Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hier nog iemand met hetzelfde probleem. Eerst at ik op een werkdag 8 boterhammen en tegewoordig hooguit 5.' Heb wel eens gedacht van hmm miss komt dit door het dagelijks blowen. Maar heb er idd ook niet echt bij stilgestaan. Dit blijf ik even in de gaten houden!"
"wiet,mdma af en toe ghb en soms beetje sos. alhoewel de laatstse 2 mijn niet heel erg aanspreken maar zijn op zn tijd gwn eens leuk"
""
"vind dit een heerlijke combo"
"Mrrow14 zei: 1 flugel flesje gevuld met ghb 10 euro Klik om te vergroten... hier is een flugel 5 eurie (20ml) redbull shotje 10 eurie(60ml) kwart liter 30 eurie de kwaliteit is ook aardig, maar zeluf niet zn fan meer van de g bah"
"kent t wel dat herhalen van een bepaald woord of een bepaalde zin 1 wie: als mensen tegen me praate en ben er niet bij met me gedachten schrik ik en roep ik wie!! maar dat is aleen alsk echt goed koek ben:P 2 heuj heuuuj heeeeeuj steeds langer tot kt beu ben:P' 3pfffffff, gwn omdat dat zo lekkr is op dat moment:P dat was m wel denk zo:P"
"heb het ook een aantal weekende achter elkaar gedaan(2 maanden ong), maar je merkt dat je met t weekend meer nodig hebt voor t zelfde effect geen aanrader dus!!"
"1- witte fast forward (laatste bach) 2- oranje q dance(oranje standby) 3- groene olifant/groene jumbo blauwe bomen nog niet tegen gekomen hier! zou die graag eens hebben!"
"Chaincells zei: wazig zei: 1- witte fast forward (laatste bach) 2- oranje q dance(oranje standby) 3- groene olifant/groene jumbo blauwe bomen nog niet tegen gekomen hier! zou die graag eens hebben! Klik om te vergroten... Welke regio is die groene jumbo? Hoorde goede verhalen, maar weet niet of het de zelfde zijn Klik om te vergroten... noord-braband"
"knolselderij zei: die oranje q-dance zal wel redelijk werken maar fokking duur zijn omdat iedereen hem toch wel koopt Klik om te vergroten... qwa prijs/kwalliteid verhouding prima, had ze voor onder de 4 euro pst."