Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Weirde side effect... Uhm: een waterkoker welke je denkt te hebben aangezet, het lampje ziet branden en het water daadwerkelijk hoort koken. Vervolgens roept mijn vriendin vanuit de woonkamer na een 30 minuten: " waarom sta je daar nu zo lang? Ik had dus geen water in de koker gedaan, niet de aanknop had aangedrukt. Toch hoorde en zag ik alle zaken die ik noemde . Op het toilet thuis een uur zitten lezen in een modeblad van mijn vriendin, omdat de kleuren zo boeiend waren. Ik heb dus niet zo heel erg last van een "troebele blik". Tijdens het douchen (dat is fijn na ± 1,5 uur xtc) gaan scheren en hier zo lang over doen dat je gezichtshuid zo glad als een biljartbal is. Bij slapen na de uitwerking "door je bed vallen". Omdat ik graag dingen met (electronische) beats / muziek doe en maak: muziek zeer gedetailleerd kunnen beluisteren. Denk hierbij aan het horen van de swiep van de drumstokjes, voor dat deze de snare drum raakt . Maar ook geluiden welke naar de achtergrond zijn gemixed bij Lounge muziek bijv. (dus weinig "hoorbaar") duidelijk kunnen onderscheiden van elkaar. Het meer kunnen horen, wat een aantal hier posten, kan ik wel inkomen. Dromen: Wel een vreemde kronkel uit mijn hoofd, die ik nog heb onthouden van "de eerste slaap": Dat mijn hand voelt en eruit ziet als een soort lange naald, waar om heen grote kluwen wol zijn gewikkeld. Mijn arm voelde dan ook aan alsof er een ronde baal stro om heen zat. Gewoon de dikke deken van mijn dekbed over mijn arm natuurlijk, maar op dat moment niet te verklaren. En oja; naar een hoek in een slaapkamer kunnen focussen, tot ik het gevoel kreeg dat ik er heen gleed (nee niet zweefde ). Oja; en dat Win media player enorm complex is als je een playlist wilt maken . Dat doe ik dus maar in de 45 minuten voor inslag en niet meer tijdens."
"Dude, dat is zoooo verschrikkelijk! Oh man echt, ik heb dat ook wel eens gehad na iets te veel wiet. geez, dat was eng Klik om te vergroten... @Cooper: Het is inderdaad knap vervelend en toch wel eng , alleen door kalm te blijven en bewust te worden dat het "gewoon de drugs is" ging dit geleidelijk aan beter . Er was idd ook doormij wiet gebruikt naast de "exct". @Alcoholist In mijn geval was er dus ex en wiet, dus mijn tijdsbesef was ook nog eens niet goed. Maar; kan mij voorstellend dat jij in jou geval er goed van kan schrikken . In mijn geval vond ik, maar zeker mijn vriendin, mij behoorlijk suf en onnozel"
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr Klopt, wat het lachen betreft. Niet voluit, maar wel liefde vol lachen (bij partner wel te verstaan . maar niet overdadig lachen door alleen maar "adam"."
"Ik denk dat wegen sowieso de beste optie. Mocht je geen weegschaaltje hebben, dan is het handig om te leren doseren met mespuntjes (met na druk op "tjes") en lege capsules. Na gelange je het gewenste effect hebt verkregen d.m.v. mespuntjes, kan je de caps hierop af te meten. Maar ja, ook de kwaliteit van het poeder en afgemeten hoeveelheid moet je niet vergeten. Het is een manier..."
"Flameon zei: Alleen thuis xtc nemen .... en dan je alleen vermaken binnenshuis/allee buitenshuis. Wie doet dat wel eens? En wat doe je dan? Klik om te vergroten... Eigenlijk alleen binnenhuis en dan alleen met mijn vriendin. Alleen doe ik dit nooit, het is een "dingetje" wat wij samen doen. Om toch wat te posten dan Wat we doen..? Een kleine volgorde: Eerst de voorbereidingen treffen: matrassen in kamer op de grond met dekbed, (waxine) kaarsjes aan, 2 x AA drink, 2 x flesjes water, 2 a 3 jiont's voorrollen, eventueel de waterkoker rooibosthee en thee mokken klaarzetten en de speeltjes klaarzetten Vervolgens de pc aan zwengelen en de voorgeprogrameerde muzieklijst (dus 8 uur aan relaxte space) muziek aanzetten over de surround. En daarna gaan."
