#1
Zonder twijfel, de Fast Forward, 3e batch. Had de mijne getest op 207mg. Wat een knallers! 1x een hele genomen, op Q-Base, dat is me geen 2e keer overkomen ![:tearsofjoy:]()
maartentjek zei:Verreweg de sterkste pil: Witte Fast Forwards. Genomen op een kermis in september 2010. Getest op 208 miligram MDMA. In totaal 2.5 van genomen, uiteraard goed verdeeld over de hele avond. Ik hallucineerde vanalles op mijn mobiel. Jammer dat deze niet meer te krijgen zijn. Nu maar overstappen op de Groene Olifantjes :P .

Beanhead zei:Mooi heh die eekhoorntjes... Lekker sterk en dubbele breeklijn, stevige pil
![]()
TRAVOLTA zei:of misschien de blauwe albertheintjes (nieuw?).
de GT zei:fijn, zijn we het uiteindelijk toch met elkaar eens.
@ iedereen, laat in t vervolg alle 'testresultaten' die je niet ZELF van het lab hebt maar achterwege in dit soort topics. Zorgt alleen maar voor verwarring.
OVerigens heb ik al die resultaten die ik noemde wel zelf van t lab. Die soorten hebben hier allemaal de revue gepasseerd, en ik heb ze allemaal ook gehad en getest. Niet dat ik ze allemaal heb geslikt, dat zou een beetje te gortig zijn. Ik heb het afgelopen half jaar 2,5 blauwe boom op.
Waarom ik er dan zoveel laat testen? Omdat het goed is om te weten wat er rond gaat, en wie er allemaal bullshit verkopen. Dan weet je ook meteen in hoeverre piet of jan te vertrouwen is. Kan nuttige informatie zijn voor in de toekomst. Wie weet...
Groenekruis zei:Ik geef je groot gelijk, alles un keer te laten testen, maar ik zou tog eerder mijn eigen shit laten testen, die ik wil gaan gebruiken, en niet zomaar iets wat ik niet vn plan ben om te doen..
de GT zei:Ik heb het afgelopen half jaarg zi 2,5 blauwe boom op.
Snoepende-Neerlander zei:rooie duifjes zijn zonder twijfel mijn favoriet.
Ik kan ook nog aan Qdance pillen komen maar ik heb eerst 1 testertje gehaald. Donderdag krijgen wij de uitslag![]()
Haha, gelukkig zijn er veel niet-stereotype-dealers, ik weet nog hoe opgelucht ik was (en verbaasd) bij mn eerste contacten... 2 malloten wel gehad en snel gedumpt, en qua sos heeft het even geduurd, maar heb nu allemaal prima studenten / kerels met wie ik t goed kan vinden (y)Snoepende-Neerlander zei:Misschien een wat oudere partij die iemand nog had of zo, want mijn dealer is nou niet het stereotype dealer.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."