Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"jezus zo hard ben ik lange tijd niet meer gegaan jack herrer!"
"Escoban zei: Twee lijntjes pep gesnoven, beetje gedronken en geblowd. Klik om te vergroten... en hoe voelt men zich?"
"Dr Gonzo zei: niks nada noppes.. ja misschien zo een klein beschaafd wiet blowtje,maar dat is het dan..pfff Klik om te vergroten... klinkt als iemand die zin heeft in meer :P"
"W.F.L. zei: Nuchterheid Klik om te vergroten... In die staat leer je jezelf pas echt kennen! Net een beetje skuff gesmoked, nu lekker patatje! holy crap, wat is dat lekker!"
"Bah, ik rook net wat lekkere hasj voor het ontbijt...heb ik een poepsmaak in mijn mond snel ontbijtje maken."
"Vervelend, maar probeer niet boos op hem te zijn. Hij heeft geen inzicht in de dingen die jij nu meemaakt, hij weet niet beter."
"Ritalin is echt troep. Tenzij je het echt nodig hebt, zou ik het niet meer nemen. Ik heb het ook gebruikt, het werkt zeer verslavend en het effect lijkt op dat van cocaine. Op een dag was ik er echt klaar mee, toen ben ik er mee gestopt en heb niet om een herhaalrecept gevraagd. btw, bedoel je met psycholoog niet psychiater? want een psycholoog kan geen medicatie voorschrijven."
"L-123-R zei: Cooper zei: Ritalin is echt troep. Tenzij je het echt nodig hebt, zou ik het niet meer nemen. Ik heb het ook gebruikt, het werkt zeer verslavend en het effect lijkt op dat van cocaine. Op een dag was ik er echt klaar mee, toen ben ik er mee gestopt en heb niet om een herhaalrecept gevraagd. btw, bedoel je met psycholoog niet psychiater? want een psycholoog kan geen medicatie voorschrijven. Klik om te vergroten... Ik bedoel inderdaad psychiater, haal die twee altijd door elkaar. Nu begin ik inderdaad echt de nadelige kant van ritalin te zien. Een chemisch pilletje heeft altijd bijwerkingen, maar volgens mij hadden ze bij ritalin wat beter mogen onderzoeken voor het zo klakkeloos op de markt te brengen. Ik heb net om half 8 nog 1 pilletje genomen en de afkick begint weer op te zetten, al het bovengenoemde herhaalt zich weer. Extreme koppijn en al die rambam. Ben er echt meer dan klaar mee. En universal flow, thanks voor de info, ga het eens onderzoeken. Laat het je wel weten Thanks, en groeten Klik om te vergroten... Je hebt gelijk, het is te snel op de markt gebracht. En het wordt te snel voor geschreven. Bedenk, er is ontzettend veel geld mee te verdienen. De medicijnen zijn er niet alleen om de mensen te helpen, maar vooral om de zakken van de farmaceutische industrie te vullen."
"Wat willem in z'n laatste post zegt klopt, de uitwerking (rebound) is behoorlijk vervelend bij ritalin. Dit vind ik het naarste van ritalin. Het kan soms helpen om de rebound wat gelijdelijker te doen ontstaan door de ritalin met voedsel in te nemen. Je kunt ook de dosis verlagen, of 2 uur nadat je je laatste pil hebt geslikt, nog een halfje nemen om de rebound deels op te vangen. hoe is het verder eigenlijk met je, Leon?"
"een kleine doch zeer krachtige jack herrer joint! puur, zoveel is zeker. Oi wat slaat die hamst"