#1
Yes, ik had ooit eens donkerblauwe, 2 :þ en idd gladder, ja.KruislandJunk-e zei:Trip Unit zei:![]()
Deze maar dan gladder zeg maar,dat zijn ze![]()
Zo zien ze er wel uit maar de betere zijn donkerder
Yes, ik had ooit eens donkerblauwe, 2 :þ en idd gladder, ja.KruislandJunk-e zei:Trip Unit zei:![]()
Deze maar dan gladder zeg maar,dat zijn ze![]()
Zo zien ze er wel uit maar de betere zijn donkerder
't onvermijdelijke zei:Blauwe mitsu's zonder twijfel.
Moet ongeveer 3 tot 4 jaar geleden zijn, toen ik ze voor het laatste heb gehad. Van eentje ging ik altijd zo hard als een tiet. Heb ze denk ik in totaal zo'n 5 keer gehad. Hoop dat ik ze ooit nog eens ergens kan vinden![]()
westside zei:dat wist ik dus niet daarom was het troep gelukkig heb ik er niet veel van gekocht
westside zei:weinig mdma je moest er pas 4 inslikken voordat je echt wat voelde
Everio zei:westside zei:weinig mdma je moest er pas 4 inslikken voordat je echt wat voelde
naja dat noem ik of een hoge tolerantie :P of slechte kwaliteit, troep vind ik als er iets anders in zit dan MDMA
GabberSnoePie zei:Everio zei:westside zei:weinig mdma je moest er pas 4 inslikken voordat je echt wat voelde
naja dat noem ik of een hoge tolerantie :P of slechte kwaliteit, troep vind ik als er iets anders in zit dan MDMA
idd als er weinig mdma in zit, dan noem ik t kutpillen![]()
Djodjo zei:nutsss zei:de tijden van de Mitsu's en de HD-tjes... zucht... waar zijn ze gebleven?
Die Mitsu'dingen waren er ook in een hele reeks kleuren, wit, geel, paars, rood ik heb ze allemaal gezien en volgens mij waren ze allemaal top!
Hij kent de Pentagrammen niet en de Dubbele Salmi's. (jaren '90)
Waren die maar weer back in Town, dan zou ik nog wel een keer (of 2 of 3 of weet ik veel keer hoeveel) zo'n tabletje toedienen!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."