Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
299 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja en daarom koop ik via via MDMA kristallen. Desnoods nog eens wassen met aceton. Veel properder! :wink:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
W.F.L. zei:
Ja en daarom koop ik via via MDMA kristallen. Desnoods nog eens wassen met aceton. Veel properder! :wink:
Klik om te vergroten...

Echt eh, ik snap nog steeds niet waarom mensen die vuile rommelpillen kopen.

Blegh hou maar bij :kots:
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb nu rode dollars gekregen als opvolgers van de rode duiven. :grin:

Ben benieuwd, die duiven klapten er altijd wel goed in. Het lijkt overigens wel alsof ze alleen de stempel hebben veranderd, voor de rest ziet ie er helemaal hetzelfde uit. opzich ook niet zo gek als t de opvolgers moeten zijn en uit hetzelfde lab/machine komen.

dat wordt weer lekker knallen op.... hmm heb nog geen idee waar ik m ga droppen. moet nog maarff iets leuks uitzoeken
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rode duiven :hearteyes: 2
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#5
soldiermoney zei:
Rode duiven :hearteyes: 2
Klik om te vergroten...

Ja ik heb nu ook rode duifjes! Heb er nog een aantal liggen voor mn 18e verjaardagsfeest binnenkort :hearteyes:

Ik ga ze lekker uitdelen aan me vrienden, vriendin van me die ze regelt en test komt uit tussen de 130-140 mg mdma!

Als ik ze crush en in drinken doe proeft alles overduidelijk naar de mdma, en er komt ook die heerlijke zoete geur vanaf!
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mensen spreken wel eens over de geur van xtc afkomt. Nu heb ik er wel eens aan geroken, maar rook gewoon helemaal niks :openmouth: Terwijl de pilletjes wel gewoon hun werk deden.
Nja mijn reukorgaan zal wel een beetje beschadigt zijn ofzo gheghe
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
MDMA heeft wel een anijsgeur, maar dan moet je echt je neus in het zakje doen vind ik. Veel minder sterk dan (natte) speed. Of pillen een geur hebben weet ik niet, maar dat je het minder ruikt dan bij kristallen vind ik logisch. Mephedrone pillen hebben wel een geur..
w
wazigLid
01-01-2024, 00:00
#8
1- witte fast forward (laatste bach)
2- oranje q dance(oranje standby)
3- groene olifant/groene jumbo

blauwe bomen nog niet tegen gekomen hier!
zou die graag eens hebben!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toevallig deed ik vandaag nog mijn zakje met pillen open en die lucht viel me gelijk weer op.
P
PimLid
01-01-2024, 00:00
#10
favoritie pilletje nu is het oranje halve maantje, ik meen met 145-157 mg mdma. Een goeie tweede de Blauwe yiny yang eerste batch met een spreiding van 135 - 150 mg?

Staan in dit topic wel achterlijke uitslagen zeg, had op dit forum niet zulke "uitslagen" verwacht. kersen met 150 mg mdma en 50 mg speed.. pillen die 180 mg zijn.. dream on eerst ff testen voordat je dat gaat roepen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Roze vlinders komen nu toch wel bovenaan m'n lijst van goede pillen.
Hell yeah :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Zijn dat geen 2-CB pillen? Ik kan ook roze vlindertjes krijgen met 2-CB in. :P

Pim zei:
dream on eerst ff testen voordat je dat gaat roepen.
Klik om te vergroten...

180mg is wel erg hoog maar het is toch niet onmogelijk? 165mg bestaat, tel daar 15mg bij en je hebt 180.. Tada.. En wat is 15mg nou? :P
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
MDMA heeft wel een anijsgeur, maar dan moet je echt je neus in het zakje doen vind ik. Veel minder sterk dan (natte) speed. Of pillen een geur hebben weet ik niet, maar dat je het minder ruikt dan bij kristallen vind ik logisch. Mephedrone pillen hebben wel een geur..
Klik om te vergroten...

MDMA is voor de mens bijna geurloos. PMK heeft wel een anijsgeur. Een anijsgeur wijst dus op een onvolledige productie.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Berbatov zei:
W.F.L. zei:
MDMA heeft wel een anijsgeur, maar dan moet je echt je neus in het zakje doen vind ik. Veel minder sterk dan (natte) speed. Of pillen een geur hebben weet ik niet, maar dat je het minder ruikt dan bij kristallen vind ik logisch. Mephedrone pillen hebben wel een geur..
Klik om te vergroten...

MDMA is voor de mens bijna geurloos. PMK heeft wel een anijsgeur. Een anijsgeur wijst dus op een onvolledige productie.
Klik om te vergroten...