"1)De paarse Mitsu's (waren mijn eerste ooit) ±7 uren druk mee geweest . Alle pillen erna waren leuk, maar gemiddeld / en niet boeiend, behalve per 2 of 3. En oja, geen pillen testen voor jezelf vind ik niet echt slim. Voor 28 euro heb je een testkitje met Marquis, Robadope, Simon's Reagent test.http://www.onlinesmartshop.nl/test-xtreme-p-1492.html"
"Sublimo zei: Astrix_7 zei: Ik denk dat wegen sowieso de beste optie. Mocht je geen weegschaaltje hebben, dan is het handig om te leren doseren met mespuntjes (met na druk op "tjes") en lege capsules. Na gelange je het gewenste effect hebt verkregen d.m.v. mespuntjes, kan je de caps hierop af te meten. Maar ja, ook de kwaliteit van het poeder en afgemeten hoeveelheid moet je niet vergeten. Het is een manier... Klik om te vergroten... Dan moet je gewoon een weegschaal kopen, voor 30 euro heb je al een fatsoenlijke. Je moet niet gaan doseren met "mespuntjes". Klik om te vergroten... Het is een manier, zoals ik beschreef. Gelijk heb je wat het weegschaaltje betreft, dat is altijd beter. Echter: als je geen weegschaal hebt, blijft het doseren belangrijk (des ondanks blijft het gestuntel)."
"Cooper zei: Flierefluiter zei: gNuxx zei: Paarse Hartjes - 140mg Witte Dolfijnen - 130mg Klik om te vergroten... Witte Dolfijnen!! Klik om te vergroten... Hahaaaa You Bet Klik om te vergroten..."
"Als je thuis bent: er letterlijk voor gaan zitten en dom blaadje lezen, dit haalt de "focus van het probleem" Openbaar toilet: "reguleer je ademhaling", langzaam door je neus in ademen en uit je mond rustig uit ademen "naar beneden". Geen mens die daarop let, gezien iedereen druk met zich zelf bezig is . De pest is alleen dat je dit zelf op dat moment niet zo ziet (toch is het zo )."
"Dit topic boeit mij enigzins, mooi dat het is aangemaakt, omdat er weinig over bekend is. Medicatie, welke ook wel worden voorgeschreven door een arts aan mensen met een Autisme Spectrum Stoornis (ASS volgens DSM IV) zijn bijv. Risperdal, Dormicum, Nozinan en Rifotril. Dus niet alleen Ritalin, omdat dit vaak aan mensen wordt voorgeschreven met ADHD. ADHD is dan ook een aanverwante stoornis van ASS bijv. Hoe XTC werkt met het empatische vermogen (inleven in anderen) van mensen met ASS lijkt mij vrij bijzonder. Trouwens er is niet alleen een emotionele verandering herkenbaar, maar worden je lichaamsbewegingen onder invloed van XTC (als het goed is) minder "houterig" en is de behoefte aan een duidelijke en voorspelbare structuur (een kenmerk van autisme), minder nodig bij het gebruik van XTC door een persoon met ASS. Trouwens. Als ik mij niet vergis is er ook een chemische onbalans binnen de hersenen van een mensen met ASS, wat maakt dat hij (maar ook zij) niet tot niet goed hun prikkels (bijv. emotie's van buiten en binnen) kunnen "reguleren" (verwerken). Als XTC de "doos van Pandora" is, lijkt het mij sowieso zeer verstandig dit niet alleen te gebruiken, omdat deze openbaring van emoties simpel weg te veel kunnen zijn. Dus wees verstandig wanneer je als Autist XTC gebruiken gaat of veelvuldiger wilt gaan gebruiken (denk hierbij aan een grotere kans op een psychose) Het is goed bedoeld btw ."