Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
283 weergaven
18-5-2026
D
DeltaGunnerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Over witte speakers gesproken: ik heb tot nu toe alleen maar speakertjes gebruikt maar wat vindt een ervaren xtc-er nou van speakers? :confused:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speakers valt niets meer over te zeggen... 1000 verschillende batches..

In januari nog een paar gehad, erg lekker en goede druk.

Top 3:

1. De échte namaak blauwe mitshu's uit..2009 ofzo?
2. Rode hartjes (geen opdruk, hartvorm) Niet zo sterk maar met (denk ik) een heerlijke MDxx als toevoeging.
3. Witte speakers, 1e batch.

Maar als ik echt goed nadenk over mn top 3 merk ik dat de setting veel meer invloed heeft op de positieve ervaring dan de sterkte van de pil. Want 2 en 3 komen denk ik niet eens boven de 100mg maar de ervaring er rondomheen was gewoon geweldig.
D
DubstepmothrfckzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rode Defqons ! :hearteyes:
A
AFK47Lid
01-01-2024, 00:00
#4
1. Gele Triforce (220~MG): Zelden zo hard gehallucineerd van de X, op een gegeven moment dacht ik de trapleuning te pakken was het iemands hoofd perongelijk, die gast kon er wel om lachen want die ging ook kneiterhard en ik kon hem ook vaag.

2. Witte Speakertjes (210~MG) Hiermee was ik met een paar maten gewoon over straat, op een gegeven moment zien ik en een vriend toch echt een man met een hond lopen, zegt een nuchtere uit onze groep dat die man met hond er helemaal niet is. :mrgreen:
R
RobbinLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb niet zoveel verschillende gehad.. Rooie defqon, blauwe defqon & Donkerblauwe defqon..

Donkerblauwe defqon zijn echt de BOM !! (220MG-240MG)
lekker gaan op die dingetjes hoor ! :)
H
HendroidLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blauwe defcon stond ik erg strak van en ik heb een keer witte mitsubitshi gehad daar kreeg ik een heel erg love gevoel van en een zeer relaxte trip. maarja ik gebruik nu alleen nog maar kristallen
f
flexxoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn favorieten zijn de 1ste batch blauwe defqons.

Maar momenteel oranje red bulls en nintendo's zijn ook erg goed
F
FoxtrotLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oranje Redbulls
Nintendos
Witte Speakers
W
WawaLid
01-01-2024, 00:00
#9
zit er zoveel verschil in welke pil je neemt ja? Ik heb 1 keer Rode smileys gehad en 3 keer blauwe defqons dacht dat het verschil zat in de sterkte. Eigenlijk gebruik ik alleen maar kristallen omdat die gewoon standaard een chille flow geven (dealer heeft ze 80% :hearteyes:)
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind het moeilijk te kiezen. De eerste keren was op salmiak hartjes, deze heb ik als meest heftig ervaren. Hier heb ik overigens ook het meest op gehallucineerd, wat ik zelf altijd een erg leuke bijkomstigheid vind. Echter denk ik zelf dat ik meer met nostalgische gevoelens terug kijk op deze pillen, het was nieuw voor me, waardoor ik er harder op ging.
Later heb ik nog een scala aan verschillende pillen gebruikt, waarvan de blauwe mitchu's het fijnst waren. Lekker love gevoel en lekker gespaced :)
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
nee maakt geen verschil :P. Dat zit allemaal tussen de oren, ligt ook aan de setting, hoe goed je gegeten hebt (denk aan serotonine voedsel zoals bananen en chocola :P), vitamines en zo en ook hoe lang je niks gedaan hebt, hoe je je voelt op het moment, de sfeer op het feest, noem maar op :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Klopt een gedeelte wel van Harry.

Maar dingen zoals chocolade en zeker bananen zijn te verwaarlozen..DIt merk je niet, wanneer je normale consumeerbare hoeveelheden neemt.

Daarnaast kunnen er zeker grote verschillen tussen pillen zijn.
Hoewel de Nederlandse pillen markt een van de schoonste is, kunnen er wel een aantal andere stoffen (vaak MDMA look a likes) aan worden toegevoegd.
Denk hierbij aan MDA of bijv. MccP.
Door sommige van deze stoffen veranderd het effect toch wel degelijk, bij andere maakt het een wereld van verschil.

Maar denk dat set en setting meeste invloed heeft op de spaceheid, love gevoel of hallucinaties.
Dat gecombineerd met de dosis MDMA, uiteraard.

OT: witte speakers.
Heerlijk, 1 pil door vieren en heel de avond mee doen.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja oke, dat bananen en zo is te verwaarlozen, maar ik denk dat het wel degelijk helpt, ook deels tussen de oren, maar goed als het voor mij werkt dan werkt het toch :P. Laat me dan lekker in die waan :grin:

Meeste bekende pillen als defqon's, redbulls, nintendo's enzovoort zijn volgens mij gewoon redelijk schone M hoor? Zouden die paar procent zo groot effect op de trip hebben? Zoveel dat je je slecht gaat voelen. Van MccP wel, maar MDA wordt het ook niet heel veel anders van, alleen hallucineren of nog wel meer?
Maar dat zit toch echt in weinig pillen, wou dat in mijn pillen een beetje MDA verwerkt zat :P. Lijkt me wel een leuk stofje in de mix met mdma
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
In bananen zit inderdaad L-Tryptofaan, een voorloper van 5-HTP, wat in je lichaam weer kan worden opgezet in serotonine.

Máár, je tryptofaan peil stijgt niet na het eten van 1 banaan. En aangezien de ADH bij bananen 1 (of 2..) is zal het gewoon niet werken.
Kun je beter echte pre loaders halen waarin deftige hoeveelheden 5-HTP ed. in zit. Sorry als ik je nu uit je waan help.
Maar wil het toch even benadrukken, aangezien jij wellicht graag in je eigen verhaaltjes gelooft (tuurlijk, als je van een banaan eten harder gaat, waarom zou je dat niet willen dan??) maar er zijn ook nog een hoop andere mensen die het lezen.
En we willen wel correcte informatie hier natuurlijk :grin:

Zoals ik al zei is de Nederlandse markt inderaad vrij schoon, zeker het afgelopen jaar.
Zoals je al zegt kun je van mccp flink slecht voelen, maar bij sommige mensen bootst dit toch wel redelijk het MDMA effect na.
MDA heeft een (Dacht ik) langer effect, en is inderdaad meer hallucinerend en minder stimulerend. Het is inderdaad erg leuk om met de mix MDMA/MDA te gaan spelen, maar again: sinds de terugkomst van goedkope grondstoffen voor MDMA wordt dat vooral gebruikt.

Ik bedoelde er enkel mee te zeggen dat wanneer je bijv. een hallucinatie hebt op MDMA, die niet perçe hoeft te liggen aan de set en setting. Vaak wel.
Zo kunnen bijv. de lichten op een mooi feest al net zo hallucinerend werken als wat MDA..
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ga dit niet lezen, heb je eerste stukje gelezen en als ik dit helemaal ga lezen geloof ik niet meer in mezelf. En gaat het niet meer werken :P.
Maar weet ook wel dat het niet echt werkt, maar ik heb er gewoon een beter gevoel bij als ik 2 weken van te voren 1 a 2 bananen per dag eet, nog wat ander fruit, vitamines en dat soort dingen neem. Maar dat is persoonlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5960616263
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."