Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"blue lagoon - break my stride mijn favorite waus nummertje"
"zitten hele mooie tussen"
"soso ziet er leuk uit effe vraagje hoe pluk je die nou ? en kan je ze dan gelijk op eten of moet je er nog wat mee doen"
"thnx voor reactie"
"coke heef geen geur toch ? maar 9 van de 10 keer dat ik haal zit er een hele sterke geur aan me sos. wat zou dat voor versnijdingsmiddel kunnen zijn? ik kan de geur niet echt omschrijven maar ik dacht altijd dat die geur coke was. moet je nagaan hoeveel ik van coke af wist :P maar iemand idee wat die geur dan wel is"
"ik voel me bij coke altijd heerlijk chill en die lekkere smaak in me mond die je dan krijg en ja gewoon het is gewoon heerlijk"
"zo coke roken, dan verpest je de coke helemaal. als je coke echt wil roken zal je er toch echt base coke van moeten maken! dat is ook zonde van het spul vind ik, maar dan heb je er wel wat aan"
"so tering die vraag stelde ik in 2007"
"iemand ervaring hiermee? is het iets speciaals of niks aan? zonde van het spul off juist lekker voor een keer?"
"imogen heap - hide and seek"