Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
286 weergaven
18-5-2026
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#1
geen naam ervoor?
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#2
kerel ik d8 dat het speed pillen waren..?

je maakt mij echt niet wijs dat je van 90mg speed gaat halucineren hoor..

je mag dan 15 zijn, maar zelfs mijn nichtje van 3 kan je 90 mg voeren zonder halucinaties..

ik geloof der eerlijk gezegt niks meer van...
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#3


Deze maar dan gladder zeg maar,dat zijn ze :grin:
l
lespaulLid
01-01-2024, 00:00
#4
de beste die ik ooit gehad heb zijn de witte mtv tjes
een half jaar geleden

ik heb nog nooit zo lekker gevoeld als toen!!!
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Qocaïne zei:
PM verstuurd naar need^weed

om topic vervuiling tegen te gaan!
Klik om te vergroten...
ok :P
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#6
8 jaar geleden:

toen gingen cactussen (cilinders) rond en purperen hartjes, pillen zo groot als het topje van je pink. +- 250mg mdma. Voordeel was dat iedereen ze had en dus geen pep in omloop, iedereen happy en niemand agressfief.

Dezer dagen mja eigenlijk zeer veel rommel buiten een paar ying-yang dingetjes. Mitsibishiw zijn misschien wel leuk maar veeel te veel pep, ok je staat wel strak maar dat verwacht ik niet dan koop ik wel speed (wat rommel is)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blauwe Peacjes!
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#8
need^weed zei:
beste, k weet niet prcies hoe ze heten (ik denk peacejes of iets in die richting door het logo)

ze zijn blauw met een peace teken en achterop een breeklijntje als je goed kijkt zie je ook witte stukjes zitten. :mrgreen:

aantal mg weet ik niet
:mrgreen:

miss dat iemand deze ook kent?? :openmouth:
Klik om te vergroten...


Qocaïne zei:
Blauwe Peacjes!
Klik om te vergroten...

hebben wij het over dezelfde??? :openmouth:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
need^weed zei:
need^weed zei:
beste, k weet niet prcies hoe ze heten (ik denk peacejes of iets in die richting door het logo)

ze zijn blauw met een peace teken en achterop een breeklijntje als je goed kijkt zie je ook witte stukjes zitten. :mrgreen:

aantal mg weet ik niet
:mrgreen:

miss dat iemand deze ook kent?? :openmouth:
Klik om te vergroten...


Qocaïne zei:
Blauwe Peacjes!
Klik om te vergroten...

hebben wij het over dezelfde??? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk wel ^_^



^ misschien onduidelijke pic. Maar ze zijn echt blauw.. en hebben idd ook witte puntjes als je goed kijkt!

heerlijk mdma gevoel :hearteyes:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Qocaïne zei:
need^weed zei:
need^weed zei:
beste, k weet niet prcies hoe ze heten (ik denk peacejes of iets in die richting door het logo)

ze zijn blauw met een peace teken en achterop een breeklijntje als je goed kijkt zie je ook witte stukjes zitten. :mrgreen:

aantal mg weet ik niet
:mrgreen:

miss dat iemand deze ook kent?? :openmouth:
Klik om te vergroten...


Qocaïne zei:
Blauwe Peacjes!
Klik om te vergroten...

hebben wij het over dezelfde??? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk wel ^_^



^ misschien onduidelijke pic. Maar ze zijn echt blauw.. en hebben idd ook witte puntjes als je goed kijkt!

heerlijk mdma gevoel :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Jaaaa idd die bedoel ik ook :mrgreen: die werken prcies hoe een xtyc pil moet werken heerlijke dingen :mrgreen: :openmouth: :openmouth:

als je deze slikt hoeveel neem jij er dan meestal en weet jij toevallig hoeveel mg mdma erin zit? :hearteyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb aan één pilletje genoeg :)

de pillen zijn getest op 110mg MDMA
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Qocaïne zei:
ik heb aan één pilletje genoeg :)

de pillen zijn getest op 110mg MDMA
Klik om te vergroten...

ik altijd 2

2 op me tong leggen en dan doorslikken :mrgreen: van meerdere tegelijk ga je super hard :mrgreen:

ik heb nog niet zo heel vaak xtc gehad en mijn eerste pil was dus ook deze ik heb alleen nog maar deze gehad :openmouth: zo te zien niet slecht 110 mg is best veel

omg zit me nu te bedenken wat ik dan gdv dom ben geweest om de eerste keer in me leven 2 van deze te nemen(zat wel 1 uur tussen na de inname van de 2e pil want ik dacht dat de eerste niet werkte(ik was toen nog een onwetend iemand van drugs) :openmouth: gelukkig ging alles goed :mrgreen:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
PM verstuurd naar need^weed

om topic vervuiling tegen te gaan!
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb nu deze binnen....
Ze zijn getest en het moeten harde snoepies wezen!
Ik moet ze nog proberen,maar ze zijn iig een stuk groter dan normale.




G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#15
BobG zei:
Jongen hetzelfde is met wiet, als jij jezelf wijsmaakt dat je van 1 joint niet stoned wordt, wordt je dat ook gewoon niet.
Klik om te vergroten...

ik zal het is proberen :P
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#16
onthoud dat de grote natuurlijk niks zegt hé

wat me opvalt is dat ze volgens mij erg kwetsbaar zijn ik zie allemaal losse brokjes en stukjes en korreltjes in dat zakje :openmouth:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Trip Unit zei:
Ik heb nu deze binnen....
Ze zijn getest en het moeten harde snoepies wezen!
Ik moet ze nog proberen,maar ze zijn iig een stuk groter dan normale.




Klik om te vergroten...


Hier zij spreekt ook over witte ster en ze schijnen volgens nicole niet zo sterk te zijn

hier de link, laat haar anders ook die foto's zien kan je kijken of ze dezelfde had, want als je haar verhaaltje leest zijn het KUT pillen

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=3089
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#18
need^weed zei:
onthoud dat de grote natuurlijk niks zegt hé

wat me opvalt is dat ze volgens mij erg kwetsbaar zijn ik zie allemaal losse brokjes en stukjes en korreltjes in dat zakje :openmouth:
Klik om te vergroten...


Ja klopt man,ze zijn wel snel stuk...



need^weed zei:
Hier zij spreekt ook over witte ster en ze schijnen volgens nicole niet zo sterk te zijn

hier de link, laat haar anders ook die foto's zien kan je kijken of ze dezelfde had, want als je haar verhaaltje leest zijn het KUT pillen

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=3089
Klik om te vergroten...
Ja idd maar dit zijn anderen want deze zijn al getest door mijn verkoper en volgens hem zijn ze kneiterhard,deze persoon is voor mij wel betrouwbaar,dus ik merk het binnenkort zelf wel :P
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Volgens mij zijn kwetsbare pillen een soort van teken van puurheid, minder bindmiddel = hogere verhouding werkzame stof?



Dit zijn olifantjes, of Cote d'Or.(let niet op het geld :P)
Deze pillen waren samen met witte mitsu's het meest gewild.
Maar die mitsu's heb ik nooit lekker op gespaced, ik ging er steeds te hard op.
r
rinickieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben rinick en ik doe die pillen in me ass , dan ga je pas echt gekke dingen doen , hihihi :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."