Nu is PMK wel een olie, dus is het niet gewoon de geur die achterblijft? Droge speed die geen BMK meer bevat ruikt vaak ook nog steeds naar die zooi terwijl amfetamine eigenlijk gewoon geurloos is. Ik heb weleens zuivere kristallen gehad, maar toen heb ik niet op de geur gelet. Wel een tijd terug MDMA van 67% (onversneden maar onzuiverheden van het productieproces die achtergebleven waren) en die had wel een lichte anijsgeur. BMK staat er wel om bekend dat de geur moeilijk te verwijderen is. Daarmee wil ik dus zeggen: Moet het dan wel een onvolledige productie zijn of kan de geur ook daadwerkelijk achterblijven zoals met speed? Of zou er echt nog PMK in mijn MDMA zitten? :grin: Als PMK bruin van kleur kan zijn is dat misschien de oorzaak van de bruinachtige kleur van de kristallen.
a
arjan1234Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik loop helaas nog niet mega lang mee in de pillenwereld (2 jaartjes, dus precies toen de crisis begon). Het was 2 jaar behoorlijk matig als ik het vergelijk met wat ik nu zoal meemaak. Heb in deze tijd een groene canadeesje (getest op 139mg) op wat vooral goed is om lekker een avondje te stampen. En meer voor het euforische gevoel heb ik laatst een groene davidster op (getest op 135mg). Wat me opviel is dat die groene davidsterren echt een hele andere werking had op me. Toen die insloeg had ik echt meteen een big smile die er de hele avond niet af wilde gaan. En ik had een enorme lulkick.

Een vriendin van mij gebruikt al 10 jaar en zegt dat de pillen vroeger anders waren qua gevoel. Ze slikte destijds elke week en er was volgens haar amper tolerantie opbouw (wel een beetje). Ze hoorde vroeger nooit iets over mdma. Maar ja, ik kan alleen uitgaan op wat ik nu meemaak, en omdat nu de beste pillen zijn van de afgelopen 2 jaar kan ik persoonlijk mijn sterkste pil ooit alleen daarop baseren. Dan twijfel ik tussen de blauwe yy en een oranje maantje.

Zo... en nu snel naar mijn werk, want het is al laat :P.
j
janmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Arjan1234
En die oranje maantjes. In welke categorie horen die volgens jou thuis?
In de keihard knallen hoek of meer de empatische (love)?
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#16
De MDMA die ik pas gekocht heb ruiken helemaal nergens naar eigenlijk :openmouth:
a
arjan1234Lid
01-01-2024, 00:00
#17
janman zei:
Arjan1234
En die oranje maantjes. In welke categorie horen die volgens jou thuis?
In de keihard knallen hoek of meer de empatische (love)?
Klik om te vergroten...

Ik twijfel een beetje... Ik ging er in eerste instantie super hard van, dat wel. Maar werd er super vaag van. Ik neig toch te zeggen dat de pil meer empatisch is. Had het thuis s'nachts gebruikt en ging 3 uur na inname slapen en liet de honden op bed liggen. Kreeg rare gedachtes (dat 1 van de 2 honden mij die pil gegunt had en dat ik zonder haar die pil nooit had gehad en dat ik me zo lekker voel). Steeds had ik het gevoel dat ik die hond veel aandacht moest geven en veel moest aaien. Dus tsja.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik twijfel wel echt of die super avonden nou komen door de setting of door de pil...

Maar anyhow, mijn favoriet tot nu toe is de Blauwe Yin Yang, echt fantastische avonden op gehad (kijk er ook naar uit om ze weer te nemen, heb er laatst nog wat kunnen regelen :sunglasses:
Groene canadezen ben ik ook benieuwd naar, ook goede dingen over gelezen! Volgens arjan1234 meer stampen minder love? Zou jammer zijn, ik ga die binnenkort namelijk ook nemen.
Laat het wel weten als ik ze achter de kiezen heb :)
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb er al verschillende gehad maar tot nu toe zijn voor mij
de roze smiley's en de blauwe mercedesen de beste pillen tot nu toe
heb ooit een blauwe driehoek afgeslagen pffffff , vind het nu nog steeds kut als ik eraan denk
maar toen lette ik nog op voor als men ouders snachts misschien wakker zouden zijn, nu is het boeie, slikke wat je slikke kan :tongueout:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Junk Deluxe zei:
Heb er al verschillende gehad maar tot nu toe zijn voor mij
de roze smiley's en de blauwe mercedesen de beste pillen tot nu toe
heb ooit een blauwe driehoek afgeslagen pffffff , vind het nu nog steeds kut als ik eraan denk
maar toen lette ik nog op voor als men ouders snachts misschien wakker zouden zijn, nu is het boeie, slikke wat je slikke kan :tongueout:
Klik om te vergroten...
Aww, spijt omdat je drugs afgeslagen hebt is nooit grappig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."