeger dat als je er echt veel afnam bij een producent, dat je dan kon bepalen wat je erin wilde hebben.

In ieder geval ik heb mijn nieuwe tablet al gevonden :)
De Oranje Standby :)
Getest op 110mg Amphetamine :) Ow yeah Baby !!! :hearteyes:
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Paarse Mitsubishi (2001)
Salmi (2000)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vers van de pers.

Testen was niet nodig.



Iets dikker als normaal, geen breuklijn. Proper, solid pilletje

146-165.
:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3334353637...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."