Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
290 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
KruislandJunk-e zei:
Trip Unit zei:


Deze maar dan gladder zeg maar,dat zijn ze :grin:
Klik om te vergroten...

Zo zien ze er wel uit maar de betere zijn donkerder
Klik om te vergroten...
Yes, ik had ooit eens donkerblauwe, 2 :þ en idd gladder, ja.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
't onvermijdelijke zei:
Blauwe mitsu's zonder twijfel.
Moet ongeveer 3 tot 4 jaar geleden zijn, toen ik ze voor het laatste heb gehad. Van eentje ging ik altijd zo hard als een tiet. Heb ze denk ik in totaal zo'n 5 keer gehad. Hoop dat ik ze ooit nog eens ergens kan vinden :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Er zijn sindsdien wat nieuwe batches geweest, daar zaten een hoop neppers tussen maar af en toe duikt er nog wat 200mg spul op :)
w
westsideLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb blauwe mitsu s gehad maar die waren rond maar echt het was gewoon troep nooit meer halen
w
westsideLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb blauwe mitsu s gehad maar die waren rond maar echt het was gewoon troep nooit meer halen
b
beertjahhLid
01-01-2024, 00:00
#5
als ze rond zijn zijn het toch geen echte mitsu's :confused: :confused:
w
westsideLid
01-01-2024, 00:00
#6
dat wist ik dus niet daarom was het troep gelukkig heb ik er niet veel van gekocht
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#7
westside zei:
dat wist ik dus niet daarom was het troep gelukkig heb ik er niet veel van gekocht
Klik om te vergroten...

wat versta jij onder troep? weinig mdma? of gewoon rotzooi in de pil?
w
westsideLid
01-01-2024, 00:00
#8
weinig mdma je moest er pas 4 inslikken voordat je echt wat voelde
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#9
westside zei:
weinig mdma je moest er pas 4 inslikken voordat je echt wat voelde
Klik om te vergroten...

naja dat noem ik of een hoge tolerantie :P of slechte kwaliteit, troep vind ik als er iets anders in zit dan MDMA
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Everio zei:
westside zei:
weinig mdma je moest er pas 4 inslikken voordat je echt wat voelde
Klik om te vergroten...

naja dat noem ik of een hoge tolerantie :P of slechte kwaliteit, troep vind ik als er iets anders in zit dan MDMA
Klik om te vergroten...

idd als er weinig mdma in zit, dan noem ik t kutpillen :smilingimp:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Die kleine platte die ze verkochten op gran canaria, (stond een sikkel en hamer op) duurt een drie kwartier, maar dan knalt ie er in alsof je vanuit een enorme sneeuwstorm in een warm roze bubbelbad gaat liggen
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#12
GabberSnoePie zei:
Everio zei:
westside zei:
weinig mdma je moest er pas 4 inslikken voordat je echt wat voelde
Klik om te vergroten...

naja dat noem ik of een hoge tolerantie :P of slechte kwaliteit, troep vind ik als er iets anders in zit dan MDMA
Klik om te vergroten...

idd als er weinig mdma in zit, dan noem ik t kutpillen :smilingimp:
Klik om te vergroten...

idd :)
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#13
Voetjes
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#14
De bekende Blauwe Mitsu's, gewoon KEIHARD gaan, beetje hallicuneren, niet dat slome XTC gevoel, ze lagen wel een beetje zwaar op de maag in het begin, en moesten even inkicken.. maar dan!! :grin:

Dat waren echt hele mooie tijden hehe..

Laatste keer gezien met Thunderdome 2005.
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb normaal gezien binnen 2 weken blauwe mitsus
ik heb ze nog nooit geprobeerd dus ik ben erg benieuwd :hearteyes:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#16
Regel voor mij wat haha :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
de ene blauwe mitsu is de andere niet :wink:

misschien hebben ze deze wel gedrukt omdat ie zo populair was en zit er veeeel minder in
b
bobLid
01-01-2024, 00:00
#18
niemand ooit die witte driehoekige mitsus had ?
of
blauwgetinte smileys boordenvol mdma (de smile op die stempel kwam tot op de hoogte van de ogen) en de roze appeltjes (140 mg mdma)
b
bobLid
01-01-2024, 00:00
#19
Djodjo zei:
nutsss zei:
de tijden van de Mitsu's en de HD-tjes... zucht... waar zijn ze gebleven?
Die Mitsu'dingen waren er ook in een hele reeks kleuren, wit, geel, paars, rood ik heb ze allemaal gezien en volgens mij waren ze allemaal top!
Klik om te vergroten...

Hij kent de Pentagrammen niet en de Dubbele Salmi's. (jaren '90)
Waren die maar weer back in Town, dan zou ik nog wel een keer (of 2 of 3 of weet ik veel keer hoeveel) zo'n tabletje toedienen!
Klik om te vergroten...

die pentagrammen zijn al een halfjaar weer in town vol met witte doorzichtige md kristaln
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Die hartjes zijn goed om te spacen, je gaat namelijk hard, om te feesten vind ik ze iets minder. Maar het is wel een goede pil.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."