#1
geen naam ervoor?
ok :PQocaïne zei:PM verstuurd naar need^weed
om topic vervuiling tegen te gaan!
need^weed zei:beste, k weet niet prcies hoe ze heten (ik denk peacejes of iets in die richting door het logo)
ze zijn blauw met een peace teken en achterop een breeklijntje als je goed kijkt zie je ook witte stukjes zitten.![]()
aantal mg weet ik niet
miss dat iemand deze ook kent??![]()
Qocaïne zei:Blauwe Peacjes!
need^weed zei:need^weed zei:beste, k weet niet prcies hoe ze heten (ik denk peacejes of iets in die richting door het logo)
ze zijn blauw met een peace teken en achterop een breeklijntje als je goed kijkt zie je ook witte stukjes zitten.![]()
aantal mg weet ik niet
miss dat iemand deze ook kent??![]()
Qocaïne zei:Blauwe Peacjes!
hebben wij het over dezelfde???![]()
Qocaïne zei:need^weed zei:need^weed zei:beste, k weet niet prcies hoe ze heten (ik denk peacejes of iets in die richting door het logo)
ze zijn blauw met een peace teken en achterop een breeklijntje als je goed kijkt zie je ook witte stukjes zitten.![]()
aantal mg weet ik niet
miss dat iemand deze ook kent??![]()
Qocaïne zei:Blauwe Peacjes!
hebben wij het over dezelfde???![]()
Waarschijnlijk wel
![]()
^ misschien onduidelijke pic. Maar ze zijn echt blauw.. en hebben idd ook witte puntjes als je goed kijkt!
heerlijk mdma gevoel![]()
die werken prcies hoe een xtyc pil moet werken heerlijke dingen
Qocaïne zei:ik heb aan één pilletje genoeg
de pillen zijn getest op 110mg MDMA
van meerdere tegelijk ga je super hard

BobG zei:Jongen hetzelfde is met wiet, als jij jezelf wijsmaakt dat je van 1 joint niet stoned wordt, wordt je dat ook gewoon niet.
Trip Unit zei:
need^weed zei:onthoud dat de grote natuurlijk niks zegt hé
wat me opvalt is dat ze volgens mij erg kwetsbaar zijn ik zie allemaal losse brokjes en stukjes en korreltjes in dat zakje![]()
Ja idd maar dit zijn anderen want deze zijn al getest door mijn verkoper en volgens hem zijn ze kneiterhard,deze persoon is voor mij wel betrouwbaar,dus ik merk het binnenkort zelf wel :Pneed^weed zei:Hier zij spreekt ook over witte ster en ze schijnen volgens nicole niet zo sterk te zijn
hier de link, laat haar anders ook die foto's zien kan je kijken of ze dezelfde had, want als je haar verhaaltje leest zijn het KUT pillen
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=3089
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."