Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
294 weergaven
18-5-2026
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn eerste keer was op de roze hartjes, magisch zoals de meeste eerste keren :) God wat verlang ik naar die lieve roze pilletjes... bijna nostalgische gevoelens :hearteyes: :smoke:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nog nooit xjes gehad die echt boven de rest uit steken. :(
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Immo zei:
Nog nooit xjes gehad die echt boven de rest uit steken. :(
Klik om te vergroten...

Verklaar je nader ??? :)
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#4
beste vind ik dollartjes :)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#5
fragany zei:
beste vind ik dollartjes :)
Klik om te vergroten...

Serieus ?? zou je daar een plaatje van kunnen posten die heb ik volgens mij ook gehad waren echt mijn kutste ooit :confused: maarja weet niet of het de zelfde zijn, tuurlijk uiterlijk enzo zegt niets I know. Waren trouwens amfeta pillen voor het grooste gedeelte volgens mij :rolleyes:
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fishhead07 zei:
fragany zei:
beste vind ik dollartjes :)
Klik om te vergroten...

Serieus ?? zou je daar een plaatje van kunnen posten die heb ik volgens mij ook gehad waren echt mijn kutste ooit :confused: maarja weet niet of het de zelfde zijn, tuurlijk uiterlijk enzo zegt niets I know. Waren trouwens amfeta pillen voor het grooste gedeelte volgens mij :rolleyes:
Klik om te vergroten...

ja hoor, heb gepost bij "Ketamine, MDA of iets anders?" denk ik :mrgreen:

:wave:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#7
fragany zei:
Fishhead07 zei:
fragany zei:
beste vind ik dollartjes :)
Klik om te vergroten...

Serieus ?? zou je daar een plaatje van kunnen posten die heb ik volgens mij ook gehad waren echt mijn kutste ooit :confused: maarja weet niet of het de zelfde zijn, tuurlijk uiterlijk enzo zegt niets I know. Waren trouwens amfeta pillen voor het grooste gedeelte volgens mij :rolleyes:
Klik om te vergroten...

ja hoor, heb gepost bij "Ketamine, MDA of iets anders?" denk ik :mrgreen:

:wave:
Klik om te vergroten...

Ik zie nergens een foto :( Zou je nog keer kunnen posten op dit forum :)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#8
fragany zei:
Fishhead07 zei:
fragany zei:
beste vind ik dollartjes :)
Klik om te vergroten...

Serieus ?? zou je daar een plaatje van kunnen posten die heb ik volgens mij ook gehad waren echt mijn kutste ooit :confused: maarja weet niet of het de zelfde zijn, tuurlijk uiterlijk enzo zegt niets I know. Waren trouwens amfeta pillen voor het grooste gedeelte volgens mij :rolleyes:
Klik om te vergroten...

ja hoor, heb gepost bij "Ketamine, MDA of iets anders?" denk ik :mrgreen:

:wave:
Klik om te vergroten...

Ik zie nergens een foto :( Zou je nog keer kunnen posten op dit forum :)
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#9
ah een foto heb ik niet geplaatst wantr die heb ik niet :)
ze hebbe gewoon een dollar-teken opgedrukt :wave:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
fragany zei:
ah een foto heb ik niet geplaatst wantr die heb ik niet :)
ze hebbe gewoon een dollar-teken opgedrukt :wave:
Klik om te vergroten...
Witte? Die had ik hier laatst, echt een kut-batch, hopelijk heb je niet dezelfde.
B
Bil4XLid
01-01-2024, 00:00
#11
Witte/Blauwe mitsu's ga je hard op

Laatst X files die waren ook wel chill toen voelde ik me echt zweven :P
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#12
DreamWeaver zei:
fragany zei:
ah een foto heb ik niet geplaatst wantr die heb ik niet :)
ze hebbe gewoon een dollar-teken opgedrukt :wave:
Klik om te vergroten...
Witte? Die had ik hier laatst, echt een kut-batch, hopelijk heb je niet dezelfde.
Klik om te vergroten...

Oke ik dacht dat je een foto had :) Ik denk dat ik andere pillen bedoel ze zeiden dat het dollars waren maar zach geen duidelijk dollar teken dus vandaar. De pil was ook grijs getint echt vage rare kut pil :P

Hier staat dus duidelijk het $ op ???
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Bil4X zei:
Witte/Blauwe mitsu's ga je hard op

Laatst X files die waren ook wel chill toen voelde ik me echt zweven :P
Klik om te vergroten...

Algemeen bekend :grin: kan ze waarschijnlijk binnenkort allebij krijgen :grin: maarja eerst zien dan geloven.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fishhead07 zei:
DreamWeaver zei:
fragany zei:
ah een foto heb ik niet geplaatst wantr die heb ik niet :)
ze hebbe gewoon een dollar-teken opgedrukt :wave:
Klik om te vergroten...
Witte? Die had ik hier laatst, echt een kut-batch, hopelijk heb je niet dezelfde.
Klik om te vergroten...



Hier staat dus duidelijk het $ op ???
Klik om te vergroten...

Dat zegt ie toch.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
MetaalKonijn zei:
Fishhead07 zei:
DreamWeaver zei:
fragany zei:
ah een foto heb ik niet geplaatst wantr die heb ik niet :)
ze hebbe gewoon een dollar-teken opgedrukt :wave:
Klik om te vergroten...
Witte? Die had ik hier laatst, echt een kut-batch, hopelijk heb je niet dezelfde.
Klik om te vergroten...



Hier staat dus duidelijk het $ op ???
Klik om te vergroten...

Dat zegt ie toch.
Klik om te vergroten...

Indeed. precies zo: $ (dus een S met maar 1 streepje erdoorheen). Ik weet niet hoeveel je er hebt maar je kunt het beste er eentje laten testen, weten we gelijk wat voor kutzooi daar inzat. Ik meende iets van mccp, amfetamime al dan niet in combo met caffeïne (puur gebaseerd op de effecten). Testen doe je hierrr : http://www.drugs-test.nl/default10949.html
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#16
MetaalKonijn zei:
Fishhead07 zei:
DreamWeaver zei:
fragany zei:
ah een foto heb ik niet geplaatst wantr die heb ik niet :)
ze hebbe gewoon een dollar-teken opgedrukt :wave:
Klik om te vergroten...
Witte? Die had ik hier laatst, echt een kut-batch, hopelijk heb je niet dezelfde.
Klik om te vergroten...



Hier staat dus duidelijk het $ op ???
Klik om te vergroten...

Dat zegt ie toch.
Klik om te vergroten...

Ja I know. Maar die pille die ik had noemde ze ook dollars maar het plaatje was vaag te zien, dus ik dacht misschien zijn het die. Maar dit zijn duidelijk andere pillen.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
oranje hartjes (echt hele grote waren dat) en paarse Harley Davidson (zonder breeklijn) dat zijn toch wel me favo's. maar ja die zijn op :(
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#18
Blauwe mitsu's, zonder twijfel.
T
ThePlayahLid
01-01-2024, 00:00
#19
zeker blauwe mitsu´s , die waren echt heftig zeer hard van gegaan ! :openmouth:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Die hartjes zijn goed om te spacen, je gaat namelijk hard, om te feesten vind ik ze iets minder. Maar het is wel een goede pil.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."