Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
329 weergaven
18-5-2026
G
GOEMALid
01-01-2024, 00:00
#1
K heb in het allereerste begin van mijn "carriere" (zo'n 10 jaar terug :flushed: ) een stuk of tig witte gehad zonder opdruk of wat dan ook.

Normaal formaat 8/4 en erg zacht van struktuur,MANNNN wat gingen we daar kneiterhard op....nix kauwen of grote kijkers maar GAAAAAANNNN.

HQ tijd in de Melkweg zeg maar.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#2
goed voorbeeld dat van die boter.

Ik heb het geprobeerd, en het scheelt inderdaad ongeveer een half uur. :rolleyes:
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zaterdag zeer lekker gegaan op een blauwe boom....na een halve zat ik al in een heerlijke space. :grin:
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#4
GOEMA zei:
HQ tijd in de Melkweg zeg maar.
Klik om te vergroten...

Super tijd inderdaad, en die kruimelige witte ken ik ook nog wel:)
Lekkere tom harding setjes erbij en gaan!
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#5
afgelopen weekend mijn beste pil ooit samen met een vriendin genomen: de originele blauw driehoekige mitsu... :grin: wat een avond!

Ik heb nog 1 2/3 pil over, de allerlaatsen, daarna is het echt voorbij. Nog 1x super genieten.. over een tijdje :tongueout:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
endor zei:
Je moet niet naar hem luisteren , er zijn altijd wel bepaalde personen op een forum die je je aan kan irriteren.
Gewoon negeren.
Klik om te vergroten...

Nouja, alle info op pillreports/DF over Stand-By's komt wel van hem af, ik snap wel wat ie bedoelt.

Ach ja, die Stand-By's zijn net zo goed een hoax als die bomen als het waar is dan. Ben benieuwd als we een keertje resultaten horen van andere mensen als bigguy over die boompjes, haha.

En ach fuck it joh als die bomen overgeprijsde crap blijken te zijn dan koop ik toch gewoon dollars :grin:
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben toch ook wel benieuwd naar die boompjes. Schijnen rond de 180 mg te zitten.
En op PF zijn ook al verschillende testresultaten bekend van meerdere personen.
Ik denk dat ik eens wat van die bomen ga scoren, dan kan ik het zelf proberen.
Misschien ga ik er ook wel eentje laten testen, je weet maar nooit toch?
B
BirdoLid
01-01-2024, 00:00
#8
De eerder besproken rode dollars zijn misschien niet de sterkste die ik heb gehad,
maar wel mijn favoriet geworden. Gewoon stabiele schijven zonder een te gekke spreiding,
voor mij persoonlijk een perfecte hoeveelheid mdma om lekker een hele te droppen =).
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb niet echt veel ervaring met pillen.
Maar mijn favoriete zijn toch wel halve (gespikkelde) maantjes en blauwe dolfijntjes.
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nieuw in mijn omgeving Gele Maantjes.
Van horen zeggen zijn er ook Blauwe maar die zijn Methamphetamine.

Gele zijn als het goed is MDA

Tonight in the test benche:)
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#11
Groene canadezen vind ik het fijnste, maar ik heb ook niet zo heel veel soorten gehad.
Ervaring met:
Rode dollars
Groene canadezen
Rode ster
witte rolex; echt rommel, weinig mdma en een batch zat mcpp in
wit/roze playboys; net zulke troep, viel uit elkaar en zat ook mcpp in.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Forum regels gelezen?
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik post niet zo heel veel hier. Ik zie ook net dat er al weer een hoop onzin bij is gekomen.

ik heb destijds gebeld voor de uitslag, die was 176. Later ben ik nog een keer langs gegaan omdat ik had begrepen dat er inmiddels genoeg resultaten waren voor een herkenning. En ik was wel benieuwd naar de spreiding. Die bleek 145-190.

Relatief grote spreiding wel.

