#1
Mijn eerste keer was op de roze hartjes, magisch zoals de meeste eerste keren
God wat verlang ik naar die lieve roze pilletjes... bijna nostalgische gevoelens



Immo zei:Nog nooit xjes gehad die echt boven de rest uit steken.![]()
fragany zei:beste vind ik dollartjes![]()

Fishhead07 zei:fragany zei:beste vind ik dollartjes![]()
Serieus ?? zou je daar een plaatje van kunnen posten die heb ik volgens mij ook gehad waren echt mijn kutste ooitmaarja weet niet of het de zelfde zijn, tuurlijk uiterlijk enzo zegt niets I know. Waren trouwens amfeta pillen voor het grooste gedeelte volgens mij
![]()

fragany zei:Fishhead07 zei:fragany zei:beste vind ik dollartjes![]()
Serieus ?? zou je daar een plaatje van kunnen posten die heb ik volgens mij ook gehad waren echt mijn kutste ooitmaarja weet niet of het de zelfde zijn, tuurlijk uiterlijk enzo zegt niets I know. Waren trouwens amfeta pillen voor het grooste gedeelte volgens mij
![]()
ja hoor, heb gepost bij "Ketamine, MDA of iets anders?" denk ik![]()
![]()
fragany zei:Fishhead07 zei:fragany zei:beste vind ik dollartjes![]()
Serieus ?? zou je daar een plaatje van kunnen posten die heb ik volgens mij ook gehad waren echt mijn kutste ooitmaarja weet niet of het de zelfde zijn, tuurlijk uiterlijk enzo zegt niets I know. Waren trouwens amfeta pillen voor het grooste gedeelte volgens mij
![]()
ja hoor, heb gepost bij "Ketamine, MDA of iets anders?" denk ik![]()
![]()

Witte? Die had ik hier laatst, echt een kut-batch, hopelijk heb je niet dezelfde.fragany zei:ah een foto heb ik niet geplaatst wantr die heb ik niet
ze hebbe gewoon een dollar-teken opgedrukt![]()
DreamWeaver zei:Witte? Die had ik hier laatst, echt een kut-batch, hopelijk heb je niet dezelfde.fragany zei:ah een foto heb ik niet geplaatst wantr die heb ik niet
ze hebbe gewoon een dollar-teken opgedrukt![]()
Bil4X zei:Witte/Blauwe mitsu's ga je hard op
Laatst X files die waren ook wel chill toen voelde ik me echt zweven :P
Fishhead07 zei:DreamWeaver zei:Witte? Die had ik hier laatst, echt een kut-batch, hopelijk heb je niet dezelfde.fragany zei:ah een foto heb ik niet geplaatst wantr die heb ik niet
ze hebbe gewoon een dollar-teken opgedrukt![]()
Hier staat dus duidelijk het $ op ???
MetaalKonijn zei:Fishhead07 zei:DreamWeaver zei:Witte? Die had ik hier laatst, echt een kut-batch, hopelijk heb je niet dezelfde.fragany zei:ah een foto heb ik niet geplaatst wantr die heb ik niet
ze hebbe gewoon een dollar-teken opgedrukt![]()
Hier staat dus duidelijk het $ op ???
Dat zegt ie toch.
MetaalKonijn zei:Fishhead07 zei:DreamWeaver zei:Witte? Die had ik hier laatst, echt een kut-batch, hopelijk heb je niet dezelfde.fragany zei:ah een foto heb ik niet geplaatst wantr die heb ik niet
ze hebbe gewoon een dollar-teken opgedrukt![]()
Hier staat dus duidelijk het $ op ???
Dat zegt ie toch.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."