Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
328 weergaven
18-5-2026
R
RankoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zonder twijfel, de Fast Forward, 3e batch. Had de mijne getest op 207mg. Wat een knallers! 1x een hele genomen, op Q-Base, dat is me geen 2e keer overkomen :tearsofjoy:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
maartentjek zei:
Verreweg de sterkste pil: Witte Fast Forwards. Genomen op een kermis in september 2010. Getest op 208 miligram MDMA. In totaal 2.5 van genomen, uiteraard goed verdeeld over de hele avond. Ik hallucineerde vanalles op mijn mobiel :hearteyes:. Jammer dat deze niet meer te krijgen zijn. Nu maar overstappen op de Groene Olifantjes :P .
Klik om te vergroten...

En de groene olifantjes worden niet meer gemaakt, dan maar naar de groene eekhoorntjes?

Ik ga in iedergeval voor de laatste batch oranje Q-dancejes! :hearteyes: :sunglasses:
R
RankoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad, Eekhoorntjes zijn de opvolger van de Olifanten. Damn wat waren die fijn. Staan op een goede 2e plek in bijn top-5. Eekhoorntjes gaan we op Hard Bass maar eens uittesten, maat van me ging er heerlijk op bij X-Qlusive :mrgreen:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mooi heh die eekhoorntjes... Lekker sterk en dubbele breeklijn, stevige pil
:hearteyes:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#5
Beanhead zei:
Mooi heh die eekhoorntjes... Lekker sterk en dubbele breeklijn, stevige pil
:hearteyes:
Klik om te vergroten...

mogelijk vanavond ook proberen, of misschien de blauwe albertheintjes (nieuw?).

of gewoon aan de G of pep :)
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#6
TRAVOLTA zei:
of misschien de blauwe albertheintjes (nieuw?).
Klik om te vergroten...


zalig!!!!

zijn best "oude " pillen ik heb er vorig jaar in mei 1tje gehad nadat ik voor 7 maanden was gestopt! goeie herinerin en ik was ZOOO weg :hearteyes: :hearteyes:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#7
hahahahaha blauwe albertheintjes, schitterent, die merken tegenwoordig, strax hebbie ook nog gele wibra's
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#8
de GT zei:
fijn, zijn we het uiteindelijk toch met elkaar eens
Klik om te vergroten...

TOPPIE! :)
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#9
de GT zei:
fijn, zijn we het uiteindelijk toch met elkaar eens.

@ iedereen, laat in t vervolg alle 'testresultaten' die je niet ZELF van het lab hebt maar achterwege in dit soort topics. Zorgt alleen maar voor verwarring.

OVerigens heb ik al die resultaten die ik noemde wel zelf van t lab. Die soorten hebben hier allemaal de revue gepasseerd, en ik heb ze allemaal ook gehad en getest. Niet dat ik ze allemaal heb geslikt, dat zou een beetje te gortig zijn. Ik heb het afgelopen half jaar 2,5 blauwe boom op.

Waarom ik er dan zoveel laat testen? Omdat het goed is om te weten wat er rond gaat, en wie er allemaal bullshit verkopen. Dan weet je ook meteen in hoeverre piet of jan te vertrouwen is. Kan nuttige informatie zijn voor in de toekomst. Wie weet...
Klik om te vergroten...

Ik geef je groot gelijk, alles un keer te laten testen, maar ik zou tog eerder mijn eigen shit laten testen, die ik wil gaan gebruiken, en niet zomaar iets wat ik niet vn plan ben om te doen..
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#10
Groenekruis zei:
Ik geef je groot gelijk, alles un keer te laten testen, maar ik zou tog eerder mijn eigen shit laten testen, die ik wil gaan gebruiken, en niet zomaar iets wat ik niet vn plan ben om te doen..
Klik om te vergroten...

