Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Voor de feestavond opzich is het best handig....MAAR je zult de boete gepresenteerd krijgen achteraf. Heb me griep er 3 weken lang mee gerekt....wat een ellende Thunderdome, Raving Nightmare, Oud op Nieuw....eindelijk opgeknapt nu."
"Na gebruik van speed en pillen kun je goede multivitaminen gebruiken (evt bruistabletten, wordt sneller opgenomen) daarnaast zijn de capsules met chroom-piccolinaat erg goed. Dit is een mineraal voor mensen die (top)sport beoefenen, het zorgt voor spier-herstel en de overige vitaminen B6 en B12 zorgen voor de bloedplaatjes en dus goede zuurstof opname in het bloed en dus goed tegen verzurende spieren (spierpijn en spierkramp). Tevens zijn B6 en B12 van belang voor je centraal zenuwstelsel en dus goed tegen de afterdip! Je zal na gebruik sneller opknappen. Alleen maar 1 mineraal gebruiken tegen after-klachten is dus niet optimaal, zorg dat het aanvullende plaatje compleet is. andere after-tips; verse sinaasappelsap (vitamine C) , karnemelk (bloedzuiverend), water (vochtaanvullend) en proberen goed te eten (energie)"
"Toen ik dit las moest ik aan een paar mogelijkheden denken; -kramp of nog erger maar practisch gelijk spasmen, dit blijft langer aanhouden en in extreme mate -door de woorden "drukkend gevoel,, moet ik denken aan de mogelijkheid dat de druk in je aderen erg hoog is opgelopen, ook dit kan pijn doen. Je voelde het links, dus de kant van het hart waardoor de druk daar hoger is. Kijk dus uit als je aderen niet zo al te best zouden zijn (erfelijkheid?) dat je de kans loopt op een hersenbloeding. Ooit al eens spontane bloedneuzen gehad? ...je neus fungeert als een soort overdruk-ventiel, daar zullen in princiepe als eerst adertjes kunnen knappen door overdruk... Als je vaker last hebt van een verhoogde bloeddruk zou je dat bij de huisarts met eninge regelmaat kunnen vast laten stellen. volgende keer anders de helft doseren, bijpakken kan evt later alsnog, zo kun je jezelf een beetje "screenen""
"Debris zei: Gewoon bommetje 100mg, misschien een uurtje of 2 later nog een. Meer niet nodig eerste keer. Eerste keer is er geen zak aan, de fun komt later. Dan is 't 2 maanden fun, en dan hang je er stiekem aan. Je wilt 't gevoel van de eerste keren, maar je bent er te fel aan gewend. Klik om te vergroten... De eerste keer (pep) was in een woord GEWELDIG een kwart gram gehad, en tot de volgende voormiddag gegaan als een raket"
"Pak eens een borrelglaasje en doe daar chloor (bleekwater) in en gooi er dan een mespuntje van die "speed" in. Lost het helemaal op dan zou het iig gewoon goede kwaliteit speed moeten zijn. blijft er een bezinksel over dan kun je eens gaan twijfelen over de samenstelling ervan."
"Smaakloze gup, dat zou handig zijn, ik krijg 't spul ZEEEER moelijk weg (kokhalzen alles) dus spuit ik ( 4 max 5 ml ) met een spuitje direct achter in me keel, slikken en daarna gelijk een glas cola er achteraan. Is net als een kwakkie ontvangen, zo ver mogelijk achter in 't keeltje, niet proeven, slikken, wegspoelen...KLAAR Gup gebruik ik niet om wazig te zijn maar puur als ik het wakker zijn van de snelle beu ben (das dus amper of niet )"
"TIP: -daags van de voren luchtdicht verpakken, zodat 't niet aan je handen ruikbaar is... -vriendin met lang opgestoken haar (pillennestje ipv vogelnestje) -VOORAL => niet gebruiken van te voren, je huid gaat naar drugs ruiken, des te meer kans dat de doggies aanslaan!! ( Heb het gezien op nature one, een gast werdt daar gegerepen door een hond, de knakker was zwaar bezweten, en durf te wedden dat de zweet niet alleen naar zweet rook. misschien nog 1 laatste tip, begeef je tussen de meest pamwegge gasten, die zullen sterker ruiken dan aan wat jij bij je hebt. party is natuurlijk dik achter de rug maar goed misschien handig voor de eerst volgende tip. Niet alle aanwezige honden zullen drugs-getrained zijn, deze zouden rampampara worden van alle pamwegge mensen. Het is ook een stukje tactiek van de politie...hoe zenuwachtiger jij reageerd des te eerder je verdacht bent. Met het geval op Nature One waren er dus 2 agenten met honden, toen hond 1 de pamwegge gast greep, liep agent 2 met hond 2 ineens naar de andere kant van de naderende groep mensen...heel handig want de mensen die t zagen en schrokken wijken direct naar de andere kant uit...om daar opgevangen te worden door hond 2. )"
"Ik ben 34 en maakte 7 februari 2004 ( Luna X-Qlusive ) voor 't eerst kennis met HD *XTC* (kersjes ) is me zeer goed bevallen!! Maar idd gebruik en kinders ver van elkaar gescheiden houden!! Ook ik ben blij dat ik t pas op latere leeftijd ben gaan proberen, wellicht was ik anders 't spoor volledig bijster geraakt ....er ging een wereld voor me open"
"1x gehad dat ik bijna moest nekken, met Ghosttown zal 't nooit vergeten, heb staan te worstelen om me vreten binnen te houden want ik wist dat het een nasty boer was die me pens uit moest. Ik had de schijf gedropped vlak voor we de VechtsteBanen in gingen, en toen duurde het te lang voor ik wat kon drinken (vergemakkelijkt voor mij het boeren). Ik greep gretig mijn 7up-je aan en dronk gelijk wat, gelijk gaan hakken en BRRRRRP boertje klaar, geen kots, niet sick lekker de rest van de tijd kunnen flippen TIP, lukt het niet om te boeren, gewoon blijven feesten, springen, hakken ofzo dan rolt ie er zo uit PROOST!"
"Wat je de afgelopen tijd gebruikt heb kan idd effect hebben op de werking van The Big X. zorg anders dat je tot de X NIKS meer gebruikt. Rust wat uit, eet regelmatig en drink sapjes. Bij mij werkt de X ook minder door speed (terwijl bij anderen in de groep de X harder werkt met speed) Zowiezo vind ik dat X zijn werking beter doet als je actief bezig bent -dus op een feest ofzo- dan thuis in de chillmodus. Als ik X doe in de chillmodus verloopt het iets anders dan op een feest; na (ruim) een uur begin ik boertjes te laten :P , GAPEN, tintelingen in me hoofd, lichte spanningen in me kaakspieren, kort erna tunneleffect in de oren, goed merkbaar als je jezelf hoort praten en uiteraard met muziek, praatkick en ontzettend blij/melig/bijdehand en dan volgt mijn zicht (witte waas ) Als gaarheid dreigt toe te slaan, veel vuldig gapen, ga ik wat doen lopen, hakken in de huiskamer Op een feest ga ik minder snel gapen omdat ik dan al actief ben, dan werkt t pierke ook wel wat sneller MUCH BETTER!! TIP: vooral niet toegeven aan lamheid of gaarheid, dan is en blijft de beleving veel beter Succes!! BTW dat boeren bij X zijn er daar meerdere die dat ook hebben? Mijn vriend en ik beide wel iig"