Ik heb ook wat fastforwards liggen, maar ben daar toch minder blij mee. Die spreiding is wel smaller, maar de topwaarden liggen lager en ze hebben geen breeklijn. Dat is iets wat ik toch wel vrij belangrijk vind bij pillen van boven de 120mg. Bovendien zijn de fastforwards hier weer duurder juist.

Bomen een hoax? nee. Standby's zijn we leen aanfluiting geweest voor zover ik weet.
Rode dollars zijn al vanaf het begin gewoon goed, evenals de groene canadezen. Wil je het op safe spelen ga je voor een van die. Daar zijn al een tijd lang geen fakes van bekend, en zitten erg steady rond de 125 (dollars) en 140 (canadezen). Zijn stevig gedrukte pillen met breeklijn.

De fastforwards en de boompjes zijn relatief recente pillen die erg hoog gedoseerd zijn. Daarom loop je daarbij altidj het risico dat je een potentiele 2e batch koopt waar evt minder in zit. Bij beide soorten ben ik dat nog niet tegen gekomen overigens.

Wil je voor een hoog gedoseerde pil gaan kun je jezelf afvragen wat je belangrijker vindt:
hoger gemiddelde en/of topwaarde, wel/geen breeklijn, of juist weer een smallere spreidingsrange.

Verder hangt het natuurlijk ook van het aanbod af, als je enkel de fastforwards aangeboden krijgt, kan je wel bomen willen, maar wellicht heb je geen keus? en vice versa natuurlijk.
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
dubbelpost
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Birdo zei:
De eerder besproken rode dollars zijn misschien niet de sterkste die ik heb gehad,
maar wel mijn favoriet geworden. Gewoon stabiele schijven zonder een te gekke spreiding,
voor mij persoonlijk een perfecte hoeveelheid mdma om lekker een hele te droppen =).
Klik om te vergroten...

Daar ben ik het op basis van mijn dollar ervaring wel mee eens ja.. :) Al zegt de opdruk natuurlijk niets, en kan jij compleet andere dolalrs hebben dan mij. Maarja nu we toch over opdrukken praten. :)
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zo'n 10 jaar geleden m'n beste pillen gehad :grin:

1 witte (tonnetjes noemden ze die)
2 blauwe sterretjes
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Beste k00k,

er staan witte vierkante klavertjes bij de duitse sectie: http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=22802 , zoals hierboven geschreven maakt opdruk niets uit maar de kans zit er in dat het jouw pillen zijn
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bigguy zei:
Nieuw in mijn omgeving Gele Maantjes.
Van horen zeggen zijn er ook Blauwe maar die zijn Methamphetamine.

Gele zijn als het goed is MDA

Tonight in the test benche:)
Klik om te vergroten...
:hearteyes: Doe mij maar een paar van die twee.
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Beanhead zei:
Bigguy zei:
Nieuw in mijn omgeving Gele Maantjes.
Van horen zeggen zijn er ook Blauwe maar die zijn Methamphetamine.

Gele zijn als het goed is MDA

Tonight in the test benche:)
Klik om te vergroten...
:hearteyes: Doe mij maar een paar van die twee.
Klik om te vergroten...
JA MDA lijkt mij ook wel vet.
Helaas is het angstvallig stil geworden rondom dit kleine hype-je.
Ik denk dan ook dat het gewoon wederom een hoax is.
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou die Blauwe bomen zijn wel erg hard van hun kortstondige troontje geslagen.
Nadat vandaag meerdere resultaten van rond de 140 a 150mg te horen zijn gekomen.
Is er de nieuwe FF met maarliefst 204mg getest.
Absurd hoog als je het mij vraagt maar ja toch een stabiele tablet is dat.

Over die maantjes, dat is geen hoax hoor, die zijn wel degelijk getest op

Blauwe maan : 70mg Methamphetamine
Gele maan : 102mg MethyleenDioxyAmphetamine (MDA)

Welmoet ik zeggen dat ik wel iets te hard ging van die blauwe maantjes, en dat die dosering wel de helft zou mogen zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3637383940...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."