Nee dat zou ik ook niet doen... Maak ik mezelf alleen maar lkkr :grin:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#11
wij hier hadden nog nooit een pilletje laten testen,gelukkig zag ik door het "niet testen" in dat ik wel moest testen,

maar daar kom je pas achter als je je drugs niet laat testen
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#12
de GT zei:
Ik heb het afgelopen half jaarg zi 2,5 blauwe boom op.
Klik om te vergroten...

en net bij die zit je dan weer fout want die spreiding was dan weer HEEL groot

sommigen werden zelfs getest op 140 mdma ma andere dan weer op 192
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#13
rooie duifjes zijn zonder twijfel mijn favoriet.
Ik kan ook nog aan Qdance pillen komen maar ik heb eerst 1 testertje gehaald. Donderdag krijgen wij de uitslag :grin:
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snoepende-Neerlander zei:
rooie duifjes zijn zonder twijfel mijn favoriet.
Ik kan ook nog aan Qdance pillen komen maar ik heb eerst 1 testertje gehaald. Donderdag krijgen wij de uitslag :grin:
Klik om te vergroten...

Zeker zijn de rode duifjes goed!! Alleen niet meer te verkrijgen hier... Zijn ze nog wel in de handel?
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij ons in het zuiden nog wel, maarja, je weet niet meer wat 'echt' en nep is na die doden.
Maar die duiven die ik had en heb zijn voor zo ver ik weet nog wel in de handel.

Misschien een wat oudere partij die iemand nog had of zo, want mijn dealer is nou niet het stereotype dealer.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snoepende-Neerlander zei:
Misschien een wat oudere partij die iemand nog had of zo, want mijn dealer is nou niet het stereotype dealer.
Klik om te vergroten...
Haha, gelukkig zijn er veel niet-stereotype-dealers, ik weet nog hoe opgelucht ik was (en verbaasd) bij mn eerste contacten... 2 malloten wel gehad en snel gedumpt, en qua sos heeft het even geduurd, maar heb nu allemaal prima studenten / kerels met wie ik t goed kan vinden (y)
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja precies dat vind ik ook belangrijk bij een dealer.
Mijn eerste dealer was echt een beetje een gladjanus.
De huidige is wel een beetje een vreemde snuiter maar ik heb wel het gevoel dat ik bij hem goed zit. En het gevoel vindt ik erg belangrijk, zeker op het begin als je allerlei contacten via mensen krijgt.

Ik belde met beide kerels zonder dat ik wist wie ze waren :tearsofjoy:
Dan spraken we ergens af, en voila klaar was cake.

OT: Ik krijg donderdag de uitslag van die Qdance pillen. Ik heb ze geschat op ongeveer 180 mg MDMA. Als dat zo is ben ik natuurlijk blij, maar niet alleen dat, dan wordt dat dus ook de sterkste pil die ik tot nu toe genomen heb :hearteyes:
D
De SituatieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Uiteraard is je eerste als je een goede had, de beste en bij mij was dat in begin 2003 een groen plat breed pilletje zonder logo met breeklijn en ze waren erg professioneel gestampt.
En natuurlijk de pillen van nu die zijn gewoon te hoog gedoseerd had laats een oranje aan en uit knop voor mij perfect maar voor een beginneling pfff. :confused: :grin: :wave:
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja die Oranje aan en uit knop worden ook wel Qdance pillen genoemd :P
Ik krijg daar morgen de testuitslag van.

Die eerste dealer heeft mij 5 witte mitschubishi voor 5 euro per stuk verkocht, was dus gewoon afzetterij. Er bleek maar 51 mg MDMA in te zitten.
Ik had die 2de kerel een keer met carnaval ontmoet en toen had hij rooie duifjes waar ik er 1 van had gekocht. Daarna was ik (omdat ik zo bezopen was) het gezicht van die dealer vergeten. Het was dus best grappig toen ik via een vriend zijn nummer kreeg en ik met hem dus afsprak, toen herkende ik hem weer en hadden we gewoon chill gepraat en was er meteen een gevoel van gemak :grin:
D
De SituatieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dealers zijn altijd heel aardig (niet allemaal uiteraard) terwijl je wordt opgegroeid (denk aan media) dat het boeven zijn. :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3738394041...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."